Autosalon Brussel

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Autosalon Brussel

Bericht door Glenne »

Hallo,
zijn er nog mensen die naar het autosalon gaan? Ik ga er vrijdag heen samen met mijn pa.
Ik zal proberen wat foto's te nemen en hier te plaatsen ;)

Gr
Golf VI GTI
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: Autosalon Brussel

Bericht door golfruud »

Glenne schreef:Hallo,
zijn er nog mensen die naar het autosalon gaan? Ik ga er vrijdag heen samen met mijn pa.
Ik zal proberen wat foto's te nemen en hier te plaatsen ;)

Gr
Ben afgelopen vrijdag geweest, had gehoopt dat de concept Golf 7 GTI er zou staan, maar helaas. :(
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Autosalon Brussel

Bericht door Glenne »

golfruud schreef:
Glenne schreef:Hallo,
zijn er nog mensen die naar het autosalon gaan? Ik ga er vrijdag heen samen met mijn pa.
Ik zal proberen wat foto's te nemen en hier te plaatsen ;)

Gr
Ben afgelopen vrijdag geweest, had gehoopt dat de concept Golf 7 GTI er zou staan, maar helaas. :(

Jammer, maar ik veronderstel dat er wel andere dikke bakken stonden :D
Golf VI GTI
Gebruikersavatar
golfruud
Berichten: 622
Lid geworden op: 27 jul 2011, 14:13

Re: Autosalon Brussel

Bericht door golfruud »

Glenne schreef:
golfruud schreef:
Glenne schreef:Hallo,
zijn er nog mensen die naar het autosalon gaan? Ik ga er vrijdag heen samen met mijn pa.
Ik zal proberen wat foto's te nemen en hier te plaatsen ;)

Gr
Ben afgelopen vrijdag geweest, had gehoopt dat de concept Golf 7 GTI er zou staan, maar helaas. :(

Jammer, maar ik veronderstel dat er wel andere dikke bakken stonden :D
Natuurlijk stonden er wel dikke bakken, maar het viel me toch wat tegen. De dikke bakken voor de "gewone man" waren er niet zoals : GTI 7 concept, :cry: Opel OPC, Renault RS, Audi A3 sportback S line, Subaru BRZ mocht je niet in zitten enz.
Verder was er natuurlijk wel genoeg te zien. Je moet niet naar de belgische prijzen kijken want dan wordt je droevig, dat je nederlander bent ( of je moet in Belgie wonen, :P )
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 91
Lid geworden op: 03 nov 2012, 21:32
Type auto: Golf 2 GTI 16v PL

Re: Autosalon Brussel

Bericht door Arno »

Ik ga morgen, moet ik fotootjes nemen van de auto's op de VW stand en hier plaatsen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Autosalon Brussel

Bericht door Glenne »

Arno schreef:Ik ga morgen, moet ik fotootjes nemen van de auto's op de VW stand en hier plaatsen?
voor mij geen probleem ;)
Golf VI GTI
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Autosalon Brussel

Bericht door Glenne »

Vrijdag heb ik ook een bezoekje gebracht aan het autosalon samen met mijn pa en schoonbroer (zwager, zoals ze in NL zeggen ;) ). Een vriend van mij stond daar als verkoper bij Honda en zo hebben we een ritje op het 4x4 parcours kunnen veroveren in een CRV.
Geen wagen die me aanspreekt, maar toch een mooie belevenis.
Ik heb de VW stand natuurlijk bezocht en even stil gestaan bij de Scirocco GTS. Een mooie verschijning als je het mij vraagt, maar niet voor mijn 1.90m.
De nieuwe Golf spreekt mij momenteel niet aan en heb ik eigenlijk weinig tijd aan besteed. Het was er op dat moment ook erg druk en bekijk deze wagen liever eens op een rustiger moment.
Een grote teleurstelling vond ik de nieuwe Beetje Cabrio 60s edition. Ik ben dan wel geen New Beetle liefhebber, maar het geluid bij het dichtklappen van de deuren vond ik onacceptabel.
Verder vond ik een Kia Pro Ceed een mooie verschijning. Een merk die mij persoonlijk weinig aanspreekt, maar hij viel me toch op.
Er was ook een aparte hal met Dreamcars. Lambo, Bentley, Rolls Royce, Bugatti, Ferrari, Porsche, etc stonden daar te bezichtigen. Wel 7 euro extra, maar ik vond het wel eens mooi om te zien.
Een groot deel van dat extra geld gaat naar de Make-a-Wish Foundation en dus niet zomaar een extra inkomen voor de organisatie. Jammer van de vele poetsringen die ik op de droomwagens zag, maar dat bedierf de pret niet ;). De Aston Martin Vanquish staat alvast op mijn verlanglijstje :lol:
Golf VI GTI
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten