After market parkeersensoren voor Golf VI

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Vince82

After market parkeersensoren voor Golf VI

Bericht door Vince82 »

Voor mijn auto die volgende week zaterdag geleverd wordt heb ik met de verkoper afgesproken dat er een setje parkeersensoren achter ingebouwd zullen gaan worden. Het gaat om sensoren die zowel optisch worden weergegeven op de RNS310 en een acoustisch signaal geven.
Nu werd ik vanmiddag gebelt door de verkoper dat de set niet te leveren was. Wel kon hij een set leveren van Kufatec met sensoren zowel voor als achter.
Weten jullie of er nog meerdere sets (alleen sensoren achter, optisch weergegeven op rns 310 en acoustisch signaal) zijn op de markt die niet al te duur zijn?
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: After market parkeersensoren voor Golf VI

Bericht door vwfrits2005 »

kijk eens op www.carsystems.pl Oem onderdelen, snel geleverd etc. Ik heb de sensoren voor mijn polo 6r daar besteld. Werkt helemaal oem!
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4
KlouxOne

Re: After market parkeersensoren voor Golf VI

Bericht door KlouxOne »

ik zou inderdaad voor een OEM set gaan. Kufatecht en Casystems.pl leveren deze. en de dealer uiteraard ook als ze te minste weten wat ze moeten leveren. Je kan ook VAS techniek proberen. maar de dealer wil het uiteraard zelg inbouwen neem ik aan?
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”