BPM

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Jayke
Type auto: golf mk5 gti

BPM

Bericht door Jayke »

beste fanaten

Hoe zit het nu eigenlijk met dat bpm is er een duidelijk site of iets waar je het kan berekenen zonder dat je er een enorm verschil
naast zit :?: :?: Hoor teveel verhalen heen en weer gaan over bedragen dat ik denk dan koopt iedereen zn auto in het buitenland..

Hopelijk zit hier de juiste info tussen

bedankt tot zover

grtjes
Verlengsnoer

Re: BPM

Bericht door Verlengsnoer »

Misschien heb je hier wat aan:
https://www.google.nl/search?q=bpm+bere ... 79&bih=630

Het derde resultaat zou wel betrouwbaar zijn aangezien je dan naar de belastindienst wordt doorgesluisd.
Jayke

Bericht door Jayke »

Bedankt

heb eens zitten rekenen Co2 uitstoot van 173 , gti van 2011 zou 8882 euros bij komen hmmm

Reden van vragen is wil een leuke schade erbij halen kan redelijk veel zelf maar daar kijke ze weer anders tegenaan vanwege
de schade , had al rondgebeld maar mogen geen prijzen door de telefoon doorgeven..
staffpride
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Contacteer:

Bericht door staffpride »

Bij een schadeauto is de bpm altijd minder.

Als je zoveel mogelijk ''opties'' uit de in te voeren auto haalt zakt de bpm ook.

Denk aan rns er uit, leer vervangen door stof enz. kortom alle opties die je kan weghalen verwisselen met standaard levert je korting op de bpm op.
BPM wordt bepaald aan de hand van de netto catalogusprijs.
MVG EMServices

Afbeelding
Jayke

Bericht door Jayke »

Dat was zo Erwin het schijnt dat ze tegenwoordig kijken naar de lijst hoe die uit de fabriek is gekomen
omdat ze in het verleden veel sjoemelaars hebben gehad die alles verwisselde wat maar mogelijk was ,

Belastingdienst en RDW zeggen dat ook heb ik al gebeld , dus als hun het liegen lieg ik het nu ook.

Soms snap ik het zelf ook niet meer haha :D
staffpride
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Contacteer:

Bericht door staffpride »

Jayke schreef:Dat was zo Erwin het schijnt dat ze tegenwoordig kijken naar de lijst hoe die uit de fabriek is gekomen
omdat ze in het verleden veel sjoemelaars hebben gehad die alles verwisselde wat maar mogelijk was ,

Belastingdienst en RDW zeggen dat ook heb ik al gebeld , dus als hun het liegen lieg ik het nu ook.

Soms snap ik het zelf ook niet meer haha :D
Dan is dat dan pas vanaf dit jaar dan waarschijnlijk. De mijne is namelijk vorig jaar nog wel zo ingevoerd ;)
MVG EMServices

Afbeelding
Jayke

Bericht door Jayke »

Dan snap ik er zelf dus helemaal niks meer van..
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”