Ben er nog niet helemaal uit wat ik wil, maar een setje actief aangestuurde Audio System X-ion 200's (welke tegenwoordig Gladen One's zijn genoemd) lijken me wel wat.
Een mooie complete set is de Gladen one Golf pack 1: http://www.hifimotive.nl/product/305/gl ... specifiek/
(hier zit oa een mooie quadlock verloopkabel bij, welke de voorste speakeruitgangen naar 2 rca's laat verlopen, welke de mosconi versterker in gaan, waarna je weer twee in de kabelboom/quadlock aanwezige speaker uitgangen op de versterker aansluit, welke dan weer teruglopen naar de originele speakerbekabeling. Zodoende hoef je geen aparte (dikkere) kabels je deuren in te trekken. Erg handig, maar deze quadlock kabel werkt enkel op mosconi versterkers. Daar zit nml een knopje op waarmee je high input via rca kan doen. Andere versterkers hebben vaak ook wel high input mogelijkheden, maar niet via rca)
Aan de andere kant wil ik het liever zelf opbouwen met een eigen gekozen versterker.
Misschien wil ik zelfs eerst enkel de 10 standaard speakers actief versterkt aan gaan sturen, daar ik lees dat dat ook al een behoorlijke verbetering oplevert.
Verder wil ik de deuren dempen met Merford Vibraflex (reeds goede ervaringen mee in oa mijn Audi TT).
Om te beginnen zoek ik een quadlock verloopstuk, welke de 2 of 4 speaker uitgangen laat verlopen naar RCA's (met een geïntegreerde high low converter).
Bestaat zoiets?
Ik bedoel dus zoiets (maar dan niet zelf gemaakt):