iPhone 5? Ja of Nee?
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
iPhone 5? Ja of Nee?
Ik zeg: Nee (misschien)
Niet speciaal genoeg, maar ben wel aan een nieuw abonnement toe. Betaal nu echter 29.95 p/m voor i150 bij T-mobile en kan niets vinden wat daar ook maar bij in de buurt komt.
Niet speciaal genoeg, maar ben wel aan een nieuw abonnement toe. Betaal nu echter 29.95 p/m voor i150 bij T-mobile en kan niets vinden wat daar ook maar bij in de buurt komt.
Groeten, Nico
Re: iPhone 5? Ja of Nee?
Ik heb zelf de samsung Galaxy Nexus van Google.NICO! schreef:Ik zeg: Nee (misschien)
Is ook geen nieuw toestel, maar ben er wel over te spreken.
De abbo's bij de nieuwe toestellen zijn belachelijk hoog is mijn mening.
Ieder zijn smaak,ook bij mobiele telefoons.
Als je € 30 in de maand wil betalen kom je uit op de "oudere" toestellen" wat niet slecht inhoud.
Wil je de Iphone 5,zal je er voor moeten betalen

ja, decemeber 2012, gewoon omdat ik mijn 4 dan al 2,5 jaar heb, het zal wel wat gaan kosten maarja
geen 1 iphone is speciaal, zeker niet met 10 miljoen verkocht per week, mijn bang en olufsen serene was wel apart
http://www.youtube.com/watch?v=v6nHusrV ... re=related
of mijn 8910 zwart titanium
http://www.youtube.com/watch?v=01hRGYPm3eI
maar de iphone heeft bijna iedereen, of een androide, of tegenwoordig dat yingjang foekie joekie chineese geval
geen 1 iphone is speciaal, zeker niet met 10 miljoen verkocht per week, mijn bang en olufsen serene was wel apart
http://www.youtube.com/watch?v=v6nHusrV ... re=related
of mijn 8910 zwart titanium
http://www.youtube.com/watch?v=01hRGYPm3eI
maar de iphone heeft bijna iedereen, of een androide, of tegenwoordig dat yingjang foekie joekie chineese geval
Laatst gewijzigd door bzb op 17 sep 2012, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Nee... Als je toch iphone wilt mooi voor 4s gaan !! Had er meer van verwacht.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Sowieso,
Omdat ik ook veel plezier gehad heb met de 4S
Omdat ik ook veel plezier gehad heb met de 4S
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
wel mooi van Nico.. topic openen en hem zelf niet nemen 
weet iemand trouwens een mooie tefoon houder die gewoon ergens aan de zijkant van het dashboard zit zoals al die zakenmannetjes hebben in hun aygo?

weet iemand trouwens een mooie tefoon houder die gewoon ergens aan de zijkant van het dashboard zit zoals al die zakenmannetjes hebben in hun aygo?
nee!
in geen 500 jaar wat een drama dingen zijn dat zeg!
mvg lex
in geen 500 jaar wat een drama dingen zijn dat zeg!
mvg lex
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
I'd rather push my VW than drive an Opel.
Waar is de tijd gebleven

- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Ik zeg JA...heb nu nog de3GS,gebruik hem zakelijk,dus ik zou heel graag nu de 5 willen hebben, en lekker makkelijk met de andere Apple producten in huis.
Ben echt benieuwd, lees net dat er in de States al 2 miljoen stuks in de voor verkoop zijn besteld
Ben echt benieuwd, lees net dat er in de States al 2 miljoen stuks in de voor verkoop zijn besteld

Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
- Golf VI GTI Adidas
- Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Eigenlijk zou ik nee willen zeggen, maar ik kan niet meer anders en stiekem wil ik ook niet meer anders. Het prachtige van Apple is dat al hun producten naadloos samenwerken (agenda, foto's, mail, etc...), iets dat ik toch wel belangrijk vind... Maar om eerlijk te zijn heeft de iPhone 5 mij niet echt kunnen overtuigen. M'n iPhone 4 werkt nog prima zonder kwalen en zie daarom niet in om met de hype mee te gaan dit keer, iets dat anders was toen ik nog mijn 3G had (werd zeer traag).
Ik sla denk ik even over
Ik sla denk ik even over

Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Iphone4 en Ipad2 in het bezit. Werkt vlekkenloos!!
Dus mocht je een nieuwe phone nodig hebben en heb je de middelen om het te realiseren (het blijft een luxe), zeg ik DOEN!
Persoonlijk zou ik wel even wachten tot de evt bugs eruit-ge-update zijn.
Dus mocht je een nieuwe phone nodig hebben en heb je de middelen om het te realiseren (het blijft een luxe), zeg ik DOEN!
Persoonlijk zou ik wel even wachten tot de evt bugs eruit-ge-update zijn.

Ja, abbo loopt toch af en vind het wel tijd om mijn 4 te vervangen. Bovendien synct het zo makkelijk met de macbook.
Wat Wilco zegt.
Al wordt abbo wel een stuk duurder.
Al wordt abbo wel een stuk duurder.
Oei bij 2 jaar i150 329€!!
Wel 2 miljoen verkocht in 1 dag....
Wel 2 miljoen verkocht in 1 dag....
- ExXx
- Type auto: Golf VII GTI Perf
Meteen bestellen vrijdag 

Twijfel....
Mijn abbo loopt volgende maand af, maar ben nog super tevreden met de 4S. Deze is ook nog maar 5 maanden oud!
Nadeel vind ik van de 5, dat het oplaadstekkertje weer anders is. Moet je weer nieuwe autohouders/laders kopen.
Mijn abbo loopt volgende maand af, maar ben nog super tevreden met de 4S. Deze is ook nog maar 5 maanden oud!
Nadeel vind ik van de 5, dat het oplaadstekkertje weer anders is. Moet je weer nieuwe autohouders/laders kopen.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
ik heb gewoon een karig sim only abonnement en koop eigenlijk altijs mn toestellen los. in dit geval doe ik mn Iphone 4 wel even. en ga ik over op een 5. aan de andere kant kan het toestel niet schrikbarend meer dan een 4. IOS6 draai ik al een tijdje. daar zitten de nieuwe gadgets in verwerkt. Wel is de 5 natuurlijk veel sneller en het scherm is een tikje groter. maar ik weet niet of ik dat 670 euro waard vind.
ga er nog is over na denken. this eigenlijk belachelijk dat je in 2 jaar een toestel van 750 euro afschrijft. ( ik heb er toen een geïmporteerd met 32GB uit GB )
het is en blijft een gadget. maar soms toch wel erg handig als je iets wil opzoeken
ga er nog is over na denken. this eigenlijk belachelijk dat je in 2 jaar een toestel van 750 euro afschrijft. ( ik heb er toen een geïmporteerd met 32GB uit GB )
het is en blijft een gadget. maar soms toch wel erg handig als je iets wil opzoeken
Ik zeg Jaaaaaaaaaa
Heb bericht dat ik hem waarschijnlijk over twee weken krijg!!!

Heb bericht dat ik hem waarschijnlijk over twee weken krijg!!!

wow vet!! ik ben nu effe ios 6 erop aant zetten
Bedankt dat je het zegt.bzb schreef:wow vet!! ik ben nu effe ios 6 erop aant zetten
Ik nu ook.
Gister kon dit nog niet!

Moest wel 2x een restore doen, de restore loopt nu !
ja hiero ook 3 uur bezig zegt tie
K apple 

Ik mocht mijn abonnement verlengen dus heb gewoon de 5 besteld. Mijn 4 was wel aan vervanging toe