Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februari

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sigarie
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2011, 19:19
Locatie: Zwijndrecht

Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februari

Bericht door Sigarie »

Golf VI GTI / ABT / DSG
Reflex Zilver
5 deurs
Zwarte 18 inch Talladega velgen
Kenteken 14-KFT-8
Vanuit Zwijndrecht ontvreemd
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door bzb »

Niet normaal, waar laten ze toch alles?
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door Gengar »

Er worden de laatste tijd wel erg veel Golf GTI's gestolen in Rotterdam en omgeving. Is het in de nacht gebeurd of overdag? :evil:
Gebruikersavatar
Sigarie
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2011, 19:19
Locatie: Zwijndrecht

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door Sigarie »

Gengar schreef:Er worden de laatste tijd wel erg veel Golf GTI's gestolen in Rotterdam en omgeving. Is het in de nacht gebeurd of overdag? :evil:
Afgelopen nacht...
Gebruikersavatar
Sigarie
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2011, 19:19
Locatie: Zwijndrecht

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door Sigarie »

bzb schreef:Niet normaal, waar laten ze toch alles?
Geen idee, maar ben er behoorlijk ziek van.....
BND
Berichten: 453
Lid geworden op: 01 jan 2012, 18:09
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door BND »

Sterkte met deze trieste zaak....
V GTI 5D LEDER 18"KARTHOUM / 19"Talladega / 18"OZ ST*LM
GTI usa
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:18
Type auto: Golf MK5 GTI usa

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door GTI usa »

Het is inderdaad flink raak in Rotterdam en omgeving. Hoorde dat er vorige week ook 1 in Zoetermeer is gejat. Mijn RNS was vorige week aan de beurt.
Succes met de afhandeling.


Mvg Marcel
freduc
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 feb 2012, 11:20
Type auto: golf VI R20
Locatie: zuid holland

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door freduc »

het is inderdaad wel raak in omgeving rotterdam , ok de mijne was daar bijna weg , daders kwamen ook uit rotterdam alleen moest politie ze weer laten gaan vanwege gebrek aan bewijs
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

AAaaarghh, ik zou helemaal gek worden! :evil:
Waarom komen die lui niet een keer de verkeerde tegen en worden ze helemaal afgetuigd of erger (ja, maakt mij echt niet uit).

Ze moeten gewoon met hun poten van je spullen afblijven. In sommige landen worden gewoon de handjes eraf gehakt en hier in NL?........... de politie komt niet eens of veel te laat. Die gasten komen overal gewoon mee weg en laten ook vaak een ravage achter. Worden ze een keer gepakt staan ze binnen no time weer buiten met een grote glimlach. Nee, dit is helaas echt een slap land waar de goeden onder de slechten moeten lijden.

Het ergste is nog........moet jij eens een keer per ongeluk een verkeerde afslag/rijbaan pakken of net door rood rijden o.i.d.
Komen ze wel gelijk achter jou aan met zwaailichten/stopsignaal, net alsof je de grootste crimineel bent. Natuurlijk krijg je gelijk een dikke bekeuring en kijken ze je ook nog vuil/chagrijnig aan ook. Nee, ik ben geen fan van de politie, dat is duidelijk haha :mrgreen:

Anyway, ik raak helemaal offtopic volgens mij :) Ik hoop dat ze jouw Golf snel terugvinden (en onbeschadigd).

Veel sterkte!
bartvw
Berichten: 133
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:50
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door bartvw »

Hoi Arie,

Vervelend voor je man ik hoor op het moment niks anders dan dat er auto's worden gestolen.
Hoop voor je dat de auto niet meer terug komt en dat de verzekering het netjes op lost.
Auto van mijn collega kwam terug met aardig wat schade en heeft met verlies afscheid genomen had er geen zin meer in.
Heel veel succes Arie.

Groetjes Bart
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door Timvgti »

GTI_MaRsS-72 schreef: Ze moeten gewoon met hun poten van je spullen afblijven. In sommige landen worden gewoon de handjes eraf gehakt en hier in NL?........... de politie komt niet eens of veel te laat. Die gasten komen overal gewoon mee weg en laten ook vaak een ravage achter. Worden ze een keer gepakt staan ze binnen no time weer buiten met een grote glimlach. Nee, dit is helaas echt een slap land waar de goeden onder de slechten moeten lijden.

Het ergste is nog........moet jij eens een keer per ongeluk een verkeerde afslag/rijbaan pakken of net door rood rijden o.i.d.
Komen ze wel gelijk achter jou aan met zwaailichten/stopsignaal, net alsof je de grootste crimineel bent. Natuurlijk krijg je gelijk een dikke bekeuring en kijken ze je ook nog vuil/chagrijnig aan ook. Nee, ik ben geen fan van de politie, dat is duidelijk haha :mrgreen:

Anyway, ik raak helemaal offtopic volgens mij :) Ik hoop dat ze jouw Golf snel terugvinden (en onbeschadigd).

Veel sterkte!
@ Sigarie: Sterkte met de (verzekeringstechnische) afhandeling! Erg vervelend, ik leef met je mee en weet hoe je je voelt (is mij ook overkomen).

@ GTI_MaRsS-72: Zullen we eens stoppen om altijd in topics waar mensen posten dat hun voertuig weggenomen is, direct weer een verhaal te starten over hoe slecht de Nederlandse politie werkt, hoe je als je net door rood rijdt, een bekeurig krijgt en het vervelend vind dat je een stopteken krijgt en ze hun stopteken mogelijk extra verduidelijken middels het gebruik maken van optische en/of geluidssignalen, etc, etc.!?
Ik kan je nml vertellen dat de politie net zo ziek is van woning- en autoinbraken en autodiefstallen als iedere andere burger (dit zijn zaken die gewoon een hoog impact op je hebben, indien dit je overkomt) en ook het liefst de middelen/tools had om deze vorm van criminaliteit de kop in te drukken.
Voor die middelen/tools moet je echter naar JUSTITIE kijken!!!
Want niet om het een of ander, maar de politie vindt bijzonder veel van onze geliefde GTI'tjes terug hoor, vaak ook nog in heterdaadsituaties waarbij één of meerdere verdachten aangehouden worden.
Het traject erna is echter waardoor wij als burger vaak een rotgevoel er aan overhouden (en zo ook de agenten die hun leven wagen bij heftige achtervolgingen en er alles aan willen doen wat binnen hun macht en materiaal ligt om jou jouw geliefde Golfje terug te bezorgen), omdat aangehouden verdachten vaak weer heengezonden worden, niet in verzekering kunnen, openbaar ministerie niet meerwerkt, etc. etc.
En als ze dan al, na een afgerond (succesvol) onderzoek een straf krijgen, dan is deze vanuit het OM ook nog eens zeer teleurstellend, dat ben ik met je eens (handen af hakken)!
Dus ligt dat aan de agenten? -> NEE (net zo als zeer veel agenten niet/amper nog boetes willen schrijven omdat de bedragen voor bijv simpele wegenverkeerswet overtredingen echt de spuigaten uitlopen en ze dit soort zieke bedragen de meeste burgers gewoon niet aan durven doen. Zij bepalen de hoogte van die boetes echter niet...).
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door yal »

@Timvgti , duidelijk punt heb je daar wat betreft de politie.
De politie kan er idd. niets aan doen dat ze belachelijk hoge boetes moeten schrijven voor relatief kleine overtredingen en dat de echte boeven niet/nauwelijks aangepakt worden.

Tegenwoordig ben je niet eens meer veilig in je eigen huis , laat staan dat je je mooie wagen op straat kunt laten staan.
Echte criminelen keihard aanpakken , burgertje dat een paar kilometer te snel rijd over een lege 5 baans snelweg lekker laten gaan ;)

@Sigarie , ik hoop dat je netjes gecompenseerd wordt door de verzekering , dat zijn vaak ook r*tten.

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Gebruikersavatar
Sigarie
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2011, 19:19
Locatie: Zwijndrecht

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door Sigarie »

Bedankt jongens voor al jullie support, is nu 20 dagen afwachten of hij nog boven water komt.
Ze hebben een stukje hobby en een stuk van mij afgepakt, er zijn ergere dingen in het leven ''tuurlijk''

Overal waar ik mijn verhaal doe (politie / verzekering etc.) hetzelfde antwoord..... jaaaa dat heb je met zo,n auto, wordt ik dus kotsziek van.

Groet,

Sigarie.
ripa
Berichten: 106
Lid geworden op: 03 sep 2012, 19:41
Type auto: Golf 7R

Re: Golf VI GTI / Reflex zilver 14-KFT-8 / Gestolen 6 februa

Bericht door ripa »

Het is verschrikelijk..

Golf van 2011 of jonger: 1 op 62 wordt gestolen.
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten