Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Chris5gti schreef:Ik heb vandaag de reset knop effe vastgehouden en na de piep was het lampje idd uit . En ik heb een half uur gereden maar het lampje is niet meer aan gegaan . gelukkig
Zei ik toch, heb je nou de hele nacht hiervan wakker gelegen
Om het nu helemaal goed te testen kan je uit één band wat lucht laten lopen (b.v. elke keer 0,1 bar) en dan kijken wanneer het systeem na het rijden gaat reageren
Chris5gti schreef:Ik heb vandaag de reset knop effe vastgehouden en na de piep was het lampje idd uit . En ik heb een half uur gereden maar het lampje is niet meer aan gegaan . gelukkig
Om het nu helemaal goed te testen kan je uit één band wat lucht laten lopen (b.v. elke keer 0,1 bar) en dan kijken wanneer het systeem na het rijden gaat reageren
Nee dat viel wel mee hoor Als ik overal van moest wakker liggen wat met die auto is zou ik niet meer kunnen slapen
Nee dat viel wel mee hoor Als ik overal van moest wakker liggen wat met die auto is zou ik niet meer kunnen slapen
nouwja ik vind iedere dag wel weer iets nieuws .. meschien ben ik te secuur maar als ik voor mijn doen zo veel geld uit geef voor een auto met 38.000 km had ik me er eerst toch iets meer betrouwbaars onder voorgesteld .. niet dat ik er geen plezier aan heb ofzo het is een super auto en ik geniet er echt van als ik er in rijd ,maar al die dingetjes wat kapot gaan ... pff ... had ik ook me gti uit 88 kunnen houden
Maar meschien is het ook gewoon effe pech en had de vorige eigenaar een aantal dingen eraan en heeft die hem snel weg gedaan zodat die niet voor de kosten hoef op te draaien ... nou bij deze ga maar niet naar Gebr. van Krugten in Sleeuwijk .