Dashcam
Re: Dashcam
Leuke camera voor zijn prijs, maar kwaliteit is laag als ik van de videobeelden uit moet gaan..alhoewel deze niet in 720p is opgenomen. Je kunt namelijk amper kentekens lezen..
Idd zéér slechte kwaliteit!
Maar wat is überhaupt je doel van een dergelijke lelijke camera aan je voorruit?
In Nederland is het geen verplichting van de verzekering (zoals in bijv. Rusland) en voor mooie actie opnames zou ik voor een GoPro oid gaan.
Maar wat is überhaupt je doel van een dergelijke lelijke camera aan je voorruit?
In Nederland is het geen verplichting van de verzekering (zoals in bijv. Rusland) en voor mooie actie opnames zou ik voor een GoPro oid gaan.
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Timvgti schreef:....................................doel van een dergelijke lelijke camera aan je voorruit?
In Nederland is het geen verplichting van de verzekering (zoals in bijv. Rusland) ...............................................
Oooohh, vandaar al die filmpjes uit Rusland.

Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- Bootje_Ronald
- Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Heb na wat wikken en wegen een GoPro Hero HD Black Edition gekocht. Waanzinnige hd-beelden tot 4k! Er is ook een White- en Silver Edition. Daar kun je ook mooie filmpjes mee schieten...
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Ronald heb je toevallig niet een filmpje van de GoPro om een beetje indicatie te geven kwa beeld,geluid,kwaliteit ik twijfel namelijk zelf ook om er één te kopen bij de meeting in de eifel gebruikte ik mijn foto camera alleen deze heeft wat moeite met schokkende beelden hier het voorbeeld maar even van wat ik bedoel.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Het belangrijkste verschil is de 170 graden groothoek in een GoPro. Dat maakt het beeld gewoon zo aantrekkelijk. Verder is jet lensje behoorlijk lichtgevoelig
Ik heb het hier over de Hero 3 modellen in de drie varianten (allen zijn qua megapixels verschillend, maar allen meer dan capabel).
Ook de GoPro 2 modellen waren al bijzonder goed. Heb deze in veel bizarre situaties in diverse behuizingen op mijn werk gebruikt.
De GoPro Hero 3 black is, ook qua accessoires op dit moment wel het neusje van de zalm.
Ik zou hem graag voor het snowboarden aanschaffen, maar qua prijs denk ik dat ik dit jaar maar een Hero 2 van mijn werk leen
Ik heb het hier over de Hero 3 modellen in de drie varianten (allen zijn qua megapixels verschillend, maar allen meer dan capabel).
Ook de GoPro 2 modellen waren al bijzonder goed. Heb deze in veel bizarre situaties in diverse behuizingen op mijn werk gebruikt.
De GoPro Hero 3 black is, ook qua accessoires op dit moment wel het neusje van de zalm.
Ik zou hem graag voor het snowboarden aanschaffen, maar qua prijs denk ik dat ik dit jaar maar een Hero 2 van mijn werk leen

- Bootje_Ronald
Hoi Tonnie,
Nog niet, ik wacht op de 'suction cup'. Als de camera goed vastzit, heb je geen last van stuiterend beeld. Bij de camera zitten 2 sluitingen voor de behuizing achter: een waterdichte en een 'open' versie. Met die tweede worden geluidsopnamen aanzienlijk beter. Wat waanzinnig goed werkt is de app: je kunt met je smartphone (ja, ook Apple!) je camera volledig bedienen en je kunt het beeld streamen. Je hoeft dus niet meer het losse optionele display te gebruiken om te kijken of je camera goed staat afgesteld. Bij de Black Edition heeft de camera een eigen Wifi en een afstandsbediening, bij de White en Silver niet.
En het is natuurlijk een 'no-go' om met de auto in het Eifel-gebied te toeren. Dat 'moet' je op de motor doen...
Wel 2 voorbeelden:
Volledig opgenomen met de 3 Black Edition:
Ook met de 3:
Is natuurlijk professioneel gemonteerd, maar de standaard software die GoPro beschikbaar stelt kan ook al veel...
Nog niet, ik wacht op de 'suction cup'. Als de camera goed vastzit, heb je geen last van stuiterend beeld. Bij de camera zitten 2 sluitingen voor de behuizing achter: een waterdichte en een 'open' versie. Met die tweede worden geluidsopnamen aanzienlijk beter. Wat waanzinnig goed werkt is de app: je kunt met je smartphone (ja, ook Apple!) je camera volledig bedienen en je kunt het beeld streamen. Je hoeft dus niet meer het losse optionele display te gebruiken om te kijken of je camera goed staat afgesteld. Bij de Black Edition heeft de camera een eigen Wifi en een afstandsbediening, bij de White en Silver niet.
En het is natuurlijk een 'no-go' om met de auto in het Eifel-gebied te toeren. Dat 'moet' je op de motor doen...

Wel 2 voorbeelden:
Volledig opgenomen met de 3 Black Edition:
Ook met de 3:
Is natuurlijk professioneel gemonteerd, maar de standaard software die GoPro beschikbaar stelt kan ook al veel...
Groet, Ronald
- MkVI Nmgn
Ben verkocht....
Ik ga even informeren voor de GoPro Black Edition.
Heb je misschien een goed adres waar ik deze kan aanschaffen ? Kwa prijs maak ik me niet zo druk als de service maar goed is.
Ik ga even informeren voor de GoPro Black Edition.
Heb je misschien een goed adres waar ik deze kan aanschaffen ? Kwa prijs maak ik me niet zo druk als de service maar goed is.
Groetjes Tonnie
- Bootje_Ronald
Onder de verkoopadviesprijs vind je ze bijna niet; zijn iets te populair...Koop 'm bij een erkende dealer, heb je een fysiek aanspreekpunt als er bijvoorbeeld wat is. Je zal ook merken dat veel bedrijven 'm al in backorder hebben staan. Tip zonder reclamedoeleinden: bij Conrad is de Sandisk Ultra 32Gb micro SD in de aanbieding: 29,95 incl. verzenden...Op eBay staan ze voor iets minder, maar blijft twijfelachtig of je een echte of een imitatiekaart krijgt. Heb daar al meerdere keren m'n neus gestoten, dus sd-kaarten koop ik niet meer op eBay. Camera ondersteunt tot max. 64Gb.
Groet, Ronald
- MkVI Nmgn
Helemaal Top ga me vanavond even verder verdiepen
Groetjes Tonnie
- Bootje_Ronald
You're welcome! Heb trouwens ook een leuk adres gevonden voor extra accu's en 220V lader...
Groet, Ronald