Voor mijn auto die volgende week zaterdag geleverd wordt heb ik met de verkoper afgesproken dat er een setje parkeersensoren achter ingebouwd zullen gaan worden. Het gaat om sensoren die zowel optisch worden weergegeven op de RNS310 en een acoustisch signaal geven.
Nu werd ik vanmiddag gebelt door de verkoper dat de set niet te leveren was. Wel kon hij een set leveren van Kufatec met sensoren zowel voor als achter.
Weten jullie of er nog meerdere sets (alleen sensoren achter, optisch weergegeven op rns 310 en acoustisch signaal) zijn op de markt die niet al te duur zijn?
After market parkeersensoren voor Golf VI
After market parkeersensoren voor Golf VI
- Type auto: Golf MK5 GTI
Re: After market parkeersensoren voor Golf VI
kijk eens op www.carsystems.pl Oem onderdelen, snel geleverd etc. Ik heb de sensoren voor mijn polo 6r daar besteld. Werkt helemaal oem!
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4
Re: After market parkeersensoren voor Golf VI
ik zou inderdaad voor een OEM set gaan. Kufatecht en Casystems.pl leveren deze. en de dealer uiteraard ook als ze te minste weten wat ze moeten leveren. Je kan ook VAS techniek proberen. maar de dealer wil het uiteraard zelg inbouwen neem ik aan?