Met led drl zeker?Bootje_Ronald schreef:Hoeft echt niet voor niets...Maar krijg ik er dan wel een leuk setje lampen bij???staffpride schreef:Even een donatie doen wil wel eens helpen.![]()
Sommige mensen willen ook echt alles voor niets

Met led drl zeker?Bootje_Ronald schreef:Hoeft echt niet voor niets...Maar krijg ik er dan wel een leuk setje lampen bij???staffpride schreef:Even een donatie doen wil wel eens helpen.![]()
Sommige mensen willen ook echt alles voor niets
Gedaan en nu heb ik geen beperking. Zal eens met het programma mee stoeien want ik wil natuurlijk wel leuke icoontjes bij de POI's.staffpride schreef:Even een donatie doen wil wel eens helpen.![]()
Meer uitgebreide en geüpdate poi bestanden met veel nieuwe custom poi symbolen.Alennno schreef:Ik vind de V8 top werken van Klauxonewat is er nieuw in de V9?
Matr1x schreef:Precies de POI's die ik ook nog moet toevoegen
Maar is de Rabobank geldautomaat dan voor de BP te betalen of voor de bekeuringen?ErikGTI schreef:Kijk dat is pro...heerlijk de rode en blauwe flitsers en de groene BP....all you need to know met een GTI![]()
Ik heb net gedoneerd voor PoiInspector en wil het maar een keer zelf proberen. Uiteindelijk wil ik het allemaal toch zelf ook kunnen doen. Het is tenslotte een leuke hobbystaffpride schreef:Nondejuuh wat toevallig, kopen?
Gewoon ff je fw (laten) updatenbzb schreef:het moeilijkste blijkt v9 met nieuwe poi's op een oude firmware rns 510 zettenK.. ding
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten