Als je al gauw wat meer power hebt dan zijn de normale remmen toch wel wat te licht voor zwaar en laat remmen. Ik ben benieuwd wat de totale kosten zullen zijn. Dat het past weten we allemaal natuurlijk

Misschien dat JD een ombouw kan doen?
Leidingen en nieuwe remvloeistof is binnenGolfL schreef:+1
Inclusief stalen remleidingen, dan heb je een mooie(goedkope), en goeie set.
Staat ook op mijn verlanglijst
Sorry hoor ventje, er zit hier nml nóg een 'Chris' op het forum, vandaar dat ik vaak, als ik naar jou verwijs, ff je forumnaam erbij vermeld.Chris@XT Motorsport schreef:
@Tim..... Kap eens met Chris blabla bla gewoon Chris.... Dat ben ik!
HAHAHA. ik ben nog een nieuwe forumnaam aan het verzinnen. Maar das nog best lastig zonder dat het gelijk Superthunder Eddie of soort gelijke onzin wordt....Misschien dat ik maar gewoon voor senior ga....Timvgti schreef:Sorry hoor ventje, er zit hier nml nóg een 'Chris' op het forum, vandaar dat ik vaak, als ik naar jou verwijs, ff je forumnaam erbij vermeld.Chris@XT Motorsport schreef:
Maar ik zal 't niet meer doen meester...
Jij bent Chris de 1e en ik de 2e ok ? hahaChris@XT Motorsport schreef:HAHAHA. ik ben nog een nieuwe forumnaam aan het verzinnen. Maar das nog best lastig zonder dat het gelijk Superthunder Eddie of soort gelijke onzin wordt....Misschien dat ik maar gewoon voor senior ga....Timvgti schreef:Sorry hoor ventje, er zit hier nml nóg een 'Chris' op het forum, vandaar dat ik vaak, als ik naar jou verwijs, ff je forumnaam erbij vermeld.Chris@XT Motorsport schreef:
Jij bent Chris de 1e en ik de 2e ok ? hahaChris5gti schreef:HAHAHA. ik ben nog een nieuwe forumnaam aan het verzinnen. Maar das nog best lastig zonder dat het gelijk Superthunder Eddie of soort gelijke onzin wordt....Misschien dat ik maar gewoon voor senior ga....Timvgti schreef:
Sorry hoor ventje, er zit hier nml nóg een 'Chris' op het forum, vandaar dat ik vaak, als ik naar jou verwijs, ff je forumnaam erbij vermeld.
Chris@XT Motorsport schreef:Jij bent Chris de 1e en ik de 2e ok ? hahaChris5gti schreef:HAHAHA. ik ben nog een nieuwe forumnaam aan het verzinnen. Maar das nog best lastig zonder dat het gelijk Superthunder Eddie of soort gelijke onzin wordt....Misschien dat ik maar gewoon voor senior ga....Timvgti schreef:
Sorry hoor ventje, er zit hier nml nóg een 'Chris' op het forum, vandaar dat ik vaak, als ik naar jou verwijs, ff je forumnaam erbij vermeld.
Maar ik zal 't niet meer doen meester...![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten