Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
grrrrr vanavond zie ik linksachter soort van spijker/nagel in mn band zitten. Durf ding er niet uit te trekken. Denk zelf niet al te diep maar weet t niet zeker.
Zonder me een nieuwe band aan te gaan smeren (hagelnieuwe Dunlop Sportmaxx), waar kan ik het beste ff laten kijken bij Dealer of bv Profile?
Ik zou eens informeren bij een lokale onafhankelijke bandenboer, een dealer of een ketenbedrijf gaan wellicht voor een nieuwe band en misschien is reperatie ook een optie, mijn ervaring is dat een onafhankelijk bedrijf met je meedenkt en je niet meteen een nieuwe band wil verkopen, maarja....ligt er ook aan waar de spijker in de band zit.....
Sciroccofrank schreef:Ik zou eens informeren bij een lokale onafhankelijke bandenboer, een dealer of een ketenbedrijf gaan wellicht voor een nieuwe band en misschien is reperatie ook een optie, mijn ervaring is dat een onafhankelijk bedrijf met je meedenkt en je niet meteen een nieuwe band wil verkopen, maarja....ligt er ook aan waar de spijker in de band zit.....
Yep duidelijk, ik zal morgen echter ff langs Hoogendoorn Mijdrecht rijden wat dichtbij is, dat is wel een aardige zaak.
Denk eraan, geen prop. Dit kan echt niet meer ! Alleen een plu accepteren, in het loopvlak kan je daarmee gewoon weer net zo hard rijden, kwaliteit neemt niet af. In de wang is einde band.
Heb je voor de zekerheid wel even met een beetje water met zeep erover heen gespoten ?
zodat je 100% zeker weet dat die niet lekt want het kan zo een klein gaatje zijn dat die bvb morgen of overmorgen pas plat ligt.
MKV Nmgn schreef:Heb je voor de zekerheid wel even met een beetje water met zeep erover heen gespoten ?
zodat je 100% zeker weet dat die niet lekt want het kan zo een klein gaatje zijn dat die bvb morgen of overmorgen pas plat ligt.
Yep gedaan ! Bij Hoogendoorn ff langsgeweest in Mijdrecht.