Hoogste kmstand VI GTI?
-
- Type auto: Golf MK6 GTI
Hoogste kmstand VI GTI?
Hi guys
Ondanks eerdere berichten over het inleveren/ verkopen van mijn GTI heb ik met ons wagenparkbeheer afgesproken om tot eind mei 2013 door te rijden (einde contract). Daar ben ik nu wel blij mee, want de volgende mag/ kan geen GTI meer zijn, dus kan ik nog een paar maanden genieten van 260 paarden en alle andere leuke zaken aan een GTI. Begin september ga ik er mee naar de Cote D'Azur..kijkend naar buiten zeg ik..IK KAN NIET WACHTEN!!
Onderwerp was dus de kmstand, ik heb zo een vermoeden dat ik de hoogste kmstand heb van een Golf VI GTI in Nederland. Ik zit nu op 123.000km. Ik ben daardoor (helaas) wel een proefkonijn van alles wat mis kan (is ge-) gaan met een Golf VI GTI.
Wie biedt er meer??
Ondanks eerdere berichten over het inleveren/ verkopen van mijn GTI heb ik met ons wagenparkbeheer afgesproken om tot eind mei 2013 door te rijden (einde contract). Daar ben ik nu wel blij mee, want de volgende mag/ kan geen GTI meer zijn, dus kan ik nog een paar maanden genieten van 260 paarden en alle andere leuke zaken aan een GTI. Begin september ga ik er mee naar de Cote D'Azur..kijkend naar buiten zeg ik..IK KAN NIET WACHTEN!!
Onderwerp was dus de kmstand, ik heb zo een vermoeden dat ik de hoogste kmstand heb van een Golf VI GTI in Nederland. Ik zit nu op 123.000km. Ik ben daardoor (helaas) wel een proefkonijn van alles wat mis kan (is ge-) gaan met een Golf VI GTI.
Wie biedt er meer??
-
- Type auto: Golf Mk6 GTI
Re: Hoogste kmstand VI GTI?
Zit met 110K niet ver achter je, maar heb de auto pas 10K dus geen idee wat voor problemen hij daarvoor heeft gehad.
- ExXx
- Type auto: Golf VII GTI Perf
49KQuantor schreef:Zit met 110K niet ver achter je, maar heb de auto pas 10K dus geen idee wat voor problemen hij daarvoor heeft gehad.

- ED60Letzebuerg
- Type auto: MK5 R32
Jullie gaan mij inhalen met jullie 6'ies!! haha ik zit met myn Golf 5 GTI op 53k
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32
Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
@Exxx, 49K? Je hebt de GTI toch pas 1 jaar?ExXx schreef:49KQuantor schreef:Zit met 110K niet ver achter je, maar heb de auto pas 10K dus geen idee wat voor problemen hij daarvoor heeft gehad.
Die is de teller al een keer rondgeweestED60Letzebuerg schreef:Jullie gaan mij inhalen met jullie 6'ies!! haha ik zit met myn Golf 5 GTI op 53k

Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
- ED60Letzebuerg
Denk het niet Liu .. volgens ames die van jou welGolfL schreef:Die is de teller al een keer rondgeweestED60Letzebuerg schreef:Jullie gaan mij inhalen met jullie 6'ies!! haha ik zit met myn Golf 5 GTI op 53k

- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Wil niet lullig doen maar Anus kan niet zien wanneer hij laatste beurt gehad heeft want die is niet eens bij een Dealer geweest.ED60Letzebuerg schreef:Denk het niet Liu .. volgens ames die van jou welGolfL schreef:Die is de teller al een keer rondgeweestED60Letzebuerg schreef:Jullie gaan mij inhalen met jullie 6'ies!! haha ik zit met myn Golf 5 GTI op 53k
Toevallig weet ik de complete geschiedenis tijdje geleden na gekeken omdat die iets wou weten.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Beste Tonnie,MKV Nmgn schreef:
Wil niet lullig doen maar Anus kan niet zien wanneer hij laatste beurt gehad heeft want die is niet eens bij een Dealer geweest.
Toevallig weet ik de complete geschiedenis tijdje geleden na gekeken omdat die iets wou weten.
Misschien dat het een tikfout is, of je zit misschien met je gedachte ergens anders.......
Maar het beste bedrijf heet Ames en geen Anus.
Wilde je hier toch even op wijzen.
Met Vriendelijke Groet,

- ED60Letzebuerg
Ja joh weet ik oowk wel haha maar hij maakte de opmerking over dat tie rond is geweest en dus maakte ik een flauw grappie terug
No stress!!

No stress!!
-
- Type auto: Golf MK6 GTI

Golf 5 GTI DSG ED30 on Air