Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Standaart shit dit..net zoals die gasten op markplaat als je mail krijg je een of ander mail in het gebrekkig engels dat die auto nog in het buitenland staat en of je 5000 euro wil over maken voor transport. Meestal bank adres in een of ander nigeriaans land.
Waarschijnlijk van een Nigeriaanse tandarts die in Nederland heeft gewoont en net is verhuist naar het buitenland? De auto staat in het buitenland en om `m te zien moet je eerst even wat geld overmaken
zo stond er een lange tijd een golf 5 2.0 tdi 170 pk full option van 2007 meen ik voor maar 6500 euro, op een andere site voor 15.2?? euro
ik bellen ik zeg tegen die verkoper wat is het nu? zegt ie dat is groep zwartmoppen die dat doen die moeten ze afschieten die man was helemaal
door t dolle heen hahaha
Al bij al zulke scherpe prijzen nog niet eens op ingaan klopt nooit niks van
Dit is een foto van een advertentie van 3 jaar geleden.
Ben bij de echte verkoper toen geweest om de golf bekijken toen
Was het geneuzel ook al aan de gang, de prijs waar deze echt voor stond was 23K
Toen stond er bij de nep advertentie dat je moest bellen,
Werd je ongeveer 10x doorgeschakeld en was je alweer 20 euro aan belkosten kwijt.
oh ja idd die mensen heb je ook nog eerst geld vangen en daarna zijn ze niet meer berijkbaar . Als dit een echte advertentie was hadden we binnekort denk ik 2 gti's voor de deur staan