Race Eend schreef:moeilijk te lezen verhaal allemaal.
Het is overigens Luchtmassameter LMM dus!
Trek de stekker van de luchtmassameter los en test eens opnieuw, komt de wagen dan wel door de lambda meting.
Vervolgens kun je ook live readings doen aan een testkast, dan is er op meetwaardeblok 1 en 31 en 99 direct te zien wat de inspuitcorrectie via de lambda is en wat de ecu zelf binnen krijgt aan signalen, zo kun je deze waardes met de testkast vergelijken en de lambda uitsluiten.
Triest dat een garage niet zelf tot deze oplossing kan komen trouwens....
Je hebt gelijk ja, LMM, had het de eerste keer wel goed maarja dat krijg je als je te snel tikt en NIET leest
Ja raar dat ze niet verder hadden gezocht en alleen maar met suggesties komen!!!
Maarja storing zoeken is een vak apart en dat kunen/willen ze schijnbaar ook niet overal.
Nou iig bedankt voor de info, kijken of we wat kunnen vinden.
Anders misschien maar een echte vagcom specialist bezoeken.....
Golf 7.5 GTI TCR: 200cell Milltek downpipe.