Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hallo ik heb een paar maandjes terug een golf 5 gti 240 limeted edition gekocht .
nou wou ik graag naar stage 2 , nou zit ik nog steeds te twijfelen over dat miltek systeem non resonated of resonated ??
is die non resonated echt hard met een downpipe ??
want ik wil het beetje netjes houden dus niet dat iedereen me overal hoort aankomen van kilometers ver
Dit is heel persoonlijk, dit kan een ander niet voor je bepalen.
De 1 is gek van het geluid van een non-reso systeem, de ander wil een lekker stil systeem en neemt reso. Maar regelmatig heb ik ook mensen die reso te stil vinden en dan de middendemper er weer tussenuit willen.
Non-reso is niet erg luid, maar wel duidelijk meer aanwezig dan een reso systeem.
Wil je veilig zitten dan neem je het systeem met middendemper. Beter te weinig geluid dan te veel geluid. Voor de performances maakt het niet uit.
Anders kom je een keer luisteren bij ons op de zaak. Wij hebben een S3 staan met een non-resonated Milltek cat-back systeem en een Scirocco met resonated systeem + downipe en sportcat.
Is het eigenlijk mogelijk om een demper tussen te zetten die minder " tegenhoud" ?
Heb namelijk een Milltek Resonated besteld alleen denk ik dat ik het te braaf vind. Maar wil ook niet Non-res... Zoek eigenlijk iets ertussen.
Je zou gewoon de demper er helemaal tussenuit kunnen halen.. Er is geen tussen oplossing.. maar de non resonated is niet heel luid. Deze geeft juist een mooi donker geluid.
Anders kom je een keer luisteren bij ons op de zaak. Wij hebben een S3 staan met een non-resonated Milltek cat-back systeem en een Scirocco met resonated systeem + downipe en sportcat.
Groeten Remon
Je scirocco is een 1.4 TSI, dat klikt toch weer heel anders dan een 2.0TSI/2.0 TFSI.
Groeten Remon
Je scirocco is een 1.4 TSI, dat klikt toch weer heel anders dan een 2.0TSI/2.0 TFSI.
Scherp! Dat zou geen goed advies zijn om dit te vergelijken. Had iets meer kennis en kunde verwacht van Pro Car Tuning op dit vlak.
Timmeh240 schreef:hallo ik heb een paar maandjes terug een golf 5 gti 240 limeted edition gekocht .
nou wou ik graag naar stage 2 , nou zit ik nog steeds te twijfelen over dat miltek systeem non resonated of resonated ??
is die non resonated echt hard met een downpipe ??
want ik wil het beetje netjes houden dus niet dat iedereen me overal hoort aankomen van kilometers ver
Ben benieuwd wat je eruit krijg ik heb ook een 240 edition en heb momenteel Stage 2 Bij JD laten doen vorig jaar, Sinds dien rijdt die echt veel beter klinkt mooier en meer Nm en Pk's