Garage, Schade & Verzekering
Garage, Schade & Verzekering
Ik vroeg me laatst af wat er gebeurt met je oude onderdelen als deze worden vervangen op kosten van de verzekering bij een garage. Kan je deze dan terug krijgen of is de garage verplicht deze te houden. Ik kan er met Google niet echt uitkomen. Maar ik vind het toch wel interessant om te weten.
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Gr. Dave

Gr. Dave
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
Re: Garage, Schade & Verzekering
Nou ik doe dit werk al meer dan 10 jaar en kan je zeggen dat 9 van 10 delen gewoon in de container gegooit worden . Maar als bijv een dure koplamp (bijv 900 euro nieuw) word vervangen door de verzekering waar alleen een ophanging van is afgebroken word die ook wel eens aan de kant gelegd . Als klant heb je altijd het recht om te zeggen dat je bepaalde dingen wil hebben (zeker tuning onderdelen wat vervangen worden in een schade) na een schade . De vervangen onderdelen zijn immers nog altijd eigendom van de klant tot dat de auto goedgekeurd word door een klant en mee genomen naar een reperatie . Dus als je je auto gaat ophalen en zegt mag ik de oude velg hebben waar een deuk in zit moeten ze je deze gewoon mee geven !
Re: Garage, Schade & Verzekering
Bedankt, weer eens wat geleerd!
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Gr. Dave

Gr. Dave