de pijpjes moeten worden verlast. zeker bij een milltek is dat de enige optie. ze moeten gewoon verder naar achter. kan je zien of de pijpjes tegen je subframe aankomen?JR-Mk5gti schreef:Is dit makkelijk op te lossen?KlouxOne schreef:de downpipe zit bevestigd aan het subframe met een rubber. aan de downpipe zit een constructie gelast met 2 pootjes. deze zitten in het rubber dat op het subframe zit. als de constructie verkeerd is gelast. wat nog wel is voorkomt komen de pootjes tegen het subframe of het kunstof gedeelte waaraan het rubber vast zit. dit veroorzaakt het geratel en getril. heel irritant van je voelt het gewoon door je gaspedaal. het getril dan.
Suc6 ermee.
Ging net ff onder de auto kruipen,maar ik denk ringetjes ertussen ofzo om de afstand groter te maken?
Lukt me zo niet dus zou op de brug moeten gebeuren.
Word gek van dat getril
Ratelend geluid
Re: Ratelend geluid
Ik had het geprobeerd maar kon het niet duidelijk zien,ik zie wel dat het ene pootje meer in de rubber zit dan de ander.KlouxOne schreef:de pijpjes moeten worden verlast. zeker bij een milltek is dat de enige optie. ze moeten gewoon verder naar achter. kan je zien of de pijpjes tegen je subframe aankomen?JR-Mk5gti schreef:Is dit makkelijk op te lossen?KlouxOne schreef:de downpipe zit bevestigd aan het subframe met een rubber. aan de downpipe zit een constructie gelast met 2 pootjes. deze zitten in het rubber dat op het subframe zit. als de constructie verkeerd is gelast. wat nog wel is voorkomt komen de pootjes tegen het subframe of het kunstof gedeelte waaraan het rubber vast zit. dit veroorzaakt het geratel en getril. heel irritant van je voelt het gewoon door je gaspedaal. het getril dan.
Suc6 ermee.
Ging net ff onder de auto kruipen,maar ik denk ringetjes ertussen ofzo om de afstand groter te maken?
Lukt me zo niet dus zou op de brug moeten gebeuren.
Word gek van dat getril
Toch maar ff afspraakje maken bij de garage.Zou wel jammer zijn als er gelast moet worden.
Bedankt voor je reactie.
Groetjes Jordi.
het is eigenlijk een productie fout van milltek. het hoort uitraad gewoon niet te rammelen. dus ja. ik zou er lekker mee terug gaan!
Ik heb ook zn soort geluid gehad, toen heb ik de auto iets opgekrikt dat ik er net onder kon en toen vond ik uiteindelijk het conectie stukje van je uitlaat vlak bij die 2 conectie pootjes die lekte iets en daar kwam zn soort geluid af. Mee terug geweest en toen hebben ze het klemmetje een kwartslag gedraaid nieuwe afdichting ertussen en het geluid was weg.
Groet,
Jos
[Updates: Stage 2 JD - carbonio airintake - milteck uitlaatsysteem - versnellingspook gti 6 - handrem hoes gti 6 - tropenroosters - lichtschakelaar gti 6 - audi oilie dop - alarm klasse 3 - raamschakelaars gti 6 - spiegelschakelaar gti 6 - gti 6 stuur.
Jos
[Updates: Stage 2 JD - carbonio airintake - milteck uitlaatsysteem - versnellingspook gti 6 - handrem hoes gti 6 - tropenroosters - lichtschakelaar gti 6 - audi oilie dop - alarm klasse 3 - raamschakelaars gti 6 - spiegelschakelaar gti 6 - gti 6 stuur.