Anti Car jacking functie
-
- Type auto: Golf VII GTI Perf.
Anti Car jacking functie
Deze optie staat wel ingeschakeld in mijn vag com maar werkt helemaal niet.
Als ik op het knopje druk bij mij deur gaat de boel wel op slot.
Kan het met een relai te maken hebben?
Of ligt dit aan 1 of andere module?
Bevind deze functie zich in het boardnet module?
Als ik op het knopje druk bij mij deur gaat de boel wel op slot.
Kan het met een relai te maken hebben?
Of ligt dit aan 1 of andere module?
Bevind deze functie zich in het boardnet module?
-
Re: Anti Car jacking functie
Niemand??
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Weet het niet helemaal zeker,maar volgens mij moeten er 2 aangevinkt zijn in je Vagcom...maar nogmaals weet het niet zeker,maar als ik je een tip mag geven zou ik even een PB aan Staffpride of klouxonne sturen,zij zijn Vagcom
Succes ermee,
Marco
Succes ermee,
Marco
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Heb je een groot MFD? dan moet je het gewoon daar instellen. zoniet moet het inderdaad met vagcom. Het is inderdaad een kwestie van aanschakelen van 2 vakjes.
-
Ik heb een groot mfa ja.
Hoe kom ik in dat menu op de mfa dan?
Als ik via de ruitenwisser hendel het mfa bedien zie ik alleen maar mijn verbruik enz verschijnen.
Hoe kom ik in dat menu op de mfa dan?
Als ik via de ruitenwisser hendel het mfa bedien zie ik alleen maar mijn verbruik enz verschijnen.
als je geen stuur bediening hebt zou je ook via de hendel tussen menus moeten kunnen wisselen. bij mij staan deze functies namelijk uit in vagcom!
Sinds gisteren heb ik ook een (tijdelijke?) opvolger voor mijn ED30, die wel heel erg plotseling en onverwacht door Hongerlap is meegenomen (betaald, dat wel hoor!
. Kon gunstig geprijsd de GTI vd bedrijfsleider van mijn vader uit de zaak overnemen. Hij is van 2008 en...na de ED30 vooral heel erg wennen.
Daar waar ik voorheen MFA had met stuurwielbediening moet ik het nu met een hendel doen. In het instructieboekje staat dat wanneer je de auto op contact zet je op de knop onderaan de ruitenwisserhendel zit. Ik krijg hem echter alleen in menu 1 en menu 2 mbt het brandstofgebruik, en niet in het menu zoals ik dat ken uit mijn ED30 met convenience instellingen....
Is er nog iemand die dit menu alleen met de hendel kan benaderen en een tip heeft hoe dit te doen? Daarnaast heb ik aan de richtingaanwijzerkant een hendel met cruisecontrol maar die lijkt niet geactiveerd in VAG com want doet niets....
En als laatste...ik wil mijn knipperlichten weer voor 15% laten meebranden en zoek een VAG-commer, liefst in de omgeving van Amersfoort-Utrecht-Amsterdam.
Wie kan mij op weg helpen?

Daar waar ik voorheen MFA had met stuurwielbediening moet ik het nu met een hendel doen. In het instructieboekje staat dat wanneer je de auto op contact zet je op de knop onderaan de ruitenwisserhendel zit. Ik krijg hem echter alleen in menu 1 en menu 2 mbt het brandstofgebruik, en niet in het menu zoals ik dat ken uit mijn ED30 met convenience instellingen....
Is er nog iemand die dit menu alleen met de hendel kan benaderen en een tip heeft hoe dit te doen? Daarnaast heb ik aan de richtingaanwijzerkant een hendel met cruisecontrol maar die lijkt niet geactiveerd in VAG com want doet niets....
En als laatste...ik wil mijn knipperlichten weer voor 15% laten meebranden en zoek een VAG-commer, liefst in de omgeving van Amersfoort-Utrecht-Amsterdam.
Wie kan mij op weg helpen?
-
Ik heb ontdekt dat als je geen stuurwielbediening hebt en toch in het extra menu wilt komen
Dat je het knopje aan de zijkant van je ruitenwisser hendel een aantal seconden ingedrukt moet houden.
Dan krijg je je extra menu te zien en kan je alles instellen zoals je het wilt hebben.
Bij mij stond de carJacking idd uit!
Nu werkt het wel.
Dit alles wel met contact aan of met draaiende motor.
Wel in stilstand en niet tijdens het rijden.
Dat je het knopje aan de zijkant van je ruitenwisser hendel een aantal seconden ingedrukt moet houden.
Dan krijg je je extra menu te zien en kan je alles instellen zoals je het wilt hebben.
Bij mij stond de carJacking idd uit!
Nu werkt het wel.
Dit alles wel met contact aan of met draaiende motor.
Wel in stilstand en niet tijdens het rijden.
Mooi dat je hebt uitgevonden hoe het nu werkt
veel plezier ermee!

- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Dan kan je nu dus ook je bleutooth zichtbaar maken in het hoofdstuk telefoon. Voor het pairen van de 2e telefoon 

-
Afdeling telefoon heb ik niet voorbij zien komen.
Zit dat verborgen onder een 2e menu soms?
Zit dat verborgen onder een 2e menu soms?
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Nee zit niet onder een 2e menu, zou zo voorbij moeten komen.
Weet je welke telefoon module je er in hebt?
Dan kan ik zo zien of het gaat werken met de rode MFA.
Want niet alle telefoonmodules werken met de rode MFA.
Vooral degene die geschikt zijn voor de Iphone. Daar zijn er maar een paar die de rode MFA ondersteunen
Weet je welke telefoon module je er in hebt?
Dan kan ik zo zien of het gaat werken met de rode MFA.
Want niet alle telefoonmodules werken met de rode MFA.
Vooral degene die geschikt zijn voor de Iphone. Daar zijn er maar een paar die de rode MFA ondersteunen
Gouden tip Dennis! Ik zat maar te stoeien met die &€¥^%#?! Hendel en kwam er niet uit. Echt wennen nu ik geen stuurwielbediening meer heb, maar goed dank zei jou tip ben ik eruit gekomen. 

-
geen dank Pedro!! het was voor mij ook gewoon proberen!! ik kon het ook niet even snel ergens op internet vinden.
die telefoon module zal ik even bekijken staffpride, ik laat het je wel even weten.
die telefoon module zal ik even bekijken staffpride, ik laat het je wel even weten.