AP Schroefset NIEUW

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
ED60Letzebuerg
Type auto: MK5 R32

AP Schroefset NIEUW

Bericht door ED60Letzebuerg »

Hallo mede-GTIliefhebbers,

Ik bied hier mijn AP Schroefset VW Golf 5 V GTI. Nieuw in de doos, want het is nog nooit gebruikt en de doos is nooit open geweest. De reden waarom ik mijn set weg doet, omdat ik andere plannen heb met de auto.

Hier nog even algemene informatie.

Verlaging: voor 20-45mm / achter 10-35mm

De AP verlagingsets worden in Duitsland geproduceerd. AP is een zusteronderneming van het bekende KW en ook bij AP staat kwaliteit hoog in het vaandel.
Deze AP schroefset is inclusief Tuv gekeurde veren en uitermate geschikt voor diegene die vertrouwde Europese kwaliteit voor een scherpe prijs zoekt.
Een AP schroefset is niet alleen verlagen maar ook erg goed rijden!

Kwa prijs valt er niks/weinig te bespreken. Dit is gewoon de kans om een nieuwe schroefset te kopen, maar dan voor iets minder en je hoef ook tevens geen verzendkosten te betalen + je hoef geen 3 weken wachten.. dat had ik namelijk :evil:

Betreft de prijs.. doe een goed bod! Ik heb er zelf 560,- voor betaald en dit was incl verzendkosten
Laatst gewijzigd door ED60Letzebuerg op 11 nov 2012, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
kevin78
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: AP Schroefset NIEUW

Bericht door kevin78 »

En prijs is ??
ED60Letzebuerg
Type auto: MK5 R32

Re: AP Schroefset NIEUW

Bericht door ED60Letzebuerg »

Ow sorry! :lol: Ik heb er zelf 560,- betaald (dit was incl verzendkosten)
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”