klein beginnen of te wel hoofdstuk tweeters,
BELANGRIJKE MELDNG!! gebleken is dat er een voorschakel condensator op de tweeter moet om lage freq's uit te filteren, ik zal z.s.m. uitzoeken welke dit moet zijn
zolang ik mijn rns510 nog heb (dat deze niet wordt geleend door bepaalde iemanden) houd ik het op het verbeteren van de deuren, met de rns kan ik vrijwel geen moer met mijn huidige high end processor en sinfoni versterkers, achter schroef ik het geluid zoizo al weg want een echt podium komt van voor, omdat de afstel mogelijkheden nihil zijn zal ik gebruik maken van fase verdraaing t.b.v. een beter center (niet echt aanwezig maar het gaat om het idee

ik moet nog even opzoeken hoe de deurpanelen van een 3 deurs er af gaan zonder schade (link iemand?) maar de tweeter behuizingen ploppen er prima af, normaal zou ik de hele stijl verkloten om een mooie tweeter erin te plaatsen maar laat nu alles zoveel mogelijk oem. na wat licht dremel werk komt de orginele tweeter er af, op zich zit hij er niet slecht uit maar naar mijn smaak te schell (niet warm) hier naar de vervanger een vifa xt (zelfde als exact (ik heb de exact set ook) )

nu past de vifa nooit, dus even de ring eraf gesloopt en vervolgens met een lijmpistool de nieuwe (nou ja nieuw

schuimpje er weer op, terugsolderen klaar.
o ja ik heb inmiddels weer het tapegeluid in de auto:

gewoon omdat het kan
next episode: gti's in een gti