Lenso B9 (BBS Le Mans Imi)

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Golf88

Lenso B9 (BBS Le Mans Imi)

Bericht door Golf88 »

Ik ben er over na aan het denken om na de winter een setje Lenso B9 velgen te kopen in 18" in 19". Wat zouden jullie mij adviseren qua formaat? Ik ben het internet af aan het gaan voor foto's van een mkv (het liefst een zwarte) met deze velgen (of natuurlijk de BBS Le Mans) waar ook bij staat hoeveel inch dat deze zijn. Dit vooral om het verschil wat duidelijker te kunnen zien tussen 18" en 19".

De auto is momenteel nog niet verlaagd, dit wil ik tzt tegelijkertijd doen door middel van een schroefset of een verenset. Ik wil de auto graag ietsjes lager hebben liggen zodat de banden ongeveer gelijk komen te liggen met de wielkasten.

Alvast bedankt!
Glenne
Type auto: Golf VI GTI

Re: Lenso B9 (BBS Le Mans Imi)

Bericht door Glenne »

Ik rij met deze velgen in 18" en zonder verlaging. Foto's vindt je in mijn topic.
Gr
Golf VI GTI
V_UnitedGrey
Type auto: MK5 GTI

Bericht door V_UnitedGrey »

Ik heb mijn golf net verkocht met de B9 velgen.. zijn niet van lenso maar van fabricant alustar.
Ik had 19inch.. maar wel de wielkuipen uit moeten rollen en bandenmaat 225/35/19.. echt heel veel compkimenten over gehad. Et 45 en volgens mij 8J.

Zal vamavond wel ff fototjes coor je uploaden, was wel een Unitedgrey kleur;)
Timvgti

Bericht door Timvgti »

Met 8J en ET45 moest je de wielkasten uitrollen?
Meen dat die maat juist standaard erg goed ging zonder aanpassingen?
Ook ik vind de BBS Le Mans (immitaties) erg fraai staan en staat nog steeds op de lijst als vervanging voor mijn huidige 17" denvers (welke ik wil verkopen. Rij nu nog de wintermaanden op stalen velgen/winterbanden).
Alleen moet ik dan vrees ik icm zulke nieuwe velgen wel mijn gti verlagen, want dat soort velgen staan gewoon niet mooi bij een onverlaagde gti.
Glenne
Type auto: Golf VI GTI

Bericht door Glenne »

Timvgti schreef:Met 8J en ET45 moest je de wielkasten uitrollen?
Ook ik vind de BBS Le Mans (immitaties) erg fraai staan en staat nog steeds op de lijst als vervanging voor mijn huidige 17" denvers (welke ik wil verkopen. Rij nu nog de wintermaanden op stalen velgen/winterbanden).
Alleen moet ik dan vrees ik icm zulke nieuwe velgen wel mijn gti verlagen, want dat soort velgen staan gewoon niet mooi bij een onverlaagde gti.
In welke maat had je ze gewild? Ik zit er aan te denken om mijn 18" velgen te verkopen.
Zonder verlaging is het inderdaad niet erg mooi :(
Golf VI GTI
Golf88

Bericht door Golf88 »

Glenne schreef:
Timvgti schreef:Met 8J en ET45 moest je de wielkasten uitrollen?
In welke maat had je ze gewild? Ik zit er aan te denken om mijn 18" velgen te verkopen.
Zonder verlaging is het inderdaad niet erg mooi :(
Daar heb ik eventueel ook wel interesse in. Ik ben nog aan het kijken voor een leuke 2de hands set, als ik daar over een tijdje nog niks in gevonden heb dan ga ik voor een nieuw setje 3SDM 0.01 in 18".
Timvgti

Bericht door Timvgti »

De 3sdm's vindt ik ook geweldig!
Ook de 0.05. En heb je de nieuwe 0.06 al gezien? Wauw.
Zou graag zo'n setje willen. Al hun ontwerpen staan dik onder de gti.
Ik zou ze graag eens in het echt zien.
Golf88

Bericht door Golf88 »

Timvgti schreef:De 3sdm's vindt ik ook geweldig!
Ook de 0.05. En heb je de nieuwe 0.06 al gezien? Wauw.
Zou graag zo'n setje willen. Al hun ontwerpen staan dik onder de gti.
Ik zou ze graag eens in het echt zien.
De 0.05 vind ik ook erg gaaf, maar dat is niet het soort velg waar ik zelf mee wil rijden. De 0.06 had ik nog niet gezien maar is inderdaad ook hele ruige velg! Zoals het er nu uitziet gaat het voor mij de 0.01 worden. Een fatsoenlijke 2de hands set naar mijn smaak ben ik nog niet tegenkomen voor een prijs die echt gunstiger is dan een nieuwe set 3SDM velgen.

Hier een plaatje voor de liefhebber van de nieuwe 0.06:
Afbeelding
Quantor
Type auto: Golf Mk6 GTI

Bericht door Quantor »

Die 0.06's zien er echt goed uit, ook al is dit maar een render. Vraag me wel af of er nog een kap op het midden komt of niet?
Golf88

Bericht door Golf88 »

Quantor schreef:Die 0.06's zien er echt goed uit, ook al is dit maar een render. Vraag me wel af of er nog een kap op het midden komt of niet?
Die horen er inderdaad nog in. Op de site van 3SDM staan daar wat foto's van:

http://3sdm.tumblr.com/post/42921044745
Quantor
Type auto: Golf Mk6 GTI

Bericht door Quantor »

Afbeelding

Even direct de foto hier, want dit is wel een hele mooie strakke velg naar mijn mening.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”