Wat is het geval: bij regen zouden de wissers na een harde reset (eigenlijk direct al als intervalfunctie nog aanstaat) moeten starten met wissen.
Wat doen mijn wissers; wachten tot het ruit bijna ondoorzichtig is van de druppels en dan als een gek wissen om het ruit schoon te krijgen.
Verwacht dan niet dat de wissers rustig op de interval gaan wissen, nee, weer wachten tot de ruit vol met druppels is en dan, zelfs af en toe op dubbele snelheid, weer het ruit schoonwissen.

Na enige tijd bij constante regenval ontdekt de sensor de regelmaat en zal hij overgaan op rustig wissen met interval.
Laat het niet met tussenpozen hard en dan weer zacht regenen; dan wordt het echt een groot probleem voor hem.
Gevolg is dat ik de wissers continue aan het corrigeren ben met de regelschuif bovenop de hendel.
Ik weet dat het heel goed kan functioneren. Op mijn Leon had ik deze functie ook en werkte voorbeeldig.
Maarja, om dit bij dealer destijds in de garantieperiode duidelijk te krijgen is een ander verhaal. Volgens hun functioneert de sensor prima en kan er niets aan geprogrammeerd of ingesteld worden.
Dus berust je op een gegeven moment maar in je lot.

Misschien, nu op dit fantastische forum, zijn er mensen met dezelfde ervaring en ook een oplossing. (Middels VagCom misschien

Ik ben benieuwd...