Er moet behoorlijk wat aan gebeuren, in de loop der tijd zijn er een behoorlijk aantal forse beschadigingen aan de auto ontstaan door de opslag in de schuur waar ook nog allerlei andere activiteiten werden ontplooit. Daarnaast zit er roest aan de kofferklep bij het slot, de overgangen van achterscherm naar de zijschermen en links voor bij het krikpunt/voetenbak waar ee of meerdere keren schade is ontstaan door niet juist gebruik van de krik. Verder ziet de lak daar waar geen beschadigingen zitten er nog behoorlijk goed uit. Vanmiddag even een poetsbeurtje en dan zal ik proberen wat nieuwe foto's te posten waarop e.e.a. beter is te zien.
Gisteren zijn we er al even mee bezig geweest en hebben we er als eerste een hele berg losse bedrading van luidspreker en accesoires die er wellicht ooit hebben opgezeten uitgetrokken. Bij elkaar zeker twintig meter kabel! Daarnaast nog de nodige aandachtspunten ontdekt van kroonsteentjes en andere dubieuze verbindingen die later natuurlijk nestje gesoldeerd en gekrimpkoust zullen worden.
Verder moet de motor en de remmerij natuurlijk weer in orde worden gemaakt. Motor is los maar loopt niet goed, radiateur is helemaal weg, vloeistoffen, filter, riemen etc. moeten natuurlijk allemaal worden vervangen.
Ik zal in dit topic de voortgang posten en hoop van jullie e.e.a. op te steken ten aanzien van zaken waar ik zelf zo snel niet uitkom!