Is die 30pk extra tov een normale chip nou eigenlijk zijn geld waard? dit is uiteraard voor iedereen persoonlijk, maar ik ben benieuwd naar de meningen/ervaringen.
Alvast bedankt allen!

En er dan toch 287pk uit krijgen?Back@GTI schreef:Hey Dirk,
Zit je er nu toch over te denken om de GTi te chippen?
Dat er bij mij een chip in zou komen was vrij snel duidelijk, daar pak je ook de grootste winst qua vermogen.
Ik vind een uitlaat vrij prijzig en daarom heb ik er voor gekozen om de 1e kat te verwijderen en de uitlaat verder zo te laten.
Gaaf man! Daar ga je geen spijt van krijgenRenekesgti schreef:Even een klein schopje van dit topic.
Gewoon stage 2 doen Dirk.![]()
Heb net ook een afspraak gemaakt voor de GTI bij Mark. 4 augustus kunnen we terecht.
Stage 2 software met Fox downpipe op de bestaande OEM Cat-Back.
Dus nu eerst deel 1 voor de power en over een half jaar ofzo komt deel 2 voor de looks. Milltek 3 inch race systeem of als ik me echt wil uitleven een Akrapovic met carbon eindtips. Hoop die laatste ergens voor een soepele prijs te krijgen... Al denk ik dat dat lastig wordt.... haha.
@Jimmy, heb jij nou een 'normale' Milltek of ook een race systeem met die 2 dempers aan beide kanten?
René
Ik rij nu ook (tijdelijk) met Milltek downpijp en oem catback. Mijn 3" race systeem ligt nog bij de tnt (die kwamen niet opdagen vandaagRenekesgti schreef:Even een klein schopje van dit topic.
Gewoon stage 2 doen Dirk.![]()
Heb net ook een afspraak gemaakt voor de GTI bij Mark. 4 augustus kunnen we terecht.
Stage 2 software met Fox downpipe op de bestaande OEM Cat-Back.
Dus nu eerst deel 1 voor de power en over een half jaar ofzo komt deel 2 voor de looks. Milltek 3 inch race systeem of als ik me echt wil uitleven een Akrapovic met carbon eindtips. Hoop die laatste ergens voor een soepele prijs te krijgen... Al denk ik dat dat lastig wordt.... haha.
@Jimmy, heb jij nou een 'normale' Milltek of ook een race systeem met die 2 dempers aan beide kanten?
René
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten