GTI VI te koop en helaas geen GTI VII in de plaats maar BMW
-
- Type auto: Golf MK6 GTI
GTI VI te koop en helaas geen GTI VII in de plaats maar BMW
Hi,
Waarom wacht VW zo lang met de intro van de GTI en de prijzen op de site. Ben nu genoodzaakt om een ander merk te leasen. Ik had nog willen wachten, maar wordt nu zowat gedwongen door de leasemaatschappij.
Mijn GTI staat te koop, alleen hier nog, maar wellicht ook op MP na het weekend (hoger bedrag).
Vijfdeurs zwarte GTI met Abt tuning, 260pk. Leer met rode stiksels etc. kmstand 145000km, prijs 15k.
Interesse, pm me voor meer info
Waarom wacht VW zo lang met de intro van de GTI en de prijzen op de site. Ben nu genoodzaakt om een ander merk te leasen. Ik had nog willen wachten, maar wordt nu zowat gedwongen door de leasemaatschappij.
Mijn GTI staat te koop, alleen hier nog, maar wellicht ook op MP na het weekend (hoger bedrag).
Vijfdeurs zwarte GTI met Abt tuning, 260pk. Leer met rode stiksels etc. kmstand 145000km, prijs 15k.
Interesse, pm me voor meer info
Re: GTI VI te koop en helaas geen GTI VII in de plaats maar
15k

MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Gr. Dave

Gr. Dave
-
Ja, zou zo verkocht moeten kunnen worden toch??TheDGM schreef:15k![]()
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
das cheap.
Zit de motor er toch wel bij hè
Zit de motor er toch wel bij hè

Het is dat ik mijn GTI pas een paar maanden heb maar anders had ik zeker wel geinterreseerd geweest. Zit er trouwens nog garantie op de motor?R1 Schiedam schreef:Ja, zou zo verkocht moeten kunnen worden toch??TheDGM schreef:15k![]()
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Gr. Dave

Gr. Dave
-
yupTheDGM schreef:Het is dat ik mijn GTI pas een paar maanden heb maar anders had ik zeker wel geinterreseerd geweest. Zit er trouwens nog garantie op de motor?R1 Schiedam schreef:Ja, zou zo verkocht moeten kunnen worden toch??TheDGM schreef:15k![]()
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Ondanks km-stand, geen geld!
Moet toch lukken zou je zeggen, misschien ff een foto erbij doen?
Moet toch lukken zou je zeggen, misschien ff een foto erbij doen?
Groet RobvR
-
verkocht..mijn broer wil hem overnemen..jarenlang polorijder nu tijd voor wat pit!!
sorry guys
sorry guys
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Superrrrrr toch,kan je af en toe ff kwijlen nogR1 Schiedam schreef:verkocht..mijn broer wil hem overnemen..jarenlang polorijder nu tijd voor wat pit!!
sorry guys

Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
-
-
Koper (my bro) kon geen financiering regelen ivm zijn twee huidige auto's etc.
GTI is dus nog te koop, overname per 30 maart mogelijk.
De gegevens van de Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI
Het betreft een GTI zonder DSG, het is een handgeschakelde vijfdeurs GTI met originieel Abt chiptuning door VW Maas te Alphen aan den Rijn. Het vermogen is 260 pk
Kleur zwart, 18 inch detroit velgen met winter en zomerbanden. Momenteel zitten er winterbanden onder, voor zover ik me kan herinneren, zijn er straks twee nieuwe banden nodig voor de zomerset. De velgen hebben geen stoeprandschade.
Parkeersensoren voor en achter
Bixenon koplampen die meedraaien in bochten
Advance pakket
Opbergpakket (oa laatjes onder de stoelen)
Vol lederen interieur met rode stiksels
Voor en achter schijfremmen
Geen ingebouwde navigatie
LED achterlichten
Motorblok is slechts 30.000 km oud (109.000km), is onder fabrieksgarantie vervangen ivm bekend TSI-distributieketting probleem.
Laatste grote beurt gehad bij 138.000km
Huidige kmstand is 142.000km
Ik zit niet continu op het forum, dus bij interesse ff je mailadres pm'en.
Ik heb de GTI uit Autostadt gehaald dus ben de eerste 'eigenaar', officieel is de leasemaatschappij natuurlijk eigenaar. Hij staat er erg netjes bij, don't worry.
GTI is dus nog te koop, overname per 30 maart mogelijk.
De gegevens van de Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI
Het betreft een GTI zonder DSG, het is een handgeschakelde vijfdeurs GTI met originieel Abt chiptuning door VW Maas te Alphen aan den Rijn. Het vermogen is 260 pk
Kleur zwart, 18 inch detroit velgen met winter en zomerbanden. Momenteel zitten er winterbanden onder, voor zover ik me kan herinneren, zijn er straks twee nieuwe banden nodig voor de zomerset. De velgen hebben geen stoeprandschade.
Parkeersensoren voor en achter
Bixenon koplampen die meedraaien in bochten
Advance pakket
Opbergpakket (oa laatjes onder de stoelen)
Vol lederen interieur met rode stiksels
Voor en achter schijfremmen
Geen ingebouwde navigatie
LED achterlichten
Motorblok is slechts 30.000 km oud (109.000km), is onder fabrieksgarantie vervangen ivm bekend TSI-distributieketting probleem.
Laatste grote beurt gehad bij 138.000km
Huidige kmstand is 142.000km
Ik zit niet continu op het forum, dus bij interesse ff je mailadres pm'en.
Ik heb de GTI uit Autostadt gehaald dus ben de eerste 'eigenaar', officieel is de leasemaatschappij natuurlijk eigenaar. Hij staat er erg netjes bij, don't worry.
Laatst gewijzigd door R1 Schiedam op 24 jan 2013, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Geen garantie op de motor meer, auto is meer dan twee jaar oud. Blok heeft 10k gekost aan leasemaatschappij, Pon was erg meewerkend, not!
Inschrijvingsdatum ??
-
25september 2009, dus apk ook tot 25 september 2013