Achterklep stellen
Achterklep stellen
Is het ook mogelijk om de achterklep van de auto te stellen? ik zie namelijk dat hij links meer ruimte heeft dat rechst tussen de achterlichten. iets wat me net pas opviel eigenlijk.
Ik neem aan dat je het wel kan verstellen zodat het weer mooi recht staat. heb je er nog speciaals gereedschap voor nodig?
Ik neem aan dat je het wel kan verstellen zodat het weer mooi recht staat. heb je er nog speciaals gereedschap voor nodig?
Re: Achterklep stellen
Elsa:KlouxOne schreef:Is het ook mogelijk om de achterklep van de auto te stellen? ik zie namelijk dat hij links meer ruimte heeft dat rechst tussen de achterlichten. iets wat me net pas opviel eigenlijk.

Gr. Wehoo.

Thx wehoo. Ik weet alleen niet of ik het hiermee ga redden. Lijkt erop of ik wat mis.
Even opnieuw openen. Ik heb echt te weinig aan deze info. ik moet echt mn scharnieren stellen die boven aan de klep zitten. de stoot rubbers en slot los gehad maar dat geeft geen verbetering.
Wehoo. heb je misschien nog een beschrijving?
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Ga straks even langs le klusse in Dordrecht. Ff kijken wat ze kunnen voor een 10tje 

KlouxOne schreef:Even opnieuw openen. Ik heb echt te weinig aan deze info. ik moet echt mn scharnieren stellen die boven aan de klep zitten. de stoot rubbers en slot los gehad maar dat geeft geen verbetering.

Gr. Wehoo.