Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Poefffffffff dat was op het nippertje....
Als ze me nog langer laten wachten eindig ik nog eens met een Veyron...
hahaha, heb nog nooit iemand meegemaakt die al zoveel upgrades heeft doorgevoerd aan een auto die hij helemaal nog niet heeft.
Dat ding staat nog op de lopende band en jij hebt heel het huis al vol liggen met gadgets hahaha
Vandaag wordt mijn leer ingebouwd...full leather. (zojuist van de dealer gehoord)
Ondanks dat ik de beroemde GTI ruit daarmee de nek omdraai kies ik toch voor leer.
Heb ik te danken aan mijn vrouw...die liet een keer snachts met een stortbui het dakje openstaan...vlekken toen nooit meer goed uit de GTI stof gegaan...dus de volgende GTI leer
ErikGTI schreef:Vandaag wordt mijn leer ingebouwd...full leather. (zojuist van de dealer gehoord)
Ondanks dat ik de beroemde GTI ruit daarmee de nek omdraai kies ik toch voor leer.
Heb ik te danken aan mijn vrouw...die liet een keer snachts met een stortbui het dakje openstaan...vlekken toen nooit meer goed uit de GTI stof gegaan...dus de volgende GTI leer
En nu leer EN regensensor
wel en de rain closing activeren dan he anders heb je er nog niet veel aan!
ErikGTI schreef:Vandaag wordt mijn leer ingebouwd...full leather. (zojuist van de dealer gehoord)
Ondanks dat ik de beroemde GTI ruit daarmee de nek omdraai kies ik toch voor leer.
Heb ik te danken aan mijn vrouw...die liet een keer snachts met een stortbui het dakje openstaan...vlekken toen nooit meer goed uit de GTI stof gegaan...dus de volgende GTI leer
En nu leer EN regensensor
wel en de rain closing activeren dan he anders heb je er nog niet veel aan!
Dat staat toch op jouw VAG to-do lijstje voor mij...
ErikGTI schreef:Vandaag wordt mijn leer ingebouwd...full leather. (zojuist van de dealer gehoord)
Ondanks dat ik de beroemde GTI ruit daarmee de nek omdraai kies ik toch voor leer.
Heb ik te danken aan mijn vrouw...die liet een keer snachts met een stortbui het dakje openstaan...vlekken toen nooit meer goed uit de GTI stof gegaan...dus de volgende GTI leer
En nu leer EN regensensor
wel en de rain closing activeren dan he anders heb je er nog niet veel aan!
Dat staat toch op jouw VAG to-do lijstje voor mij...
Ik zeg...dit gaat de goede kant uit.....volgende week rijden toch zeker????
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Ik rijd nu al een tijdje zelf met ABT ben er niet over te spreken,
Even een paar maandjes sparen en dan 3'' downpipe, carbonio en een gezellig ritje naar Lochem, ABT nadeel is veel koppel dan met schakelen valt het weg dan weer veel koppel en schakel je weer verder valt het weer weg dus niet echt een regelmaat in door trekken van de auto onderin kun je gewoon niet normaal weg trekken met beetje vochtig weer heel veel wielspin en nee ligt niet aan de banden voor je gevoel in de auto is het wel leuk alleen houd persoonlijk mee van vermogen houden en niet het gevoel dat je hard gaat en niet vooruit komen.
MkVI Nmgn schreef:Ik rijd nu al een tijdje zelf met ABT ben er niet over te spreken,
Even een paar maandjes sparen en dan 3'' downpipe, carbonio en een gezellig ritje naar Lochem, ABT nadeel is veel koppel dan met schakelen valt het weg dan weer veel koppel en schakel je weer verder valt het weer weg dus niet echt een regelmaat in door trekken van de auto onderin kun je gewoon niet normaal weg trekken met beetje vochtig weer heel veel wielspin en nee ligt niet aan de banden voor je gevoel in de auto is het wel leuk alleen houd persoonlijk mee van vermogen houden en niet het gevoel dat je hard gaat en niet vooruit komen.
Hoi Tonnie,
zit net je bericht te lezen en moet zeggen dat ik het verhaal van de wielspin inderdaad herken,en inderdaad ligt niet aan de banden(zitten er net 8 maanden op),de regelmaat in het doortrekken klopt ook wel enigzins,je moet rap schakelen wil je hem vlot houden...misschien valt dat dan met een Dsg wel weer mee
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
MkVI Nmgn schreef:Ik rijd nu al een tijdje zelf met ABT ben er niet over te spreken,
Even een paar maandjes sparen en dan 3'' downpipe, carbonio en een gezellig ritje naar Lochem, ABT nadeel is veel koppel dan met schakelen valt het weg dan weer veel koppel en schakel je weer verder valt het weer weg dus niet echt een regelmaat in door trekken van de auto onderin kun je gewoon niet normaal weg trekken met beetje vochtig weer heel veel wielspin en nee ligt niet aan de banden voor je gevoel in de auto is het wel leuk alleen houd persoonlijk mee van vermogen houden en niet het gevoel dat je hard gaat en niet vooruit komen.
Hoi Tonnie,
zit net je bericht te lezen en moet zeggen dat ik het verhaal van de wielspin inderdaad herken,en inderdaad ligt niet aan de banden(zitten er net 8 maanden op),de regelmaat in het doortrekken klopt ook wel enigzins,je moet rap schakelen wil je hem vlot houden...misschien valt dat dan met een Dsg wel weer mee
Ik heb een DSG En ook daarbij valt het niet mee hahaha,
Daarom is mijn keus ook even sparen voor Jd chip en mocht er daad werkelijk iets gebeuren in de garantie dan laat ik de Comp terug schijven naar ABT chip
Vorige week op de Nordschleife tot de conclusie gekomen dat 19x8,5 velgen en laag rijden totaal niet samen gaan op een circuit. Wist ik wel maar ja we willen toch bevestiging he
Dus de 18 inch Detroit set gaat met plastidip een tof kleurtje krijgen voor Nordschleife uitjes! Dan loopt het hopelijk niet meer aan in een bocht
Niet vandaag maar gister In lochem geweest bij Hans Sloot. Grote beurt plus een K&N typhoon kit laten monteren. Was erg gezellig en de jongens hebben hun best gedaan. Ben blij dat ik eindelijk de overstap van dealer naar Hans heb gemaakt...