JonasV schreef:Het ligt er ook een beetje aan waar je gaat. Bij de VW dealer weet je zeker dat je de hoofdprijs betaald voor bijvoorbeeld het uurloon.
Met een splinter nieuwe auto of een lease auto zou ik nog wel naar de dealer gaan maar na een jaar of 5-6 oud zou ik mooi naar een Bosch garage oid gaan.
Daar kom ik tegenwoordig, ze gebruiken dezelfde spullen als bij de VW en schelen een dikke 40 euro per uur aan loon alleen al.
Ja precies!
Heb de eerste beurt vorig jaar bij de dealer gedaan ook ivm met volkswagenhulp-service.
Ga nu gewoon weer naar mijn vertrouwde monteur toe die ook samen werkt met de volkswagen dealer
Al zijn bestelde materialen en olie en dergelijke komen van de dealer
Alleen zijn arbeidsuren zijn vele malen lager + de kosten van de materialen wat hij in rekening brengt.
Heb hem de rekening ook laten zien vorig jaar, en hij beweerde dat de prijzen voor de beurten allemaal standaard prijzen zijn bij VW
waar je ook naar toe gaat in nederland.
Sorry mannen maar ik had hiervoor een peugeot 207
En was met een servicebeurt ongeveer rond de €150,- kwijt
komt wel bij dat in de gti meer olie moet
Maar het verschil blijft toch te groot
Groet Gerben