grotere sierstukken

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
ErikGTI

Re: grotere sierstukken

Bericht door ErikGTI »

KEURIG.. 8-)

DIE KL&TE kRUISJES SNAP IK WEER NIET...ik krijg 3 mooie foto's op mijn laptop te zien..als ik inlog op dit forum.
Zou dat komen omdat de link uit mijn dropbox komt. :?: ......mijn photobucket-list stuurt mij naar een onbenaderbare Beta-site... :(
Renekesgti
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Bericht door Renekesgti »

Ja, je link verwijst dan naar iets waar het forum geen toegang toe heeft. In dit geval jouw dropbox.
Gewoon imageshack oid gebruiken voor het forum = bijna nooit geze*k.....
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

ErikGTI schreef:KEURIG.. 8-)

DIE KL&TE kRUISJES SNAP IK WEER NIET...ik krijg 3 mooie foto's op mijn laptop te zien..als ik inlog op dit forum.
Zou dat komen omdat de link uit mijn dropbox komt. :?: ......mijn photobucket-list stuurt mij naar een onbenaderbare Beta-site... :(
Deze werkt een stuk beter,

http://imageshack.us/
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Afbeelding

Het duurde even maar hier issie dan..... :lol:

Tweemaal de 90 mm eindtips... 8-)
Sciroccofrank
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Bericht door Sciroccofrank »

ohhhhhhhhh.....mooi man :mrgreen:
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Yepp, een blijvertje...morgen Abt tunen dan issie gelijk. "uitlaatwaardig " :lol:
Sciroccofrank

:D
bzb

Bericht door bzb »

goeie upgrade erik!! hebben ze de oude chromen verwijderd en dan de uitlaat ingekort?
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Yepp, dat is precies de manier.

Overigens zaten de originelen gewoon gepuntlast als een beetje cheap siertippie ;)

Ze steken tot op de mm gelijk aan de oude (1week ahum) uit, dat kun je aan Raymond wil overlaten.

Prima vakman maar geen zakenman hij rekende voor mij per ongeluk de helft.....na het betalen duurde het even voordat ik het zelf door had (was een tikkie nerveus van al dat gezaag en gelas aan mijn nieuwe auto) en hem er toen maar even op gewezen...zou zonde zijn voor hem....een paar uur lassen voor dubbeltjes... :lol:
Girlzdad
Type auto: Trabant

Bericht door Girlzdad »

ErikGTI schreef:Yepp, dat is precies de manier.

Overigens zaten de originelen gewoon gepuntlast als een beetje cheap siertippie ;)

Ze steken tot op de mm gelijk aan de oude (1week ahum) uit, dat kun je aan Raymond wil overlaten.

Prima vakman maar geen zakenman hij rekende voor mij per ongeluk de helft.....na het betalen duurde het even voordat ik het zelf door had (was een tikkie nerveus van al dat gezaag en gelas aan mijn nieuwe auto) en hem er toen maar even op gewezen...zou zonde zijn voor hem....een paar uur lassen voor dubbeltjes... :lol:
Eerlijke Erik :mrgreen:

Ziet er goed uit meneer 8-)
Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

Sciroccofrank schreef:.................................................Raymond de verkeerde eindstukken voor mij had gekregen...hier kwamen we achter nadat Raymond ze had gemonteerd zodat we konden zien hoe het stond en het stond dus niet
Met wat hulp :roll: :lol:
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Sciroccofrank

Edition30 schreef:
Sciroccofrank schreef:.................................................Raymond de verkeerde eindstukken voor mij had gekregen...hier kwamen we achter nadat Raymond ze had gemonteerd zodat we konden zien hoe het stond en het stond dus niet

Waarvoor dank :mrgreen:
Edition30

Bericht door Edition30 »

Sciroccofrank schreef:
Edition30 schreef:
Waarvoor dank :mrgreen:
Graag gedaan, was een kleine moeite :mrgreen:

ErikGTI schreef:
De demper moet ik nog even aan wennen vind het af en toe wel een beetje lawaaierig...snel optrekken is inderdaad bijna een Maserati-feest... :shock:

Ik wacht nog even de tuning af en dan beslis ik of het een blijvertje is...anders of een andere demper welke meer dempt of de originele terug...maar goed ik geef het eerst even de tijd.....
Had eigenlijk al besloten om de middendemper te laten vervagen door Raymond door het enthousiaste bericht van Tim over zijn uitlaat. Maar nu breng jij mij wel weer aan het twijfelen Erik. Nu heb jij een VI en ik een V en is het daarbij natuurlijk ook persoonlijk, maar toch. Heb je ook bij constante snelheden last van het extra geluid?
Gr. Renco

ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Ik kan je geen advies geven omdat het ZEER persoonlijk is en daarnaast er een verschil tussen een MV is en een MVI.

Maak anders een deal met Raymond zodat er meerdere wegen zijn om tot je resultaat te komen.
Bij mij is er nu bv rond de 2700 een resonatie (om eens iets concreter te zijn) die IK te veel van het goede vind.
Ik ben miscchien erg/te gevoelig voor dit soort dingen.

Toen ik mijn eerste MVI had merkte ik meteen verschil in de DSG afstelling en de standaard motorresonanties....de MVI was veel vervelender dan de MV hierin.
However...na de ABT tuning verdween er veel van mijn klachten.....en je raadt het al te wijten aan een veel betere DSG afstelling...

Ik hoop nu een beetje op datzelfde wonder...zo niet dan een andere demper (ovale) welke tussen de huidige en mijn originele zit of terug naar mijn originele (Raymond heeft hem apart gehouden).

Ik ben misschien een zeikerd maar ik wil een bepaald geluid bereiken...en eens kijken of dat lukt...dat is natuurlijk een veel moeilijkere insteek....maar ik heb geduld ;)
Edition30

Bericht door Edition30 »

ErikGTI schreef:Ik kan je geen advies geven omdat het ZEER persoonlijk is en daarnaast er een verschil tussen een MV is en een MVI.

Ik ben misschien een zeikerd maar ik wil een bepaald geluid bereiken...en eens kijken of dat lukt...dat is natuurlijk een veel moeilijkere insteek....maar ik heb geduld ;)
Het is inderdaad persoonlijk en er is verschil tussen een V en VI, zoals ik ook al had aangegeven, maar ik was toch benieuwd naar jou bevindingen.

Ik begrijp nu wat er bij jou auto speelt en hoe jij dit vervaart. Zelf wil ik iets meer geluid op momenten dat ik dat wil, maar niet bij constante snelheden. En resonanties of dreunen ervaar ik ook niet als plezierig. Daarbij wil ik ook niet een paar dempers proberen om dan toch weer uit te moeten komen bij het origineel. Dus toch maar niks veranderen of toch maar de gok nemen .......... . Ik slaap er nog een nachtje over. Zie je, heb je mij toch een vorm van advies kunnen geven ;)
Gr. Renco

ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Hoi,

Om ook even “ tegengas” te geven:

Mijn collega reed gisteren en vanochtend in mijn auto om hem naasr de tuning te brengen.
Ik had express NIETS gezegd over lawaai en/of resonantie.
En zojuist kwam hij mij vertellen dat hij wel vond dat deze GTI heerlijk reed…
Ik lokte hem nog uit zijn tent over eventueel lawaai….maar geen woord.

Ook mijn vrouw zegt zoiets van….ja nu je het zo zegt……
KlouxOne

Bericht door KlouxOne »

ErikGTI schreef:Hoi,

Om ook even “ tegengas” te geven:

Mijn collega reed gisteren en vanochtend in mijn auto om hem naasr de tuning te brengen.
Ik had express NIETS gezegd over lawaai en/of resonantie.
En zojuist kwam hij mij vertellen dat hij wel vond dat deze GTI heerlijk reed…
Ik lokte hem nog uit zijn tent over eventueel lawaai….maar geen woord.

Ook mijn vrouw zegt zoiets van….ja nu je het zo zegt……
Ziet er weer helemaal top uit double 0 seven :D erg netjes gemonteerd. Je GTI is nu toch wel aardig gepersonaliseerd dacht ik zo! ben benieuwd hoe het klinkt.

heb je nog meer plannen een ingebouwde sotch holder? :mrgreen:
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

[quote="KlouxOneZiet er weer helemaal top uit double 0 seven :D erg netjes gemonteerd. Je GTI is nu toch wel aardig gepersonaliseerd dacht ik zo! ben benieuwd hoe het klinkt.

heb je nog meer plannen een ingebouwde sotch holder? :mrgreen:[/quote]

Als whisky liefhebber denk ik dat je scotch bedoeld 8-)
misterxenon

Bericht door misterxenon »

ErikGTI schreef:Afbeelding

Het duurde even maar hier issie dan..... :lol:

Tweemaal de 90 mm eindtips... 8-)
Zou jij eventueel een keer een foto kunnen plaatsen van de nieuwe eindtips als de auto op de grond staat?
Vind het zo van onder/staande op de brug een beetje moeilijk te bepalen hoe de nieuwe look er nu uitziet.

Groeten Michael
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Yepp, zodra ik mijn auto terug heb...(kreeg precies dezelfde vraag op het UK forum) ;)

Ik vind het voor mezelf trouwens onmogelijk om zoiets van een foto te bepalen...zo vond ik op een foto de 100 mm tips veel mooier en passender op mijn auto dan de 90 mm tips....
In het echie was ik redelijk snel om ....in vergelijking met mijn uren internetfoto's bekijken van de 100 en werden het toch de 90 mm tips.....als je die in je handen hebt zijn het serieus formaat tips en passen de oude er bijna in ;)
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Afbeelding

......met beide benen op de grond...en nog niet gewassen.... :lol:
Stoffn
Type auto: Golf MK6 GTI

Bericht door Stoffn »

Dik!
Gti-Mar
Type auto: Golf MK VI ABT
Contacteer:

Bericht door Gti-Mar »

Netjes hoor Erik,hoe bevalt de ABT?,en voor de rest het complete plaatje :D
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
ED60Letzebuerg
Type auto: MK5 R32

Bericht door ED60Letzebuerg »

Netjes!! Ik vind 90mm toch wel de maxx! Dit vind ik al lekker groot!
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

Der zijn toch veel meer jongens geweest al 2?
Ik heb pas 2 verschillende soorten foto's gezien ben erg nieuwsgierig naar de rest.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”