Tropenrooster

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Re: Tropenrooster

Bericht door MkVI Nmgn »

Dennis doe dat nou niet ;)
Je auto is zo al dik!
Maak der geen audi van :P koop dan een A3 ofzo haha
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Spuugemmer
Type auto: MK1 GTI

Bericht door Spuugemmer »

Het werkt wel prima voor de koeling van de dsg. Op het circuit kom je normaal in de problemen met de temperatuur van je bak (mits je uiteraard er alles van vraagt) Door de warmtewisselaar/bak met wat extra rijwind te koelen stel je dit probleem uit. Als je het echt voor de koeling doet is de mooiste oplossing de warmte wisselaar van de dsg een eigen radiateur te geven. Dan krijg je minder warmte overdracht. Maar doorgaans is olie en water van de motor appart koelen al voeldoende om dit dsg probleem te verhelpen.
Golf MK1 GTI
Mackdennis
Type auto: Gti v 30edition

Bericht door Mackdennis »

tonnie024 schreef:Dennis doe dat nou niet ;)
Je auto is zo al dik!
Maak der geen audi van :P koop dan een A3 ofzo haha
Kan er niks aan doen ik vind die open kappen mooi.
Maar als je dan daarachter grote stukken van je bumper ziet wordt het minder mooi.

Wat mischien nog een mooie optie zou zijn is om zo'n ttope rooster wel iets verder naar de zijkanten open te maken maar de bovenste rand dan niet?

@chris
Ja had begrepen dat de tropen roosters bedoeld zijn voor extra koeling.
Maar gaat mijn meer om de looks deze upgrade..
En zou de extra koeling een dikke plus zijn!
Jayke
Type auto: golf mk5 gti

Bericht door Jayke »

Heb is net bij mij gekeken kom ik erachter dat ik ze ook gewoon heb hoe erg is dat haha rij hm al dik een maand nu, alleen is bij mij 1 kant open
met een schuine kap erachter en aan de andere kant is het rooster wel open maar zit er een soort afdekkap i dont get the point weer een erger punt !! nondetjuu hahaha
aankomende week VERVANGEN
MkVI Nmgn

Bericht door MkVI Nmgn »

als je nieuwe model heb die heb jij dus is 1 kant dicht en de anderekant open...
is voor koeling van de versnellingsbak (Y)
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Chris5gti
Type auto: Golf 5 GTI

Bericht door Chris5gti »

voor mensen die een set willen hebben zag ik net een advertentie : http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-5-V-GTI- ... 317wt_1139 voor 26 euro kun je niks fout doen denk ik ;)
Dumdum_Edition30
Type auto: Golf 7R

Bericht door Dumdum_Edition30 »

Heb daar nog een vraag over, komt er niet veel vuiligheid in het motorcompartiment?

Met het gedacht als je op circuit gaat rijden.
MkVI Nmgn

Bericht door MkVI Nmgn »

Wel daarom zijn er dus de nieuwe type,
Ik heb een advertentie hier op het forum daar verkoop ik ze ook anders even een privé bericht sturen
Groetjes Tonnie
Jayke
Type auto: golf mk5 gti

Bericht door Jayke »

MKV Nmgn schreef:als je nieuwe model heb die heb jij dus is 1 kant dicht en de anderekant open...
is voor koeling van de versnellingsbak (Y)
en wat als ik de andere kant hetzelfde maak als de kant die gwn open is word de bak niet meer gekoeld zkr ? :oops:
MkVI Nmgn

Bericht door MkVI Nmgn »

Als je de andere kant open maakt krijg je een rotzooi binnen in motor ruimte en de Luchtroosters van de linkerkant ( lucht gleuf ) is niet los te bestellen dan moet je een compleet rooster bestellen
http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =61&t=1857
Kijk even op die pagina naar de onderdeelnummers en Google ze dan weet je meteen wat ik bedoel met die lucht gleuf Zit op de iPhone dus is niet erg makkelijk te vinden voor me ;-)
Groetjes Tonnie
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”