RNS510 kaartversie V8.
Re: RNS510 kaartversie V8.
Is de Versie 8 ook ergens anders te downloaden dan nieuwsgroepen??
bedankt

Spotnet.Alennno schreef:Is de Versie 8 ook ergens anders te downloaden dan nieuwsgroepen??bedankt

Gr. Wehoo.

- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
wehoo schreef:Spotnet.Alennno schreef:Is de Versie 8 ook ergens anders te downloaden dan nieuwsgroepen??bedankt
Spotnet gaat ook via nieuwsgroepen

Eigen download(knop) van Spotnet gebruiken. Nieuwsgroep van de eigen provider gebruiken en.....staffpride schreef:wehoo schreef:Spotnet.Alennno schreef:Is de Versie 8 ook ergens anders te downloaden dan nieuwsgroepen??bedankt
Spotnet gaat ook via nieuwsgroepen![]()
je kunt de kaart nog niet downloaden vanwege de te korte retentietijd van de meeste providers.
(op deze wijze omzeil je een payserver en de eventuele software voor het downloaden via usenet).
(wellicht was dit de strekking van de vraag).

Gr. Wehoo.

- staffpride
- Contacteer:
En dat het ook nog eens flink geknepen is bij de meeste providers.
Weet niet hoe het tegenwoordig met de retentie van providers zit, maar volgens mij zit je met een week al heel ruim.
Die hebben servertjes van niks meestal (iig voor de nieuwsgroepen)
Weet niet hoe het tegenwoordig met de retentie van providers zit, maar volgens mij zit je met een week al heel ruim.
Dan blijft rapidshare over. (only the link) En zeer veel geduld, tenzij...... (een klein bedrag betaald wordt).staffpride schreef:En dat het ook nog eens flink geknepen is bij de meeste providers.

Gr. Wehoo.

Als iemand hem voor me wilt branden en opsturen zou ook kunnen? Betaling + verzendkosten van mij kant.. pm me 

- staffpride
- Contacteer:
Dan heeft ie er nu 2, maar niet met de "post-verzend" optie.staffpride schreef:Je hebt pm
(only the link).
Gr. Wehoo.

- staffpride
- Contacteer:
Zeer veel geduldwehoo schreef:Dan blijft rapidshare over. (only the link) En zeer veel geduld, tenzij...... (een klein bedrag betaald wordt).staffpride schreef:En dat het ook nog eens flink geknepen is bij de meeste providers.

dat mag je wel zeggen ja

Rapidpro 9,90 euro p.mnd (voor één keertje). Wel de moeite waard voor goede software.staffpride schreef:Zeer veel geduld![]()
dat mag je wel zeggen ja

(die niet via usenet te verkrijgen is)
Gr. Wehoo.

Heb ze nu gedownload via een torrent de 7692, en de 7672 zijn dit een beetje de recente?
Ik hoor het graag. eventueel een handleiding voor de installatie of is deze ook op google te vinden haha..
Ik hoor het graag. eventueel een handleiding voor de installatie of is deze ook op google te vinden haha..
- staffpride
- Contacteer:
dvd invoeren en de rest doet hij zelfAlennno schreef:Heb ze nu gedownload via een torrent de 7692, en de 7672 zijn dit een beetje de recente?

- staffpride
- Contacteer:
7672 is de originele dvd en 7692 is een (oude) aangepaste versie van KlouxOne met flitspalen oa
7698 is de laatste versie van KlouxOne, met de laatste flitspalen update (incl mobiele flitsers) en gescheiden tankstations
allen zijn V8 met kaarten van Q4 2010
7698 is de laatste versie van KlouxOne, met de laatste flitspalen update (incl mobiele flitsers) en gescheiden tankstations
allen zijn V8 met kaarten van Q4 2010
- staffpride
- Contacteer:
Voor de ongeduldige onder onswehoo schreef:Rapidpro 9,90 euro p.mnd (voor één keertje). Wel de moeite waard voor goede software.staffpride schreef:Zeer veel geduld![]()
dat mag je wel zeggen ja![]()
(die niet via usenet te verkrijgen is)

Bedankt voor alle info! ik hoor eerst de dvd testen voor ik de bestanden kopieer? 

- staffpride
- Contacteer:
Ja kan je doen, hoeft niet. en als hij bevalt knal je hem er op
Setje dvd's vandaag gekocht gebrand met nero image 4x ... de dvd mee genomen naar me auto de installatie laten voltooien ondertussen me auto gaan schoonmaken terwijl de installatie bezig was me auto glimt weer hoor. 

Gps geeft 5-4 satelieten aan, maar hij blijft maar zoeken in veldhoven waar ik helemaal niet woon??
dit kan ik er ook niet uit krijgen?
4 à 5 satellieten is erg weinig. Waar is de gps ontvanger geplaatst?Alennno schreef:Gps geeft 5-4 satelieten aan, maar hij blijft maar zoeken in veldhoven waar ik helemaal niet woon??
Gr. Wehoo.

wehoo schreef:4 à 5 satellieten is erg weinig. Waar is de gps ontvanger geplaatst?Alennno schreef:Gps geeft 5-4 satelieten aan, maar hij blijft maar zoeken in veldhoven waar ik helemaal niet woon??

- Hij staat vastgeplakt aan de zijkant waar ik het witte blokje heb gezet.
- Er zat trouwens wel eerst een 1 din radio in.
- Heb hem wel met een quadlock stekker aangesloten.
Ook gaat de RNS uit als ik de sleutel uit de auto haal. hoort dit?
- staffpride
- Contacteer:
Ja hoort uit te gaan als je de sleutel er uit haalt, maar je moet hem zonder sleutel wel aan kunnen zetten
Probleem is dat die niet aangaat zonder sleutel.
hierbij wat foto's van de setup:

hierbij wat foto's van de setup:

- staffpride
- Contacteer:
Krijg je wel het opstartscherm van vw als je hem net aanzet?
Vermoedelijk zonder codering van de RNS510 omgewisseld. RNS510 aanmelden bij je voertuig.Alennno schreef:- Hij staat vastgeplakt aan de zijkant waar ik het witte blokje heb gezet.
- Er zat trouwens wel eerst een 1 din radio in.
- Heb hem wel met een quadlock stekker aangesloten.
GPS ontvanger zit bij mij onder de klokken, achter het stuur. Geeft zeer goede ontvangst.
Makkelijk te demonteren: variabele "cover" achter je stuur en onder je klokken loshalen. Zit geklikt met het plastic van de onderste rand bij je klokken. Dan (dacht ik) 2 schroeven en je haalt (voorzichtig) de klokken eruit.
plaats gps-ontvanger:

GPS fix:

Gr. Wehoo.