Dag Allemaal,
Heb een golf V uit 2007. Nou heb ik een set (originele) Xenon-lampen gehaald met bijbehorende adapterkabels. Lichten gaan helaas knipperen bij contact. Ik heb een boordnetmodule nodig heb ik begrepen, of kan het ook anders opgelost worden?
Gr.
C.
Boordnetmodule GOLF V
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Boordnetmodule GOLF V
Vond je 1x deze vraag stellen niet genoeg 

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
zal hoogstwaarschijnlijk niet alleen een andere boardnet module zijn. maar ook moeten de lampen worden gecodeerd met vagcomChaakie schreef:Dag Allemaal,
Heb een golf V uit 2007. Nou heb ik een set (originele) Xenon-lampen gehaald met bijbehorende adapterkabels. Lichten gaan helaas knipperen bij contact. Ik heb een boordnetmodule nodig heb ik begrepen, of kan het ook anders opgelost worden?
Gr.
C.
Lampen kunnen gecodeerd worden omdat de huidige module de functie niet ondersteunt. Toch?
-
- Type auto: Golf MK7-5 GTI PP
Ik heb ook 2007 gti en achteraf orginele xenonunits ingebouwd en bij mij was alleen coderen met vagcom genoeg om t goed werkend te krijgen, heb bij aanschaf xenonunits wel boordnetmodule bij gekocht en nu dus niet nodig.
MK7.5 GTI PP DSG 2018
Ex. MK5 GTI 2007
Ex. MK5 GTI 2007