MkVI Nmgn *GESLOTEN*

Forum voor projecten van leden. Hier kunnen leden die hun aanpassingen aan hun auto maken ze tonen. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om je aanpassingen gewoon in je voorsteltopic bij te houden.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door MkVI Nmgn »

martijn1986 schreef:Tering wat een gezeik weer :x , en wat een slagveld hebben ze er van gemaakt , staat je auto voor de deur ? Wij hebben een babyphone in de auto :D . Maar geen alarm ?
Klasse 3 alarm, en een babyphone heeft voor mij geen nut ik woon te ver van de auto vandaan en ik slaap zo vast dat ze het bed nog onder me kont uit kunnen halen zonder dat ik dat merk ik moet gewoon geluk hebben dan 1 van de 150man waar ik woon het toevallig ziet of hoort, dat is sowieso de reden dat er Gps in komt die niet meer te jammen is en als die dan mee gaat wacht ik tot ze hem ophalen en naar de plek van zijn eind bestemming brengen en dan zal ik pas politie bellen zodat ik zeker weet dat die teringlijer gepakt word.
jaco schreef:Ontzettend klote situatie, maar moest hardop lachen toen ik las:
"frikadel kopen waar een kapotte hond nog niet tegen aan zeikt" :lol: :lol:
Het is ook lachwekkend alleen in deze situatie is het wat minder maar ik laat de pret niet bedreven door zo een nietsnut dus we gaan gewoon voor Ronde 2 " Ting Ting"
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hoppers
Berichten: 265
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:54

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Hoppers »

Wat kut voor je.. Ik hoop dat je auto snel weer de oude is.
Turbolag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder.
Ron_VAG
Berichten: 285
Lid geworden op: 01 mar 2012, 20:03
Type auto: Up GTI

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Ron_VAG »

Wat een klote situatie zeg, het ziet er best heftig uit.
Wat betreft maatregelen, tja... als ze een auto mee willen nemen dan gebeurt dit toch wel en als het niet lukt dan zit je hoe dan ook met inbraakschade.
Heb je geen plek langs je huis voor camerabewaking? Dan heb je bij een poging tot inbraak altijd de beschikking over beelden die je aan de politie kunt overhandigen.
Tegenwoordig heb je ook van die HD camera's die je net onder de binnenspiegel plaatst, deze neemt dan beelden op een usb stick. Is ook een idee.
2014 Audi A6 Avant 2.0 TFSI Sport Edition
2016 Audi TTS Roadster 2.0 TFSI
2018 VW Up! GTI
Gebruikersavatar
Dutch Delight
Berichten: 205
Lid geworden op: 16 jul 2012, 09:55
Type auto: Scirocco MK3

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Dutch Delight »

Weer niet te geloven :shock: :o 8-) ik wordt ook steeds huiveriger..

Succes met de afhandeling en dat ze m weer netjes repareren 8-) 8-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door s3. »

Massari schreef:Wat een klote situatie zeg, het ziet er best heftig uit.
Wat betreft maatregelen, tja... als ze een auto mee willen nemen dan gebeurt dit toch wel en als het niet lukt dan zit je hoe dan ook met inbraakschade.
Heb je geen plek langs je huis voor camerabewaking? Dan heb je bij een poging tot inbraak altijd de beschikking over beelden die je aan de politie kunt overhandigen.
Tegenwoordig heb je ook van die HD camera's die je net onder de binnenspiegel plaatst, deze neemt dan beelden op een usb stick. Is ook een idee.
Met een camera op straat heb je er ook niks aan. Je ziet alleen dat er paar jochies met een capuchon je auto inbreken en eventueel meenemen. Weinig kans om ze op te pakken. Daarnaast denk ik dat GPS beveiliging een hogere pakkans biedt dan een HD camera onder je spiegel. Je zou je auto maar eerst moeten kunnen vinden..
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Dirk »

woow balen man! echt kut dat ze er niet vanaf kunnen blijven. Wel beter dat je hem al gemod had waardoor hij er nog staat... maar ja zal nog maandenlang stukjes glas vinden en er hinder aan bevinden. Succes met de wederopbouw! :x
Audi A4 1.8 TFSI
ErikGTI

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door ErikGTI »

Dat klinkt een stuk beter inderdaad...succes ;)

Bearlock is ook echt een aanrader...wel duur kreeg toevallig vanochtend de rekening te zien 884 euro incl. inbouw...maar "money well spent"
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door MkVI Nmgn »

ErikGTI schreef:Dat klinkt een stuk beter inderdaad...succes ;)

Bearlock is ook echt een aanrader...wel duur kreeg toevallig vanochtend de rekening te zien 884 euro incl. inbouw...maar "money well spent"
Dat is heel erg duur voor een Bearlock,
Bedrijf hier in de buurt vraagt €699,- inclusief inbouw,
En hij heeft ook aangeboden de Bearlock los te leveren dat ik hem zelf inbouw en dan was hij goedkoper als de Construct dus twijfel nog een beetje inbouwen lijkt me het werk ook niet maar ik ken me eigen dus dat zal dan wel goed komen maar ik wil de auto niet eerder voor de deur hebben tot dat er een Bearlock/Construct erin zit.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ralphd
Berichten: 326
Lid geworden op: 02 mei 2012, 13:07
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Ralphd »

Jezus christus zeg, jij ook al!? Ze blijven bezig, wordt je toch gewoon gek van!
Wat een schade ook bij jou aangericht zeg!
Ik ben onderhand nog steeds bezig met de afwikkeling..

Ik zei laatst tegen een ander forumlid, vw rijden en dan met name een golf GTI is eigenlijk vragen om problemen. En hoe mooi de auto ook is, en hoe gek je er ook op bent (want bij bijna iedereen van het forum is het meer dan alleen een losse hobby), een ander soort auto rijden is misschien wel de beste oplossing.

GPS zit bij mijn motor ingebouwd, tezamen met een alarm met simkaart, welke mijn telefoon af laat gaan. Maar dat was bij mijn vorige motor helaas ook zo en die hebben ze ook meegenomen. En hoe? Door middel van een kastje welke een stoorsignaal afgeeft. Hoe en wat weet ik niet exact, enige dat ik weet is dat niks helpt. De schadeafhandelaar zei tegen mij: Enige wat echt helpt is je goed verzekeren, en proberen het zo min mogelijk interessant te maken. (wij bij ons hobbyisten onmogelijk is ;) )

Bij de schadehersteller stond trouwens een VW passat CC ook met een bearlock, echter hebben ze daar gewoon het gehele dashboard aan stront gezaagd. Bearlock eruit gebeund met het grootste geweld van de wereld en auto meegenomen. Zelfs de passagiersairbag hebben ze eruit gezaagd... Echt belachelijk!!!

Tonny ik hoop dat je snel weer erbovenop komt, en hoop dat het snel gemaakt is dat je weer kan genieten van je GTI!!

Sterkte man!
Gebruikersavatar
JonasV
Berichten: 1058
Lid geworden op: 10 mei 2011, 18:22
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door JonasV »

Wat een kut bericht weer Tonnie!
Je zou er haast met een groep op wachten op dat soort figuren en ze wat hoeken van het parkeerterrein laten zien.
Succes met het afhandelen!
Ibiza_boy
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 jun 2011, 14:17

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Ibiza_boy »

Bij ons, belgische dealer en mijn werkgever, verkopen ze een volgsysteem. Moet je maar drie elektr draden aansluiten en werkt. Hft een intern batt dat een paar dagen nog werkt.
Je moet je dan inloggen op een site en daar kan je uw wagen dan volgen, werkt met punten die hij markeert dus weet je op een paar meter waar je auto zich bevind.

Het systeem is nie zo heel duur en montage houdt ook niet zoveel in alleen moet je wel een abonementje kopen/huren voor de site te gebruiken.

De naam onglipt mij even maar als het gewenst is vraag ik het even na volgende week op het werk?


GRtz
Ibiza_boy
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Edition30 »

Ik zou zeggen, laat maar weten van dat GPS volgsysteem.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
HC1973
Berichten: 311
Lid geworden op: 09 jul 2011, 14:55
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Regio Breda

Re: MkVI Nmgn # Update

Bericht door HC1973 »

Dit doet altijd pijn om te zien en maakt me ontzettend pissig. Het verbazingwekkende vind ik altijd dat niemand het ooit ziet/hoort gebeuren en dat ze zo vaak slagen. Gelukkig in dit geval niet. Scheelt een klein beetje in de frustratie en woede.

Aan de andere kant is het misschien ook maar goed dat je het niet ziet gebeuren, want voor hetzelfde geld leg je er in je woede eentje permanent horizontaal... of zetten ze die schroevendraaier in je lijf. Heb je nog veel meer ellende mee.
MkVI Nmgn schreef:Poging tot diefstal van mijn auto maar ze hebben hem niet gestart gekregen zoals ik ook niet anders verwacht had,(Thnx Staffpride)
Ben trouwens wel benieuwd welke beveiliging je in je auto hebt, zodat deze niet gestolen kon worden. Is die door de dealer aan te brengen? Kun je me dit via PB laten weten? Want wil zelf ook wel wat extra beveiliging.

Sterkte met de afhandeling.
Nu:
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black

Afbeelding

Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: MkVI Nmgn # Update

Bericht door staffpride »

HC1973 schreef:
MkVI Nmgn schreef:Poging tot diefstal van mijn auto maar ze hebben hem niet gestart gekregen zoals ik ook niet anders verwacht had,(Thnx Staffpride)
Ben trouwens wel benieuwd welke beveiliging je in je auto hebt, zodat deze niet gestolen kon worden. Is die door de dealer aan te brengen? Kun je me dit via PB laten weten? Want wil zelf ook wel wat extra beveiliging.
Die heb ik bij Tonnie ingebouwd ;) En aangezien het dus goed werkt, houd ik de details voor mezelf, maar dat snap je vast wel.
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
HC1973
Berichten: 311
Lid geworden op: 09 jul 2011, 14:55
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Regio Breda

Re: MkVI Nmgn # Update

Bericht door HC1973 »

staffpride schreef:Die heb ik bij Tonnie ingebouwd ;) En aangezien het dus goed werkt, houd ik de details voor mezelf, maar dat snap je vast wel.
Ik heb 2 linker handen, dus met die details kan ik toch niks ;-). Maar ben wel benieuwd waar ik aan moet denken. Wellicht dat je dan bij mij (als je dat wilt) ook de beveiliging wat kunt opschroeven.
Nu:
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black

Afbeelding

Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
200vwpaardjes
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 sep 2011, 23:23

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door 200vwpaardjes »

tonnie, maat.

ik lees net dat ze bij jou ook al hebben ingebroken, de bastards!!!! niet normaal bij GolfL ook al en meerderen hhier op het forum, ook allemaal gewoon op straat, mijn golf is 2 jaar geleden gestolen zomaar zelfs onder een lantaarnpaal....verszin je toch nie, gelukkig heb ik nu een garage bij me huis, die letterlijk GEBOOBYTRAPPED is dus laat de boefjes maar komen het gebeurt me nie nog een keer, stelletje idioten.

iig ik wens je heel veel succes met de afhandeling voor zover dat al gedaan is

Benny
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door MkVI Nmgn »

We zijn al een tijd opzoek naar een andere woning maar ondertussen kijk ik alleen maar naar woning met garage,
En ga morgen even kijken hoe me auto ervoor staat of ze al wat verder zijn.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Pedro
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 mei 2011, 22:09

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Pedro »

Ik garandeer je dat dat heel goed werkt voor je gemoeds- en nachtrust! ;)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door MkVI Nmgn »

Pedro schreef:Ik garandeer je dat dat heel goed werkt voor je gemoeds- en nachtrust! ;)
Misschien een beetje raar dat ik dit zeg maar ik slaap er niet echt slechter op met of zonder garage, maar het is zonde dat elke keer van alles afgebroken word auto word er niet beter op daarom ook de maatregel construct of Bearlock de meeste zullen hem lekker laten staan en een enkel zal het gevecht aangaan dus ik zie wel waar het schip strand.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door Gengar »

MkVI Nmgn schreef:
Pedro schreef:Ik garandeer je dat dat heel goed werkt voor je gemoeds- en nachtrust! ;)
Misschien een beetje raar dat ik dit zeg maar ik slaap er niet echt slechter op met of zonder garage, maar het is zonde dat elke keer van alles afgebroken word auto word er niet beter op daarom ook de maatregel construct of Bearlock de meeste zullen hem lekker laten staan en een enkel zal het gevecht aangaan dus ik zie wel waar het schip strand.
Ik heb zelf een bearlock in zitten, maar een goeie nachtrust heb ik ook weer niet. Elke geluid van buiten af word ik wakker en ga ik kijken.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door MkVI Nmgn »

Heb de knoop door gehakt,
Maandag Bearlock bestellen en samen met Erwin ga ik deze erin bouwen,
Mochten er meerdere interesse hebben in een Bearlock Pb is altijd welkom.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: MkVI Nmgn # Downgrade v² Pagina 43

Bericht door MkVI Nmgn »

Gister me auto opgehaald van de schade hersteller moet alleen weer een keertje terug want er zit nog wat glas in de deur dat rammelt en van de bestuurdersstoel zit achter een klein stukje leder niet helemaal goed erin geklikt/geschoven de deur is echt super herstelt en super gespoten had ook gevraagd of ze de deur wouden demonteren i.v.m. spuitnevel ook dat is allemaal netjes gedaan, Verder ben ik vanmorgen naar me vrienden '' Erwin/Maurice'' in Dordrecht geweest en die hebben mij weer Super geholpen Maurice had voor mij 2 rubbertjes bij de Catch-Can gemonteerd want die deed wat fluiten en boven de 180/190 hielt die wat in en dat is nu verholpen 8-) Ondertussen was ik samen met Erwin bezig met demonteren van me middenconsole voor de Bearlock in te bouwen dat was ook zo gepiept alleen omdat we een Gaatje moesten boren en de boor niet hadden ben ik samen met Maurice in zijn Kanon naar de Gamma gereden en Erwin was alvast begonnen aan zijn DSG olie wissel toen we terug kwamen had die de olie er al uit en begon die met het vullen van het infuus voor de bak omdat het een tijdje duurt dat de olie de bak zit is Erwin begonnen we met boren in de DSG schakelmechanisme daarna was het monteren van de Bearlock zo gepiept ik ging met auto weer verder en Erwin ging zijn DSG doen toen ik klaar was met de middelconsole terug plaatsen en Erwin met zijn bak had die voor mij nog even me Stoelverwarming aangesloten en de Lendensteun even een Plus vanaf de accu getrokken en een Plus afgetakt in de zekeringenkast daarna even coderen en klaar! Ik wil jullie heren weer bedanken voor het superwerk en de gastvrijheid!

* Zijn geen foto's gemaakt van de inbouw de reden is wel duidelijk.*
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Patrick B
Berichten: 242
Lid geworden op: 19 jun 2012, 20:55
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Drenthe

Re: MkVI Nmgn # Update P45

Bericht door Patrick B »

Mooi man dat je auto weer in orde is.

Hopelijk blijven ze nu met de poten van je GTI af
Groetjes Patrick

--------------------------------------------------------------------------
Ziet er uit als de brandweer en gaat als de brandweer.

VW Golf V GTI Tornadorood / JD stage2 (287,6pk/407.6nm) / DSG Stage 1 / Carbonio air intake / 3" downpipe
Bascollin
Berichten: 352
Lid geworden op: 11 dec 2011, 19:21
Type auto: Golf gti USA 2007
Locatie: Zoetermeer

Re: MkVI Nmgn # Update P45

Bericht door Bascollin »

Hè Tonnie
Mooi dat hij weer gemaakt is en hopen dat ze er nu maar afblijven

Mvg bas
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: MkVI Nmgn # Update P45

Bericht door KlouxOne »

Fijn dat alles er netjes in zit jongen. Ik moet zeggen dat je auto erg netjes hersteld is. Ik hoop inderdaad dat ze je auto nu met rust laten. Goed om te horen dat je inlaat nu weer afsluiten en niet meer fluit :p was weer gezellig vandaag. Het ritje naar de gamma was ook geslaagd ;)

Veel plezier van je update jongen!
Gesloten

Terug naar “Projecten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten