het gaat met name om diegene die een aftermarket intake geplaatst hebben.
Er zijn namelijk veel super veel oplossingen hiervoor.
TT-S

Audi A4 B6/B7

Vind ze alletwee wel dik alleen zo bewerken dat de audi ringen weg zijn.
haha jah idd, nu is het zo naakt zal het niet aandurven met die bobine's zo bloot.Verlengsnoer schreef:Ziet er goed uit John... Wil je een afdekplaat zodat je de motor ruimte kan blijven insneeuwen?
Vind ik ook mooi, alleen die stage 2 pijp lijkt er een beetje op spanning in te zitten...?Back@GTI schreef:So... Ik vind die bovenste wel erg geslaagd!
06F 103 925J 92.58 INCL BTW EXCLUSIEF 10% KortingIts John schreef:De afdekplaat bij de dealer is 97,- incl. heb Tonnie ook een PM gestuurd voor zijn prijs.
Dan had je bij mij dus de zelfde korting gehadIts John schreef:De bevestigings boutjes waren niet helemaal goede productcode's en de cover had een andere letter gekregen
Dus als volgt:
2 x WHT 000 731 A (long mounting bolt - for tappet cover)
1 x 06E 103 164 (short mounting bolt - for intake manifold)
1x 06F 103 925 J (TTS engine cover)
Heb het bij de dealer besteld kreeg ook 10% korting dus dat komt wel goed![]()
alleen toen ik me zekeringen ophaalde kreeg ik te horen dat alles in backorder stond, dus hoop voor het weekend het spul te hebben.
Ik hou jullie op de hoogte
Goeie vraag. Ik heb deze weleens ergens zien staan. Die gast had hem zelf glad gemaakt en gespoten.ED60Letzebuerg schreef:Welke delen zou je nou kwa kappen ondr je motorkap kunnen spuiten? Want ik zie et wel is bij auto's maar het lijk mij dat het gewoon zo heet word in die ruimte dat het gewoon gaat bladere?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten