zijn er nog mensen die naar het autosalon gaan? Ik ga er vrijdag heen samen met mijn pa.
Ik zal proberen wat foto's te nemen en hier te plaatsen

Gr
Ben afgelopen vrijdag geweest, had gehoopt dat de concept Golf 7 GTI er zou staan, maar helaas.Glenne schreef:Hallo,
zijn er nog mensen die naar het autosalon gaan? Ik ga er vrijdag heen samen met mijn pa.
Ik zal proberen wat foto's te nemen en hier te plaatsen![]()
Gr
golfruud schreef:Ben afgelopen vrijdag geweest, had gehoopt dat de concept Golf 7 GTI er zou staan, maar helaas.Glenne schreef:Hallo,
Gr
Natuurlijk stonden er wel dikke bakken, maar het viel me toch wat tegen. De dikke bakken voor de "gewone man" waren er niet zoals : GTI 7 concept,Glenne schreef:golfruud schreef:Ben afgelopen vrijdag geweest, had gehoopt dat de concept Golf 7 GTI er zou staan, maar helaas.Glenne schreef:Hallo,
Gr
Jammer, maar ik veronderstel dat er wel andere dikke bakken stonden
voor mij geen probleemArno schreef:Ik ga morgen, moet ik fotootjes nemen van de auto's op de VW stand en hier plaatsen?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten