einde autoRAI?
einde autoRAI?
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... RAI__.html
wat mij betreft volkomen terrecht, elk jaar meer uitgekleed, ga nu al tijden naar de IAA frankfurt. veel groter. en die mercedes en bmw hallen zijn elke keer weer wunderbar!! duitsland is ook veel meer autoland dan nederland, daar staat iedereen in de rij om in een m6 te zitten, in de RAI om een twingo te passen.
wat mij betreft volkomen terrecht, elk jaar meer uitgekleed, ga nu al tijden naar de IAA frankfurt. veel groter. en die mercedes en bmw hallen zijn elke keer weer wunderbar!! duitsland is ook veel meer autoland dan nederland, daar staat iedereen in de rij om in een m6 te zitten, in de RAI om een twingo te passen.
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Re: einde autoRAI?
Denk dat dit een opwarmertje is. Even het vuurtje opstoken.
Zal best wel doorgaan, ben daar niet bang voor. Elk jaar vind ik het nog steeds leuk om een bezoekje (van vroeg tot laat!) te brengen aan de AutoRai. Behalve natuurlijk die AutoRai in 2009, met van die containers en de auto`s neergezet per categorie. Dat was een flop. Vorig jaar was het met de stands wel iets minder (logisch), maar ik heb mij daar weer uitstekend vermaakt.
Voor het echte grote nieuws moet je inderdaad naar het buitenland, maar als je even geduld hebt komt vanzelf ook naar A`dam.
Zal best wel doorgaan, ben daar niet bang voor. Elk jaar vind ik het nog steeds leuk om een bezoekje (van vroeg tot laat!) te brengen aan de AutoRai. Behalve natuurlijk die AutoRai in 2009, met van die containers en de auto`s neergezet per categorie. Dat was een flop. Vorig jaar was het met de stands wel iets minder (logisch), maar ik heb mij daar weer uitstekend vermaakt.
Voor het echte grote nieuws moet je inderdaad naar het buitenland, maar als je even geduld hebt komt vanzelf ook naar A`dam.

Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- Golf VI GTI Adidas
- Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Gaat dus definitief niet door volgend jaar...
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... oor__.html
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... oor__.html
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
- jaco
- Type auto: Golf GTI Clubsport
Das toch jammer. Mocht daar graag rondlopen. Dan moet ik in de toekomst voor het eerst maar eens een buitenlandse beurs opzoeken.
Jammer hoor, ik kwam op de Rai vroeger altijd met mijn pa. Nu maar hopen dat de Motorbeurs in Utrecht wel door gaat.
- Edition30
- Type auto: Edition 30
De AutoRai niet door!
Oeps, zat ik er even naast, maar ik koester nog steeds een sprankje hoop dat het toch doorgaat (tegen beter weten in).
Volgens de reacties van diverse automerken merk je dat zij het jammer vinden dat de AutoRai niet doorgaat en dat ze echt wel waren gekomen
Aan de andere kant, als je hoort wat de Rai durft te vragen voor een stand, dat is niet normaal. Kiest de Rai voor de gemakkelijkste weg?
Als het echt niet doorgaat is dat dan sinds de jaren 40 niet meer voorgekomen, een teken dat we met ons allen nog dieper de crisis in duiken!?
Ja, geweldig was dat en daarna nooit een AutoRai overgeslagen, tot dit jaar dan ............ . 

Oeps, zat ik er even naast, maar ik koester nog steeds een sprankje hoop dat het toch doorgaat (tegen beter weten in).
Volgens de reacties van diverse automerken merk je dat zij het jammer vinden dat de AutoRai niet doorgaat en dat ze echt wel waren gekomen

Als het echt niet doorgaat is dat dan sinds de jaren 40 niet meer voorgekomen, een teken dat we met ons allen nog dieper de crisis in duiken!?
Gengar schreef:Jammer hoor, ik kwam op de Rai vroeger altijd met mijn pa. ...............

Gr. Renco
- sitechris
- Type auto: BMW 330i Touring
- Contacteer:
Jammer genoeg geen RAI, maar gelukkig is de IAA volgend jaar er weer!
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
- gerben302JD
- Type auto: Golf VI GTI
Jammer,
Gaan al jaren met m'n broer en zwagers er even naar toe.
Daarna snel naar het Rembrandtsplein om lekker op het terras te zitten
Gaan al jaren met m'n broer en zwagers er even naar toe.
Daarna snel naar het Rembrandtsplein om lekker op het terras te zitten

Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm