Update navigatie RNS-E [Audi A4]

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
FredH

Update navigatie RNS-E [Audi A4]

Bericht door FredH »

Heb hier geen ervaring in en weet dat hier diverse mensen het nodige weten van RNS (VW) en daarom kan iemand me vast ook wel een goed advies geven over een vraag m.b.t. mijn RNS-E (Audi).

Apparaat werkt perfect, de navigatie draait op de destijds af-fabriek bij mijn A4 meegeleverde DVD uit 2005. Lijkt me tijd voor een aanzienlijke recentere DVD, zodat ik met wat actuelere informatie op pad kan

Ik zoek dus redelijk een recente DVD voor de RNS-E van, hetzij origineel, hetzij een (betrouwbare) kopie. Zie ze al voor 20 euro op Marktplaats, maar hoe betrouwbaar is dat ???

Paar vragen:

- Kan ik gewoon een andere DVD plaatsen na aankoop, of moet de RNS-E zelf ook van aangepaste software worden voorzien ?
- Kent iemand uit ervaring betrouwbare adressen om een navigatie DVD aan te kopen (niet zijnde de dealer) ?

Als dat adres trouwens ook iets kan bieden op het gebied van handsfree bellen via de RNS-E voor een redelijk bedrag zou dat helemaal mooi zijn, want ook dat moet ik nog regelen namelijk. ;)

Vast bedankt voor je input !
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
wehoo

Re: Update navigatie RNS-E [Audi A4]

Bericht door wehoo »

FredH schreef:Ik zoek dus redelijk een recente DVD voor de RNS-E van, hetzij origineel, hetzij een (betrouwbare) kopie. Zie ze al voor 20 euro op Marktplaats, maar hoe betrouwbaar is dat ???
Hetgeen op marktplaats wordt aangeboden zal ook niet origineel zijn, in de betekenis van het woord origineel als legaal. ;)
De Audi navigation Plus RNS-E 2012 DVD is in omloop. (2 DVD's). Zie usenet. In hoeverre dit origineel (in de betekenis: hetzelfde als door Audi uitgegeven) is, blijft altijd een vraag.
Nieuwe software zal hier niet (volgens verwachting, maar dealer weet het antwoord) voor nodig zijn. Kaartmateriaal staat (meestal) los van software updates.

In binsearch:
1/4758) "AUDI Navigation Plus RNS-E 2012 2xDVD.rar" - 349,87 GB - yEnc (1/210)
link: http://binsearch.net/?q=audi.navigation ... 00&server=
Gr. Wehoo.
Afbeelding
FredH

Re: Update navigatie RNS-E [Audi A4]

Bericht door FredH »

Bedankt voor je reactie Wehoo !

Het lijkt er op dat iemand op het Audi-forum me uit de brand kan helpen met een betrouwbare kopie-DVD.
Lijkt me dus een aardige oplossing voor een betaalbaar bedrag (in elk geval beter dan via Marktplaats van een of andere onbekende cowboy zoiets te kopen). ;)
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”