grotere sierstukken

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: grotere sierstukken

Bericht door Gti-Mar »

Renekesgti schreef:Is er nog nieuws mbt wanneer we terecht kunnen bij Mr. Lynx?
Ik wilde morgen maar eens kontakt met lynx leggen,en vragen op welke termijn(liefst zaterdag denk ik...?) we langs kunnen komen.... 8-)

Zodra ik het weet zet ik het gelijk op de site ;)
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: grotere sierstukken

Bericht door Gti-Mar »

Heren,

kan ik van onderstaand lijstje nu uitgaan,dan kan ik dit morgen aangeven bij Lynx?

ErikGTI Golf 6: GT 100 mm eindtips Milltek ORIGINEEL SCHUIN (bevestigd)
BenGTI. Golf 5. GT 80 mm eindtips Milltek ORIGINEEL SCHUIN (bevestigd)
SciroccoFrank GT 80 mm. eindtips Milltek LOOK SCHUIN (bevestigd)
Timvgti Golf 5: Fox 80mm bestelnummer 16-0800300 (bevestigd)
Renekesgti Golf 6: Milltek GT100 ORIGINEEL SCHUIN (bevestigd)

Edition30 Golf 5: GT 80 mm eindtips Milltek SCHUIN
Misterxenon Golf 6: Fox 90/100 mm eindtips Schuin (wil ze eerst zien)
ExXX Golf 6: GT 100 mm eindtips Milltek SCHUIN

Alvast dank,

PS mochten er nog mensen geintresseerd zijn,"Let me know 8-) "
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
ErikGTI

Re: grotere sierstukken

Bericht door ErikGTI »

Ik kan voor de eerste twee mannen...ErikGTI en BenGTI instaan.....mocht er een aanbetaling o.i.d. nodig zijn laat maar weten ;)
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: grotere sierstukken

Bericht door Gti-Mar »

ErikGTI schreef:Ik kan voor de eerste twee mannen...ErikGTI en BenGTI instaan.....mocht er een aanbetaling o.i.d. nodig zijn laat maar weten ;)
Daar kan ik nu al op zeggen dat dat niet nodig zal zijn,er vanuit gaande dat een ieder zijn verantwoording neemt natuurlijk :lol:
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
Sciroccofrank
Berichten: 378
Lid geworden op: 29 mar 2012, 19:44
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Re: grotere sierstukken

Bericht door Sciroccofrank »

Ik ben erbij :D
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: grotere sierstukken

Bericht door Gti-Mar »

Sciroccofrank schreef:Ik ben erbij :D
Mooi Frank...Top 8-)
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
ExXx
Berichten: 226
Lid geworden op: 14 jun 2011, 22:24
Type auto: Golf VII GTI Perf
Locatie: Randstad

Re: grotere sierstukken

Bericht door ExXx »

Ik sla over heren, is met toch iets teveel van het goed.

Bedankt voor de info iig!
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: grotere sierstukken

Bericht door Timvgti »

Zojuist ben ik even naar Lynx in Bergschenhoek gereden en daar gesproken met Raymond.
Mooi pand en man wat heeft hij een hoop sierstukken op voorraad!!!!
Heb een aantal sierstukken bekeken, welke het beste kandidaat kunnen zijn voor onze mk5 en mk6 gti's.
Ikzelf had mijn keus al gedaan voor twee 80mm, 15 graden schuin afgesneden sierstukken van Fox (type 16). Deze had hij alleen op voorraad in 100mm (dus eventueel voor op de mk6 mannen), maar ik kreeg een goed idee van de vorm en kwaliteit.
Ziet er keurig uit dit lijkt mij nog steeds het mooiste op een mk5.
Ook voor de mk6, in de 100mm uitvoering, lijken mij dit erg fraaie sierstukken, ook zeker kijkende naar de aantrekkelijke prijs. Je krijgt dan precies dezelfde look als bijv de akrapovic eindstukken op de mk5 van forumlid tvggti, zie fotootje: http://www.freebits.nl/images/122akrapovic1.jpg
De schuin afgesneden GT look sierstukken van Fox heb ik ook gezien. Deze kunnen er denk ik ook erg fraai uitzien op een mk6, maar zijn toch net anders dan de originele Milltek GT look sierstukken.
Zo lopen ze naarbinnen toe iets anders af qua vorm, zijn ze vanbinnen minder gepolijst/glanzend en lopen ze aan de achterzijde ook niet taps toe terug. Raymond gaf aan dat hij wel mooi met een plasmasnijder op maat ronde plaatjes achterop deze 100mm sierstukken last, waar dan weer een kleiner rondje in gemaakt wordt, welke aan de originele pijpdikte past, om het zo mooi aan elkaar te lassen.

Wie dus echt de Milltek GT look wil, moet denk ik gewoon voor origineel Milltek gaan, maar daar is de prijs dan ook naar.
Een nadeel van de originele Milltek stukken is de levertijd, dat kan zo minimaal 2 weken duren, wat dus betekend dat we waarschijnlijk pas met z'n allen over 3 á 4 weken aan de beurt zijn...
(kakkkkk...)
Alle Fox sierstukken, voor zover hij ze al niet voorradig heeft, zijn er een heel stuk sneller.

Ikzelf heb ook direct afgesproken dat ik mijn middendemper bij Lynx die dag laat verwijderen. Hij last er dan een keurig stuk op maat gemaakt RVS pijp tussen.
Ik hoor heel veel goede verhalen en goed klinkende youtube filmpjes, vooral de dsg plofjes worden erg vet. Ook Raymond gaf aan al vele gti's gedaan te hebben en dat klanten erg tevreden zijn met het geluid.
Waar ik zelf wat bang voor ben is 'resonantie/dreun' in het interieur (bij bijv cruisen op 80/100/120 km/u). Ik lees heel veel verhalen van mensen die hier helemaal geen last van hebben, maar sommigen zeggen dat ze het dan weer wel hebben.
Ik heb afgesproken dat ik de middendemper laat verwijderen, en dat ik hem voor een klein bedragje altijd weer ertussen kan laten plaatsen, mocht ik spijt hebben.
Een tweede optie is het ertussen plaatsen van een klein dempertje, welke precies het midden houd tussen de originele middendemper en geen demper...
Zie mijn topic over het verwijderen van de middendemper: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =20&t=2649

Ik hoop dat ieder zijn keus spoedig kan/wil maken en dat we snel tot uitvoering over kunnen!
Voor de twijfelaars over de GT look stukken, welke liever niet de (in mijn ogen wel iets te) dure echte Milltek sierstukken willen aanschaffen, kan ik alleen maar adviseren om gewoon voor de originele look, maar dan mooi in 100mm te gaan (of 80mm voor de mk5), zoals dus bijv de akrapovic sierstukken. Dat ziet er gewoon 100% dik uit, de looks blijven o.e.m. (mogelijk ook interessant bij verkoop) en is niet zo duur!
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: grotere sierstukken

Bericht door Gti-Mar »

Mooi verslag Tim, en het verhaal van de midden demper kan ik alleen maar aanbevelen, echter nadat Raymond Bij mij een RVS pijp er tussen had gezet vindt ik persoonlijk het geluid wat ratelt overkomen, ik heb dus een andere middendemper er tussen aten zetten,en nu klinkt hij heerlijk zwaar en warm.

Heb Raymond vanmorgen een mail gestuurd of hij wil kijken naar evt.data's,even afwachten dus.
Zou leuk zijn om met zijn allen daar te kunnen afspreken... :D
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: grotere sierstukken

Bericht door Timvgti »

Gti-Mar schreef:Mooi verslag Tim, en het verhaal van de midden demper kan ik alleen maar aanbevelen, echter nadat Raymond Bij mij een RVS pijp er tussen had gezet vindt ik persoonlijk het geluid wat ratelt overkomen, ik heb dus een andere middendemper er tussen aten zetten,en nu klinkt hij heerlijk zwaar en warm.

Heb Raymond vanmorgen een mail gestuurd of hij wil kijken naar evt.data's,even afwachten dus.
Zou leuk zijn om met zijn allen daar te kunnen afspreken... :D
Aha jij was dus degene waar Raymond het over had (hij zij al dat hij al een mk6 had gedaan, waar later alsnog een klein Simons dempertje tussen was geplaatst).
Ook zij hij dat zijn ervaring was dat het bij de mk5 anders kan klinken als bij de mk6 (andere einddempers?!).
Jij vond het geluid dus niet prettig toen de demper helemaal weg gehaald was? Wat kostte het kleinere dempertje? Mocht ik dat alsnog willen?
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: grotere sierstukken

Bericht door Gti-Mar »

Timvgti schreef:
Gti-Mar schreef:Mooi verslag Tim, en het verhaal van de midden demper kan ik alleen maar aanbevelen, echter nadat Raymond Bij mij een RVS pijp er tussen had gezet vindt ik persoonlijk het geluid wat ratelt overkomen, ik heb dus een andere middendemper er tussen aten zetten,en nu klinkt hij heerlijk zwaar en warm.

Heb Raymond vanmorgen een mail gestuurd of hij wil kijken naar evt.data's,even afwachten dus.
Zou leuk zijn om met zijn allen daar te kunnen afspreken... :D
Aha jij was dus degene waar Raymond het over had (hij zij al dat hij al een mk6 had gedaan, waar later alsnog een klein Simons dempertje tussen was geplaatst).
Ook zij hij dat zijn ervaring was dat het bij de mk5 anders kan klinken als bij de mk6 (andere einddempers?!).
Jij vond het geluid dus niet prettig toen de demper helemaal weg gehaald was? Wat kostte het kleinere dempertje? Mocht ik dat alsnog willen?
Dat klopt helemaal, bij mijn vorige auto(mk5,weliswaar geen Gti)had ik het ook laten doen en klonk het veel aangenamer.
Nu heb ik er inderdaad een Simons demper tussen laten zetten(€60,- was ik kwijt)

Ik vondt hem te blikkerig klinken, nu klinkt hij echt heerlijk en lekker

Ik vindt het een fijne zaak,en Raymond is echt een vakidioot wat dat betreft...en dat is wel belangrijk denk ik....

Succes en hopelijk hebben we snel een datum :D
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: grotere sierstukken!update datum

Bericht door Gti-Mar »

Zojuist een mail gehad van Lynx,

De lijst met wensen zijn zojuist bestelt voor de mensen die bevestigt hebben mee te doelnet,dit zijn dus Erikgti,Bengti,Siroccofrank,Timvgti en Renekesgti

De Miltek eindstukken zitten gemiddeld op 2 à 3 weken levertijd,tevens heeft Lynx nog extra Fox eindstukken bestelt voor de mensen die nog twijfelen
Fox eindstukken zijn grotendeels voorradig

Zodra alles binnen is zou Lynx kontakt opnemen voor een dag in te plannen,zal vermoedelijk wel richting week 46 gaan.

Nog even geduld dus.... :)
Laatst gewijzigd door Gti-Mar op 20 okt 2012, 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
ErikGTI

Re: grotere sierstukken

Bericht door ErikGTI »

Helemaal te gek....waarschijnlijk heb ik dan "zeker en vast" mijn auto...hahaha..perfect 8-)

Ik laat me helemaal meeslepen...ben alweer bijna een dag aan het inlezen over mijn diffuser dippen en glossen en die demper ietsje pietsje meer geven door vervanging....

Ik ben een zeikerd hij is bij mij snel te luid....misschien zelfs die van Marco al.....moet ik nog horen....maar eerlijk is eerlijk hij is eigenlijk ietsje te zacht standaard (zeker met ABT).....mogelijk met die noisepipe verwijdering op het 2012 model zelfs zachter dan mijn vorige...HO ik type nu vreselijk offtopic.....o nee eigenlijk niet het gaat over uitlaat (geluid) :lol:
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: grotere sierstukken

Bericht door Renekesgti »

Goed geregeld mannen! Ik ben benieuwd. Weet het nu zeker dat de originele Milltek pijpjes voor mij de juiste keuze zijn.
Hoor wel wanneer we langs kunnen bij Lynx. TOP!
Gebruikersavatar
Sciroccofrank
Berichten: 378
Lid geworden op: 29 mar 2012, 19:44
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Re: grotere sierstukken

Bericht door Sciroccofrank »

Hulde, goed geregeld, gaat een mooie mod-dag worden :mrgreen:
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: grotere sierstukken!update datum

Bericht door Edition30 »

Gti-Mar schreef:Zojuist een mail gehad van Lynx,

De lijst met wensen zijn zojuist bestelt voor de mensen die bevestigt hebben mee te doelnet,dit zijn dus Erikgti,Bengti,Siroccofrank,Timvgti en Renekesgti

De Miltek eindstukken zitten gemiddeld op 2 à 3 weken levertijd,tevens heeft Lynx nog extra Fox eindstukken bestelt voor de mensen die nog twijfelen
Fox eindstukken zijn grotendeels voorradig

Zodra alles binnen is zou Lynx kontakt opnemen voor een dag in te plannen,zal vermoedelijk wel richting week 46 gaan.

Nog even geduld dus.... :)
@Gti-mar
Als ik nog mee wil doen, kan dat dan via jou, of moet ik dat dan rechtstreeks via Lynx laten lopen. Wordt dezelfde set-up als van Tim, dus de Fox pijpjes. Qua levertijd is dit dus geen probleem om mee te kunnen doen met de "uitlaatpijpjes-plaats-dag"'.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: grotere sierstukken!update datum

Bericht door Gti-Mar »

Edition30 schreef:
Gti-Mar schreef:Zojuist een mail gehad van Lynx,

De lijst met wensen zijn zojuist bestelt voor de mensen die bevestigt hebben mee te doelnet,dit zijn dus Erikgti,Bengti,Siroccofrank,Timvgti en Renekesgti

De Miltek eindstukken zitten gemiddeld op 2 à 3 weken levertijd,tevens heeft Lynx nog extra Fox eindstukken bestelt voor de mensen die nog twijfelen
Fox eindstukken zijn grotendeels voorradig

Zodra alles binnen is zou Lynx kontakt opnemen voor een dag in te plannen,zal vermoedelijk wel richting week 46 gaan.

Nog even geduld dus.... :)

@Gti-mar
Als ik nog mee wil doen, kan dat dan via jou, of moet ik dat dan rechtstreeks via Lynx laten lopen. Wordt dezelfde set-up als van Tim, dus de Fox pijpjes. Qua levertijd is dit dus geen probleem om mee te kunnen doen met de "uitlaatpijpjes-plaats-dag"'.
Ik ga Lynx gelijk een mail sturen,zal dus best goed gaan komen Rens,

Groet en tot dan... :D
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: grotere sierstukken

Bericht door Edition30 »

Oké, bedankt Marco.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: grotere sierstukken

Bericht door Gti-Mar »

Even een update voor wie nog twijfelt om de standaard demper te vervangen voor een sportdemper(Simons)
Deze kost bij Lynx €70,- en €60,- voor de montage...dit wilde ik jullie niet onthouden

Mocht er intresse zijn dan hoor ik het wel evt.

Met vriendelijke groet,
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
Sciroccofrank
Berichten: 378
Lid geworden op: 29 mar 2012, 19:44
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Re: grotere sierstukken

Bericht door Sciroccofrank »

Gti-Mar schreef:Even een update voor wie nog twijfelt om de standaard demper te vervangen voor een sportdemper(Simons)
Deze kost bij Lynx €70,- en €60,- voor de montage...dit wilde ik jullie niet onthouden

Mocht er intresse zijn dan hoor ik het wel evt.

Met vriendelijke groet,

Heeft dit alleen een akoestisch effect?
ErikGTI

Re: grotere sierstukken

Bericht door ErikGTI »

Marco, rij jij met dezelfde en heb jij je "soundgenerator" uitgeschakeld.

Ik had voor het chippen wel een soort resonantie een soort "cabin-drone" en een vervelende afwijkende DSG schakeling tov de MKV (is bekend) maar na het chippen viel voor mij alles op zijn plek. 8-) ...dus die actuator bleef aan.

Ik denk dat die sportuitlaat wel wat zou kunnen schelen maar zonder chipaanpassing praten we volgens mij over enkele luttele pk's........ik laat me graag corrigeren :lol:

Het lijkt mij nog een hele opgave om het juiste geluid te krijgen welke bij de auto past, ..maar goed dat is per persoon....(lees subjectief).

Ik ben er zelf nog niet uit....dus laat het voorlopig bij de sierstukken.

Trouwens ik lees erg veel mails over mensen die het akoustische effect beschrijven van sierstukken...sommigen gooien het op youtube.....een soort before/after...soms zelfs extreem
Gebruikersavatar
Sciroccofrank
Berichten: 378
Lid geworden op: 29 mar 2012, 19:44
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Re: grotere sierstukken

Bericht door Sciroccofrank »

Is er al wat meer duidelijk over wanneer de uitlaatmeeting plaats gaat vinden ?
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: grotere sierstukken

Bericht door Gti-Mar »

;)
Sciroccofrank schreef:
Gti-Mar schreef:Even een update voor wie nog twijfelt om de standaard demper te vervangen voor een sportdemper(Simons)
Deze kost bij Lynx €70,- en €60,- voor de montage...dit wilde ik jullie niet onthouden

Mocht er intresse zijn dan hoor ik het wel evt.

Met vriendelijke groet,

Heeft dit alleen een akoestisch effect?
ja,dat vooral,merk verder weinig dat hij feller is of zo hierdoor
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: grotere sierstukken

Bericht door Gti-Mar »

Sciroccofrank schreef:Is er al wat meer duidelijk over wanneer de uitlaatmeeting plaats gaat vinden ?
Zodra alle sierstukken binnen zijn zou Lynx het laten weten,vervolgens zou hij dan een data geven,hoop zelf rond week 45-46,maar het blijft ff gissen :)
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: grotere sierstukken

Bericht door Gti-Mar »

ErikGTI schreef:Marco, rij jij met dezelfde en heb jij je "soundgenerator" uitgeschakeld.

Ik had voor het chippen wel een soort resonantie een soort "cabin-drone" en een vervelende afwijkende DSG schakeling tov de MKV (is bekend) maar na het chippen viel voor mij alles op zijn plek. 8-) ...dus die actuator bleef aan.

Ik denk dat die sportuitlaat wel wat zou kunnen schelen maar zonder chipaanpassing praten we volgens mij over enkele luttele pk's........ik laat me graag corrigeren :lol:

Het lijkt mij nog een hele opgave om het juiste geluid te krijgen welke bij de auto past, ..maar goed dat is per persoon....(lees subjectief).

Ik ben er zelf nog niet uit....dus laat het voorlopig bij de sierstukken.

Trouwens ik lees erg veel mails over mensen die het akoustische effect beschrijven van sierstukken...sommigen gooien het op youtube.....een soort before/after...soms zelfs extreem
Ik rij met deze demper ja,en de soundgenerator heb ik nooit aangeraakt(ben wel benieuwd eigenlijk naar het effect... :lol:,ik vindt hem lekker klinken zo,niet te overdreven en niet dat ze je 3 straten terug al aan horen komen.... :lol:
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten