Met 3970 zou je de 3e partitie al moeten hebben. Je kan in je verborgen menu kijken bij hdd, dan zie je snel genoeg of je 2 of 3 partities hebt. Dat geeft hij daar aan namelijk.
1. Theoretisch zouden ze daar moeilijk over kunnen doen als ze het al opmerken. Maar je hebt al software aanpassingen gedaan met de berto89 cd dus dan zou je die al kwijt zijn.
2. als je brand met 8x is dat langzaam genoeg, zorg wel voor goede kwaliteit cd (tdk) en brand met img burn bv
3. Geen sleutel in het contact doen. Auto open maken, cd invoeren, en de rest wijst vanzelf. Je rns zal een aantal x opnieuw opstarten dus schrik niet. Hij zal tijdens het updaten niet uitgaan uit zichzelf.
4. Normaal gesproken is alles op de harde schijf gewist. Radio zenders en instellingen blijven gewoon behouden en je telefoon en andere functies blijven ook gewoon werken normaliter. (maar een risico loop je altijd natuurlijk)
5. Ja blijft gewoon werken (ik heb het namelijk ook

)
6. Poi inspector of iets dergelijks voldoet
7. Je maakt op je pc met bv poi inspector een of meerdere bestanden aan waar je je poi's in zet. Deze zet je op je sd card en dan laad je ze in je rns (3e partitie). Mocht je er vanaf willen kan je ze in het menu van de rns weer wissen.
8. Dat opstarten is normaal! Het zal met 4020 iets vlotter gaan, maar verwacht geen wonderen. Heb laatst met een versie H met standaard 4020 er op zitten ''spelen'' en kan nou niet zeggen dat dat veel scheelde met mijn versie B met 4020 qua snelheid. De voornaamste veranderingen zitten in wat toegevoegde functies/opties in 4020
9. Je kan altijd terug naar een ''oudere'' fw versie. Je hoeft daar geen backup voor te maken. Je muziek op je hdd kan je via een sd weer gewoon op je harde schijf kopiëren. (is zelfs handiger als een backup).
Maar nogmaals: ik neem aan dat 3970 origineel er op staat bij je. Je zou dan in principe al 3 partities moeten hebben, als dat het geval is raak je niks kwijt van wat op je hd staat.
Een risico loop je natuurlijk altijd met updaten, maar alles is op te lossen als je weet wat je doet
Mocht je het zelf echt niet aandurven, kan je altijd contact opnemen met ons. Wij hebben inmiddels al tig systemen geüpdate en zonder problemen