ik vind dit gewoon erg dik, dit is ET45 ik twijfel tussen ET50 of ET45 en ietsje lager
Alleen het jammer van dit soort velgen vind ik je ziet ze tegenwoordig op heel veel verschillende auto's in het zwart met een rode rand.Verlengsnoer schreef:Het verschil in logo kleur van voor en achter was mij niet opgevallen. Inderdaad half werk zo.
Persoonlijk vind ik het geslaagd als het de bedoeling was een unieke golf te hebben, een die opvalt tussen de witte en zwarte...
Ik vind ik deze velgen keihard staan onder een zwarte GTI:
Dat zou mij er niet van weerhouden om ze eronder te plaatsen als ik het geld had liggen!jeffreyvdt schreef:Alleen het jammer van dit soort velgen vind ik je ziet ze tegenwoordig op heel veel verschillende auto's in het zwart met een rode rand.
Ik haal hier uit dat jij denkt 'net goed' dat zou jou niets beter maken dan hemjeffreyvdt schreef:Ik heb die foto's geplaats van die golf met dat oranje omdat ik van die persoon op een ander forum alleen maar slechte reactie's krijg op mijn auto niks is er aan goed.
Ik heb die persoon een keer in het echt ontmoet en het is echt zo een van kijk mij breed en cool zijn en niemand maak mij wat toen had die ook al comentaar op mijn auto.
Waarom zo gevoelig voor de mening van iemand anders. Doe met je auto wat jij wilt. Als je foto's op een forum plaatst zullen er altijd mensen zijn die het niet mooi vinden, smaken verschillen gelukkig.jeffreyvdt schreef:Ik heb die foto's geplaats van die golf met dat oranje omdat ik van die persoon op een ander forum alleen maar slechte reactie's krijg op mijn auto niks is er aan goed.
Ik heb die persoon een keer in het echt ontmoet en het is echt zo een van kijk mij breed en cool zijn en niemand maak mij wat toen had die ook al comentaar op mijn auto.
Hier zit iets dergelijks (= rood randje) op:Verlengsnoer schreef:Het verschil in logo kleur van voor en achter was mij niet opgevallen. Inderdaad half werk zo.
Persoonlijk vind ik het geslaagd als het de bedoeling was een unieke golf te hebben, een die opvalt tussen de witte en zwarte...
Ik vind ik deze velgen keihard staan onder een zwarte GTI:
Ja, dat viel mij ook al op en al staat het heel erg mooi:jeffreyvdt schreef:Het valt mij op dat er hier heel veel mensen zijn die gek op velgen zijn met allemaal spaken met van die zichtbaar schroeven erin in plaats van een sport velg die wat meer open is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten