Iemand ervaring met dit bedrijf?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Bas_T5
Type auto: S40_T5

Re: Iemand ervaring met dit bedrijf?

Bericht door Bas_T5 »

hoeveel wil je er hebben. De beste en meest betrouwbare opties zijn al gegeven...
Volvo S40 T5 294PK & 501NM -OBX racing 3" DP - 2.5" OBX catback exhaust - custom made FMIC -
Fasttech custom software - 19" OZ grandturismo GT wheels - Eibach verlaagd
Glenne
Type auto: Golf VI GTI

Bericht door Glenne »

Zoals ik reeds zei heb ik geen ervaring met de vermeldde tuners, maar het gaat tenslotte om je motor en dus beter om iets meer te betalen voor een goede chip (JD)
Better safe than sorry ;)
Golf VI GTI
RobvR
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35

Bericht door RobvR »

MikevanEijk93 schreef:
s3. schreef:EUR 490,-? Gooi er dan beter 5 tientjes bovenop en je kunt naar JD (met korting)?
Na mijn ervaring met een "massa chipbedrijf", weet ik nu wel beter...
Het is nu geen massabedrijf meer, zegt hij zelf op de site... en het kost geen 490, door de 'winteractie' zou het me €425 kosten incl K&n inlegfilter incl montage... JD komt op 540 zonder filter.
Ik begrijp er echt geen snars meer van hoor. Voor een paar tientjes meer heb je zekerheid op een mooie koppelkromme. De bedoeling van chippen is dat je binnen een gezonde veiligheidsmarge meer uit je blok haalt over zo'n groot mogelijk toerengebied. Alle kennis en ervaring die wij met jou gedeeld hebben, heeft voor jou kennelijk geen meerwaarde.
En als je het geld er niet voor over hebt raad ik je aan het niet te doen!
Groet RobvR
gerben302JD
Type auto: Golf VI GTI

Bericht door gerben302JD »

RobvR schreef:
MikevanEijk93 schreef:
s3. schreef:EUR 490,-? Gooi er dan beter 5 tientjes bovenop en je kunt naar JD (met korting)?
Na mijn ervaring met een "massa chipbedrijf", weet ik nu wel beter...
Het is nu geen massabedrijf meer, zegt hij zelf op de site... en het kost geen 490, door de 'winteractie' zou het me €425 kosten incl K&n inlegfilter incl montage... JD komt op 540 zonder filter.
Ik begrijp er echt geen snars meer van hoor. Voor een paar tientjes meer heb je zekerheid op een mooie koppelkromme. De bedoeling van chippen is dat je binnen een gezonde veiligheidsmarge meer uit je blok haalt over zo'n groot mogelijk toerengebied. Alle kennis en ervaring die wij met jou gedeeld hebben, heeft voor jou kennelijk geen meerwaarde.
En als je het geld er niet voor over hebt raad ik je aan het niet te doen!
+1
Amen.
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Bootje_Ronald
Type auto: Golf MK6 GTi DSG

Bericht door Bootje_Ronald »

Ook ik kan alleen maar goede ervaringen met JD melden. Als het een centenkwestie is: spaar ff door. Je bent er dan zeker van dat je kostbare bezit de best mogelijke tuning krijgt. Een inlegfilter is leuk, maar is tientjeswerk...
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
MikevanEijk93
Type auto: Golf V GTI

Bericht door MikevanEijk93 »

Jullie meningen hebben zeker een meerwaarde voor mij.. ben alleen wat koppig haha.
Dacht als er al mensen bij chipmeister geweest waren, is goedkoper natuurlijk altijd fijn.

Maar aangezien iedereen het hier alleen over JD heeft, gaat dat hem dan waarschijnlijk toch maar worden.
Bootje_Ronald
Type auto: Golf MK6 GTi DSG

Bericht door Bootje_Ronald »

Lijkt me een verstandig besluit! Ook op andere VAG-fora komt steevast dezelfde naam bovendrijven...
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”