Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zou graag een mf stuur in mijn mk5 gti willen hebben is dit mogelijk?
wat heb je allemaal nodig om het in te bouwen ik heb geen volledige board computer en geen navigatie.
Zeker, stuur kopen met knopjes, juiste stuurkolom regelapparaat inleren en hij doet het. Airbag kun je gebruiken. Neem je een stuur van 6, dan geldt hetzelfde echter plus mogelijke andere gateway en uiteraard de airbag.
Vraag eens bij Cartronic in Den Haag.
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4
VWWINKEL in Beneden Leeuwen, ik ben er persoonlijk niet zo blij mee. Zo heeft ieder zijn voorkeur. Ik heb de reistijd graag voor lief genomen. In Eindhoven ziet ook nog een bedrijf, moet je even op marktplaats kijken.
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4
Zou iemand misschien kunnen vertellen welke onderdelen ik nodig heb voor het monteren voor een mf stuur?
Ik heb ondertussen een mf stuur. Alvast bedankt. Mk5 gti 2005
Erg bedankt, het is een golf 5 stuur met mf nu alleen nog een kabelboompje voor de mf knoppen en een module bij de dealer te bestellen? Bedankt voor de info.
vwfrits2005 schreef:VWWINKEL in Beneden Leeuwen, ik ben er persoonlijk niet zo blij mee. Zo heeft ieder zijn voorkeur. Ik heb de reistijd graag voor lief genomen. In Eindhoven ziet ook nog een bedrijf, moet je even op marktplaats kijken.
Ik heb veel ervaring met VW winkel altijd op en top geholpen en de jongens hebben veel kennis van hun werk alleen de prijs is soms wat minder,
Mf stuur is inmiddels binnen. Voor nog meer liefhebbers je hebt nodig, module (laat nog weten welk onderdeel nummer) en kabelsetje van airbag naar mf stuur en inleren via vcds. A.s zaterdag naar Zeist V.A.S Technics hoor veel goede dingen over de twee broers. Zal laten weten hoe het is gegaan.
Via MP, heel goed zoeken. Je kunt als je een gti stuur hebt zonder knoppen deze overzetten op die blinde kapjes waar normaal de knoppen zitten. Mijn stuur is ook met flippers zonder flippers is heel zeldzaam. Gr.
De kapjes waar de knoppen in zitten kun je overzetten in het gti stuur zonder knopjes. Je hebt nu kapjes zonder knoppen op die plek kun je dan de kapjes "met" knoppen in zetten.