controlle lampje opeens aan , hoe en wat ?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Edition30
Type auto: Edition 30

Re: controlle lampje opeens aan , hoe en wat ?

Bericht door Edition30 »

Chris5gti schreef:Ik heb vandaag de reset knop effe vastgehouden en na de piep was het lampje idd uit . En ik heb een half uur gereden maar het lampje is niet meer aan gegaan . gelukkig 8-)
Zei ik toch, heb je nou de hele nacht hiervan wakker gelegen :lol:

Om het nu helemaal goed te testen kan je uit één band wat lucht laten lopen (b.v. elke keer 0,1 bar) en dan kijken wanneer het systeem na het rijden gaat reageren :mrgreen:
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Chris5gti
Type auto: Golf 5 GTI

Bericht door Chris5gti »

Edition30 schreef:
Chris5gti schreef:Ik heb vandaag de reset knop effe vastgehouden en na de piep was het lampje idd uit . En ik heb een half uur gereden maar het lampje is niet meer aan gegaan . gelukkig 8-)

Om het nu helemaal goed te testen kan je uit één band wat lucht laten lopen (b.v. elke keer 0,1 bar) en dan kijken wanneer het systeem na het rijden gaat reageren :mrgreen:

Nee dat viel wel mee hoor ;) Als ik overal van moest wakker liggen wat met die auto is zou ik niet meer kunnen slapen :lol:
Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

Chris5gti schreef:
Edition30 schreef:

Nee dat viel wel mee hoor ;) Als ik overal van moest wakker liggen wat met die auto is zou ik niet meer kunnen slapen :lol:
Heb je echt zoveel problemen dan :!: :?:
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Chris5gti
Type auto: Golf 5 GTI

Bericht door Chris5gti »

nouwja ik vind iedere dag wel weer iets nieuws .. meschien ben ik te secuur maar als ik voor mijn doen zo veel geld uit geef voor een auto met 38.000 km had ik me er eerst toch iets meer betrouwbaars onder voorgesteld .. niet dat ik er geen plezier aan heb ofzo het is een super auto en ik geniet er echt van als ik er in rijd ,maar al die dingetjes wat kapot gaan ... pff ... had ik ook me gti uit 88 kunnen houden ;)
Maar meschien is het ook gewoon effe pech en had de vorige eigenaar een aantal dingen eraan en heeft die hem snel weg gedaan zodat die niet voor de kosten hoef op te draaien ... nou bij deze ga maar niet naar Gebr. van Krugten in Sleeuwijk .
ripa
Type auto: Golf 7R

Bericht door ripa »

Mijn bandenspanning controlle lampje brand maar bij mij zit er naast de PDC en ASR niet zo'n reset knopje op voor de bandenspanning.

Ik heb mijn banden op 2.7 bar gezet (19"), een tijdje gereden, maar het lampje blijft branden.

Hoe kan ik hem uit krijgen?
wehoo

Bericht door wehoo »

ripa schreef:Mijn bandenspanning controlle lampje brand maar bij mij zit er naast de PDC en ASR niet zo'n reset knopje op voor de bandenspanning.

Ik heb mijn banden op 2.7 bar gezet (19"), een tijdje gereden, maar het lampje blijft branden.

Hoe kan ik hem uit krijgen?
link voor dit forum: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =14&t=1201
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”