Modeljaaraanpassingen Volkswagen Golf

Volkswagen nieuws en forum nieuws.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Modeljaaraanpassingen Volkswagen Golf

Bericht door NICO! »

Modeljaaraanpassingen Volkswagen Golf

LEUSDEN -  Niet alleen de Golf R krijgt een volledig uitschakelbaar ESP, ook de minder potente GTI en GTD. Daarmee reageert Volkswagen op de wensen van de sportieve rijders, die het veiligheidsitem tijdens een sportieve rit op een circuit te nadrukkelijk aanwezig vinden.

Het uitschakelbare stabiliteitsprogramma maakt deel uit van het Modeljaar 2012, dat enkele kleine detailaanpassingen betreft. De Golf is voortaan ook met LED-verlichting voor de kentekenplaat verkrijgbaar. Voorwaarde is dat de klant ook xenon-verlichting besteld of dat de koper direct de GTI, GTD of R koopt. Het sportieve trio heeft de led-techniek standaard. Voor de GTI en GTD komt de fabrikant met een tweede mogelijkheid voor getinte ramen. Het glas is 10% donkerder dan standaard. De optie met 35% getint glas blijft in het programma. Tot slot, de GTI is voortaan ook met 19 inch lichtmetalen wielen in Glendale-design verkrijgbaar voor een prijs van € 1.350,-.
De productie van de Modeljaar 2012-modellen start spoedig.
Groeten, Nico
Werner
Berichten: 102
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:53
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Arnhem

Re: Modeljaaraanpassingen Volkswagen Golf

Bericht door Werner »

Klinkt goed, het idee dat ze naar de klanten luisteren en er daadwerkelijk iets mee doen staat mij overigens meer dan aan!
BMW 123d BY2010 @ 252pk/475Nm
Golf V GTI BY2007 @ 256pk/399Nm (2009-2012)
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Modeljaaraanpassingen Volkswagen Golf

Bericht door NICO! »

Nog een aanvulling:
Afbeelding
Groeten, Nico
NielsM
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 mei 2011, 12:42

Re: Modeljaaraanpassingen Volkswagen Golf

Bericht door NielsM »

Ik heb gisteren een nieuwe gti besteld, maar die opties werden nog niet aangeboden. Ik ga er van uit dat de ledjes voor de kentekenplaten er automatisch opzitten. De 18" detroits vind ik toch mooier en 35% tint vind ik meer dan genoeg
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 gasten