Ik heb inderdaad nergens last van. Dus je zou ze gewoon erin kunnen draaien

De problemen kwamen voornamelijk bij getunde auto's voorkomen.KlouxOne schreef:Verlengsnoer schreef:Weet jij hoe ze uit de doos komen? Die van mij zijn er dacht door jou zo ingedraaidKlouxOne schreef:yes deze moeten op 0.7 staan. staan ze bij mij ook![]()
Alvast bedankt
klopt danial. heb je gelijk in. deze kennis deed ik pas later op na het zien van problemen bij sommige. iets wat bij jou niet aan de orde is gelukkig. mocht je ze nog terug willen zetten naar 0.7 kan dat natuurlijk. maar als het goed loopt lekker laten zitten
Ja bij mij zijn ze pas geleden nog vervangen, de auto moest wel eerst aangemeld worden in hun systeem.Girlzdad schreef:Ook voor ingevoerde voertuigen ?KlouxOne schreef:bobines staat een werkplaats actie voor open. als je naar de dealer gaat kan je GRATIS 4 nieuwe bobines ophalen. als dit nog niet gedaan is dan
Crokko schreef: De problemen kwamen voornamelijk bij getunde auto's voorkomen.
Girlzdad schreef:Geen nieuwe bobines bij de dealer![]()
Op kenteken gekeken.Verlengsnoer schreef:Wat is je verteld? Ik heb ze ook niet gehad, op basis van mijn chassisnummer (VIN)Girlzdad schreef:Geen nieuwe bobines bij de dealer![]()
Girlzdad schreef:Ik moest wat proberen want ermee rijden was/is geen pretje.
En de afspraak bij Hans kon niet eerder dan drie weken wachten.
Hij had het al over de kleppen van de cilinder![]()
Het betreft alleen cilinder1 die storing geeft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten