Occasion
Occasion
Beste leden,
In een eerder bericht vroeg iemand al iets over een Gti occasion.
Ik ben zelf ook op zoek naar een Gti. Nu heb ik er een gezien met 127.000km op de teller.
Echter is deze auto geïmporteerd uit Italië, maakt dit uit?
Ik heb zelf een Ford fiesta dus ik weet niet waar ik specifiek op moet letten bij een proefrit.
De auto komt uit 2005 en kost €11500-, dit lijkt mij een redelijke prijs?
Alvast bedankt voor comments!
Ik ben zelf ook op zoek naar een Gti. Nu heb ik er een gezien met 127.000km op de teller.
Ik heb zelf een Ford fiesta dus ik weet niet waar ik specifiek op moet letten bij een proefrit.
- Mister s
- Type auto: Golf mk5 gti dsg
Re: Occasion
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van auto's uit het buitenland. Duitsland zou ik nog wel aandurven maar Italië?? Zou best goed kunnen zijn hoor maar als je het niet vertrouwt gewoon laten staan want de prijs is niet mega goedkoop. Ik heb Nl Gti's gezien die ongeveer in dezelfde prijsklasse zaten.victorenschede schreef:Beste leden,
Qua proefrit zijn er basis dingen waarop je kunt letten maar specifieke problemen bij een Gti zou IK er niet uit kunnen halen.
Ik heb zelf ook veel pech gehad het eerste half jaar met mijn 5 Gti maar gelukkig had ik VW garantie. Bij elkaar toch bijna €3000 aan reparaties gehad en een keer of 8 bij de dealer moeten neerzetten.
Je zou in ieder geval een aankoopkeuring kunnen laten doen als je er geen garantie bij krijgt.
Succes met je zoektocht.
Mister s,
Om erachter te komen of de auto met schade is ingevoerd ga naar onderstaande website:
http://publiek.vwe.nl/
Hier kan je terug vinden hoeveel BPM er voor de auto is betaald.
Om erachter te komen of de auto met schade is ingevoerd ga naar onderstaande website:
- NL_MK5 GTI
- Type auto: MK5 GTI DSG
Is dit toevallig bij een Pouw dealer? ben ik destijds zelf ook bij wezen kijken. Het exterieur is mooi maar de stoelen en de rest van het interieur is niet netjes, denk zelf niet naar mijn mening dat hij die km stand niet heeft gereden. Gr.
- Mister s
- Type auto: Golf mk5 gti dsg
Thanks voor de tip! Fijne site trouwensalmardon schreef:Mister s,
In Italië draaien ze( in dit geval zetten ze) de km stand heel vaak terug.
Fit omdat dat daar niet strafbaar is.
Fit omdat dat daar niet strafbaar is.
Voor nog geen EUR 2.000 meer staat de mijne te koop op dit forum. Origineel NL, 1 eigenaar 3 jaar jonger en heul veul minder km's op de teller. Begin januari nog een longlife beurt gehad dus kan er weer even tegen.
Of is die Italiaan echt zo speciaal dat je die overweegt?
Of is die Italiaan echt zo speciaal dat je die overweegt?