Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vandaag vernomen van de importeur:
Marktintroductie in Nederland : april.
Bestelbaar vanaf mei.
Jullie hebben al gezien dat de Autosalon Genève aangeeft dat de Golf 7 GTI daar geïntroduceerd wordt?
Dynaudio, de fabrikant zelf, bevestigde me onlangs dat Dynaudio geïntroduceerd wordt met de marktintroductie van de 7-GTI en dan meteen voor alle Golfjes beschikbaar is. Verder dat het vermogen stijgt van 300- naar 400 Watt.
Nog eventjes geduld dus..
Hallo blauwe tijger!
Méér dan onderstaand citaat weet ik niet; letterlijk staat er dus dat de subwoofer in de uitsparing voor het reservewiel komt.
Hoe is dat bij het huidige Dynaudio-systeem voor de Golf VI?
Is de woofer geplaatst in het reservewiel, of in de uitsparing (waardoor er dus geen wiel meer in kan)?
quote:
Yes the new Golf VII will have Dynaudio. It will be available as of April/May 2013.
It starts once the new GTI is to market and will be available for all Golf VII models as of that date.
In difference to the current system it will have 400 Watts (today 300) and one additional subwoofer. (positioned in the spare wheel mold in the trunk)
unquote:
Ik heb geen subwoofer gezien in een Golf met Dynaudio , reserwiel (thuiskomer) past er gewoon in.
Wel een mini versterker gezien onder de bestuurdersstoel.
Ik vind het Dynaudio niet geweldig klinken , wellicht met andere instellingen dat het beter klinkt , alleen zijn de opties beperkt tot:
-treble,bass,middle & fader en balance.
Verder kun je niet kiezen zoals bij andere systemen tussen , classic,rock,dance,etc.
ron.vandijk schreef:Hallo blauwe tijger!
Méér dan onderstaand citaat weet ik niet; letterlijk staat er dus dat de subwoofer in de uitsparing voor het reservewiel komt.
Hoe is dat bij het huidige Dynaudio-systeem voor de Golf VI?
Is de woofer geplaatst in het reservewiel, of in de uitsparing (waardoor er dus geen wiel meer in kan)?
quote:
Yes the new Golf VII will have Dynaudio. It will be available as of April/May 2013.
It starts once the new GTI is to market and will be available for all Golf VII models as of that date.
In difference to the current system it will have 400 Watts (today 300) and one additional subwoofer. (positioned in the spare wheel mold in the trunk)
unquote:
Graag reactie op mijn vraag.
groet,
Ron.
Ik heb op dit moment geen subwoofer in de golf VI. Toch vind ik het systeem vergeleken met het standaard systeem prima klinken.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Ben vandaag geïnformeerd dat de GTI én GTD slechts één dag bij Pon hebben gestaan, nl. afgelopen zaterdag.
Beide zijn inmiddels wieder zurück in die Heimat.
Een duitser die vandaag zijn GTI bestelde krijgt 'm in week 30.
Ik in week 19.
Mogelijk dus, dat nederland als proeftuin gebruikt wordt.
In dem Fall werden wir uns warm anziehen müßen....
ron.vandijk schreef:Ben vandaag geïnformeerd dat de GTI én GTD slechts één dag bij Pon hebben gestaan, nl. afgelopen zaterdag.
Beide zijn inmiddels wieder zurück in die Heimat.
Een duitser die vandaag zijn GTI bestelde krijgt 'm in week 30.
Ik in week 19.
Mogelijk dus, dat nederland als proeftuin gebruikt wordt.
In dem Fall werden wir uns warm anziehen müßen....
Jammer anders hadden we zeker vandaag even bij Pon gestaan.
Jazeker Ruud, maar jij had het dus van het begin af aan bij het rechte eind; dat ze er slechts één dag zouden staan.
Spijt achteraf dat ik toen niets geregeld heb zodat ik toch zou kunnen gaan.
Bij de duitse dealers staat ie overigens ook pas vanaf mei.
Ben vandaag bij de dealer geweest om de Highline voor m´n maatje op te halen; de voorlopige productieweek is 19.
Gelukkig is dat in de meeste gevallen ook de daadwerkelijke productieweek.
Die Highline is in Zwickau gebouwd (laatste letter in chassisnr is een P) en is geassembleerd alsof het een horloge betreft, zo mooi.
Ik was zéér onder de indruk!