Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
ErikGTI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door ErikGTI »

staffpride schreef:
ErikGTI schreef:Uhmmmmm....led in de mistlampen...weet eigenlijk niet of ik dat wel standaard op de 2012 heb..... :?
Nee :!: ;)
NEEEEEE .?? :o

Ik wil het ....Ik wil het.... Ik wil het....zeg even dat het goed komt.... :lol:
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door staffpride »

ErikGTI schreef:
staffpride schreef:
Nee :!: ;)
NEEEEEE .?? :o

Ik wil het ....Ik wil het.... Ik wil het....zeg even dat het goed komt.... :lol:
Komt goed Erik, wees gerust :lol:
MVG EMServices

Afbeelding
ErikGTI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door ErikGTI »

staffpride schreef:
Komt goed Erik, wees gerust :lol:
Poefffffffff dat was op het nippertje....
Als ze me nog langer laten wachten eindig ik nog eens met een Veyron... :lol:
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door staffpride »

ErikGTI schreef:
staffpride schreef:
Komt goed Erik, wees gerust :lol:
Poefffffffff dat was op het nippertje....
Als ze me nog langer laten wachten eindig ik nog eens met een Veyron... :lol:
hahaha, heb nog nooit iemand meegemaakt die al zoveel upgrades heeft doorgevoerd aan een auto die hij helemaal nog niet heeft.
Dat ding staat nog op de lopende band en jij hebt heel het huis al vol liggen met gadgets hahaha ;)
MVG EMServices

Afbeelding
ErikGTI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door ErikGTI »

Yepp, geen woord van gelogen..

Wat heb ik vandaag aan mijn auto gedaan.... EEN CHASSISNUMMER gekregen
( 5 minuten geleden) 8-)
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door gerben302JD »

ErikGTI schreef:Yepp, geen woord van gelogen..

Wat heb ik vandaag aan mijn auto gedaan.... EEN CHASSISNUMMER gekregen
( 5 minuten geleden) 8-)
Laat je die wel origineel! :lol:
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
ErikGTI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door ErikGTI »

gerben302JD schreef:
ErikGTI schreef:Yepp, geen woord van gelogen..

Wat heb ik vandaag aan mijn auto gedaan.... EEN CHASSISNUMMER gekregen
( 5 minuten geleden) 8-)
Laat je die wel origineel! :lol:
Nope, die modificeer ik naar..."onleesbaar"...(waarschijnlijk met een zwarte creditcard) ;)
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door GolfL »

Auto laten APK keuren (ging er zoals verwacht zo doorheen)!

En nieuwe accu laten plaatsen (Wilco royal 74Ah). KlouxOne weet ook wel dat het nu wel is tijd was voor een nieuwe accu :mrgreen:
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door KlouxOne »

GolfL schreef:Auto laten APK keuren (ging er zoals verwacht zo doorheen)!

En nieuwe accu laten plaatsen (Wilco royal 74Ah). KlouxOne weet ook wel dat het nu wel is tijd was voor een nieuwe accu :mrgreen:
Kijk aan. Start weer als een jekko zeker :) klinkt overigens goed. Een wilco royaal accu.
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Gti-Mar »

ff de auto gewassen,maar bbrrrr wat was het koud :o
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
ErikGTI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door ErikGTI »

Vandaag wordt mijn leer ingebouwd...full leather. (zojuist van de dealer gehoord) 8-)
Ondanks dat ik de beroemde GTI ruit daarmee de nek omdraai kies ik toch voor leer.

Heb ik te danken aan mijn vrouw...die liet een keer snachts met een stortbui het dakje openstaan...vlekken toen nooit meer goed uit de GTI stof gegaan...dus de volgende GTI leer

En nu leer EN regensensor :lol:
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door KlouxOne »

ErikGTI schreef:Vandaag wordt mijn leer ingebouwd...full leather. (zojuist van de dealer gehoord) 8-)
Ondanks dat ik de beroemde GTI ruit daarmee de nek omdraai kies ik toch voor leer.

Heb ik te danken aan mijn vrouw...die liet een keer snachts met een stortbui het dakje openstaan...vlekken toen nooit meer goed uit de GTI stof gegaan...dus de volgende GTI leer

En nu leer EN regensensor :lol:
:o wel en de rain closing activeren dan he :) anders heb je er nog niet veel aan! :mrgreen:
ErikGTI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door ErikGTI »

KlouxOne schreef:
ErikGTI schreef:Vandaag wordt mijn leer ingebouwd...full leather. (zojuist van de dealer gehoord)
Ondanks dat ik de beroemde GTI ruit daarmee de nek omdraai kies ik toch voor leer.

Heb ik te danken aan mijn vrouw...die liet een keer snachts met een stortbui het dakje openstaan...vlekken toen nooit meer goed uit de GTI stof gegaan...dus de volgende GTI leer

En nu leer EN regensensor :lol:
:o wel en de rain closing activeren dan he :) anders heb je er nog niet veel aan! :mrgreen:
Dat staat toch op jouw VAG to-do lijstje voor mij... :lol:
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Gti-Mar »

ErikGTI schreef:
KlouxOne schreef:
ErikGTI schreef:Vandaag wordt mijn leer ingebouwd...full leather. (zojuist van de dealer gehoord)
Ondanks dat ik de beroemde GTI ruit daarmee de nek omdraai kies ik toch voor leer.

Heb ik te danken aan mijn vrouw...die liet een keer snachts met een stortbui het dakje openstaan...vlekken toen nooit meer goed uit de GTI stof gegaan...dus de volgende GTI leer

En nu leer EN regensensor :lol:
:o wel en de rain closing activeren dan he :) anders heb je er nog niet veel aan! :mrgreen:
Dat staat toch op jouw VAG to-do lijstje voor mij... :lol:
Ik zeg...dit gaat de goede kant uit.....volgende week rijden toch zeker????
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
ErikGTI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door ErikGTI »

Ik neem eigenlijk gewoon aan van wel....
Bearlock er nog in en ABT.... 8-)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik rijd nu al een tijdje zelf met ABT ben er niet over te spreken,
Even een paar maandjes sparen en dan 3'' downpipe, carbonio en een gezellig ritje naar Lochem, ABT nadeel is veel koppel dan met schakelen valt het weg dan weer veel koppel en schakel je weer verder valt het weer weg dus niet echt een regelmaat in door trekken van de auto onderin kun je gewoon niet normaal weg trekken met beetje vochtig weer heel veel wielspin en nee ligt niet aan de banden 8-) voor je gevoel in de auto is het wel leuk alleen houd persoonlijk mee van vermogen houden en niet het gevoel dat je hard gaat en niet vooruit komen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Gti-Mar »

MkVI Nmgn schreef:Ik rijd nu al een tijdje zelf met ABT ben er niet over te spreken,
Even een paar maandjes sparen en dan 3'' downpipe, carbonio en een gezellig ritje naar Lochem, ABT nadeel is veel koppel dan met schakelen valt het weg dan weer veel koppel en schakel je weer verder valt het weer weg dus niet echt een regelmaat in door trekken van de auto onderin kun je gewoon niet normaal weg trekken met beetje vochtig weer heel veel wielspin en nee ligt niet aan de banden 8-) voor je gevoel in de auto is het wel leuk alleen houd persoonlijk mee van vermogen houden en niet het gevoel dat je hard gaat en niet vooruit komen.
Hoi Tonnie,

zit net je bericht te lezen en moet zeggen dat ik het verhaal van de wielspin inderdaad herken,en inderdaad ligt niet aan de banden(zitten er net 8 maanden op),de regelmaat in het doortrekken klopt ook wel enigzins,je moet rap schakelen wil je hem vlot houden...misschien valt dat dan met een Dsg wel weer mee :lol: :?:
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door MkVI Nmgn »

Gti-Mar schreef:
MkVI Nmgn schreef:Ik rijd nu al een tijdje zelf met ABT ben er niet over te spreken,
Even een paar maandjes sparen en dan 3'' downpipe, carbonio en een gezellig ritje naar Lochem, ABT nadeel is veel koppel dan met schakelen valt het weg dan weer veel koppel en schakel je weer verder valt het weer weg dus niet echt een regelmaat in door trekken van de auto onderin kun je gewoon niet normaal weg trekken met beetje vochtig weer heel veel wielspin en nee ligt niet aan de banden 8-) voor je gevoel in de auto is het wel leuk alleen houd persoonlijk mee van vermogen houden en niet het gevoel dat je hard gaat en niet vooruit komen.
Hoi Tonnie,

zit net je bericht te lezen en moet zeggen dat ik het verhaal van de wielspin inderdaad herken,en inderdaad ligt niet aan de banden(zitten er net 8 maanden op),de regelmaat in het doortrekken klopt ook wel enigzins,je moet rap schakelen wil je hem vlot houden...misschien valt dat dan met een Dsg wel weer mee :lol: :?:
Ik heb een DSG ;) En ook daarbij valt het niet mee hahaha,
Daarom is mijn keus ook even sparen voor Jd chip en mocht er daad werkelijk iets gebeuren in de garantie dan laat ik de Comp terug schijven naar ABT chip 8-)
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
ErikGTI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door ErikGTI »

Ik heb er 2 jaar mee gereden en ben er zeer over te spreken.

Mocht het dit keer WEL tegenvallen (zal wel verschillen per ABT Beurt) dan rij ik gezellig mee naar Lochem :twisted: :lol:

Ik heb trouwens vadaag eens een spuitbus zwart en glossy Plastidip besteld...ga toch die rear valance behandelen.....ben benieuwd.. :D

BTW...wordt er dan geen log bijgehouden als je JD wordt teruggeschreven naar ABT :?
Gebruikersavatar
JonasV
Berichten: 1058
Lid geworden op: 10 mei 2011, 18:22
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door JonasV »

Vorige week op de Nordschleife tot de conclusie gekomen dat 19x8,5 velgen en laag rijden totaal niet samen gaan op een circuit. Wist ik wel maar ja we willen toch bevestiging he ;)
Dus de 18 inch Detroit set gaat met plastidip een tof kleurtje krijgen voor Nordschleife uitjes! Dan loopt het hopelijk niet meer aan in een bocht
Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Schippersss »

Heb weleens een grafiek gezien van een curpa op de bank bij jd en die was gechipt door abt en dat trok echt op niks, zal ook wel niet zo altijd zijn.
ErikGTI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door ErikGTI »

Klopt..ik las ook dat er iets goed fout zat met de Seat en ABT ook de MKV kun je beter laten Jd-en (als je een keuze hebt).

Ik las overigens (happy for me) dat JD zei dat de MKVI-en zeer aardig getuned zijn door ABT ;) als ze bij hen op de rollenbank stonden.

Als ik een keuze had zou ik eigenlijk gevoelsmatig altijd voor JD kiezen ....maar goed
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door kevin78 »

Niet vandaag maar gister ;) In lochem geweest bij Hans Sloot. Grote beurt plus een K&N typhoon kit laten monteren. Was erg gezellig en de jongens hebben hun best gedaan. Ben blij dat ik eindelijk de overstap van dealer naar Hans heb gemaakt...
ErikGTI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door ErikGTI »

Wat ik vandaag gedaan heb aan mijn auto...

Heel veel getelefoneerd met leasemaatschappij en dealer...waaronder boos worden etc etc
Ik ga je de details besparen...

Ze wilden hem ineens eind volgende week afleveren...

IK DACHT HET NIET..... :evil: ...........dus nu morgen ophalen om half twee....kijk dat klinkt anders ;)

Kijk dat is volgens mij het ultieme wat je aan je auto kunt doen :lol:
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door KlouxOne »

ErikGTI schreef:Wat ik vandaag gedaan heb aan mijn auto...

Heel veel getelefoneerd met leasemaatschappij en dealer...waaronder boos worden etc etc
Ik ga je de details besparen...

Ze wilden hem ineens eind volgende week afleveren...

IK DACHT HET NIET..... :evil: ...........dus nu morgen ophalen om half twee....kijk dat klinkt anders ;)

Kijk dat is volgens mij het ultieme wat je aan je auto kunt doen :lol:
vervelend! we horen de details zaterdag wel! haha.

hopelijk kan je morgen genieten van je nieuwe auto. niet stiekem omrijden naar huis via duitsland he! :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten