Beste mensen,
Hebben jullie idee waar dit goed is te doen, vind de offerte van EUR 900,- van de dealer wel erg hoog!
Ander vraagje, sommige ESP heb ook iets van Trailer stabilty, heeft ESP op een GOlf MKV dat ook ?
Afneembare trekhaak monteren
Afneembare trekhaak monteren
VW Golf GTI DSG MKVII
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV
Saab Aero 9.5

Voorheen :
VW Golf GTI DSG MKV

Saab Aero 9.5
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Afneembare trekhaak monteren
Die 900 is voor de trekhaak+montage zonder onderspoiler?
En je hebt PB.
En je hebt PB.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-
Ik heb zelf ook een afneembare trekhaak gemonteerd met nieuwe (gespoten) onderbumper, en 13 polige kabelset, was ong. 500 euro kwijt.
Heb ook een paar foto's gemaakt van de montage: http://s148.beta.photobucket.com/user/s ... %20montage
Heb ook een paar foto's gemaakt van de montage: http://s148.beta.photobucket.com/user/s ... %20montage
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Ik had hem een tijd geleden een offerte gestuurd inclusief inbouw en alles erop en eraan maar hij zou eind Nov wat laten horen maar heb er een hard hoofd in gekregen 

Groetjes Tonnie
Klopt plannen zijn even opgeschovenMkVI Nmgn schreef:Ik had hem een tijd geleden een offerte gestuurd inclusief inbouw en alles erop en eraan maar hij zou eind Nov wat laten horen maar heb er een hard hoofd in gekregen

VW Golf GTI DSG MKVII
Voorheen :
VW Golf GTI DSG MKV
Saab Aero 9.5

Voorheen :
VW Golf GTI DSG MKV

Saab Aero 9.5