Golf MkVI RNS310 64Gb SD

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
bluetiger
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5

Golf MkVI RNS310 64Gb SD

Bericht door bluetiger »

Mijn SDcard begon toch aardig vol te raken dus onlangs geprobeerd een 64GB sdcard aan de praat te krijgen. Deze nu geformateerd op FAT32, alle bestanden gekopieerd en hij werkt opzich prima. Alleen af en toe slaat ie 1 seconde over in een mp3'tje. Heeft iemanders hier ook last van?
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
KlouxOne

Re: Golf MkVI RNS310 64Gb SD

Bericht door KlouxOne »

bluetiger schreef:Mijn SDcard begon toch aardig vol te raken dus onlangs geprobeerd een 64GB sdcard aan de praat te krijgen. Deze nu geformateerd op FAT32, alle bestanden gekopieerd en hij werkt opzich prima. Alleen af en toe slaat ie 1 seconde over in een mp3'tje. Heeft iemanders hier ook last van?
Wat is de snelheids klassificering van de kaart? als deze vrij laag is heb je kans dat de RNS de data niet snel genoeg kan lezen. Ik kan je aanraden altijd een hoge klasse te gebruiken. deze worden aangegeven in nummering van 1 tot 10.
bluetiger
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5

Bericht door bluetiger »

KlouxOne schreef:
bluetiger schreef:Mijn SDcard begon toch aardig vol te raken dus onlangs geprobeerd een 64GB sdcard aan de praat te krijgen. Deze nu geformateerd op FAT32, alle bestanden gekopieerd en hij werkt opzich prima. Alleen af en toe slaat ie 1 seconde over in een mp3'tje. Heeft iemanders hier ook last van?
Wat is de snelheids klassificering van de kaart? als deze vrij laag is heb je kans dat de RNS de data niet snel genoeg kan lezen. Ik kan je aanraden altijd een hoge klasse te gebruiken. deze worden aangegeven in nummering van 1 tot 10.
Het is een Sandisk Ultra class 10 met 30mb/sec leessnelheid.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
KlouxOne

Bericht door KlouxOne »

bluetiger schreef:
KlouxOne schreef:
Het is een Sandisk Ultra class 10 met 30mb/sec leessnelheid.
Lol. Beter is er niet dus daar zal het niet aan liggen.
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”