Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Chris5gti schreef:de pro kit schijnt 30-35 mm verlaging te bieden en de sportline 50-55 mm
Volgens eibach zelf zakt hij het hieronder staande (dan gaan ze uit van een gti model)
Eibach B12 Sportline
Installatie Voorzijde , Tieferleg. 20-25 mm, Om aslast 1130 kg;
Installatie achteras , Tieferleg. 20 mm, Om asbelasting 930 kg;
Gasdruk monotube
Buitendiameter van 55 mm aan de voorkant strut
Ik heb de sportline en het is inderdaad ongeveer wat er bij jou in het bericht staat.
Laag genoeg en je kan normaal over de drempels als je dat belangrijk vind
Ik zou zeggen vergelijk het effe er zijn hier een paar mensen met eibach veren en H&R veren had je al gezien in mijn topic dacht ik dus dan weet je het verschil en kun je bepalen wat je mooier vind .
Chris5gti schreef:Ik zou zeggen vergelijk het effe er zijn hier een paar mensen met eibach veren en H&R veren had je al gezien in mijn topic dacht ik dus dan weet je het verschil en kun je bepalen wat je mooier vind .
H&R vind ik zelf mooier omdat het ietjes lager gaat.
Je eigen vag-com kabel 11.11.3 voor 40 euro Stuur een pb.
dan zijn we het daar al eens over Hier een link waar meerdere advertenties staan ervan . Let wel op dat je de goede bestelt er is verschil in dsg en handgeschakeld ivm gewicht ..
Chris5gti schreef:dan zijn we het daar al eens over Hier een link waar meerdere advertenties staan ervan . Let wel op dat je de goede bestelt er is verschil in dsg en handgeschakeld ivm gewicht ..
Leuk dat ik dit topic tegenkom... Ik zit ook te denken om mijn MK5 te verlagen met een Eibach of H&R veren-set.
Verlagen deze setjes voor en achter wel mooi gelijk? Ik hoor en zie nog weleens dat bij verlaging met veren de auto iets naar voren of naar achter gaat hangen... Of is dat meer met de low-budget merken? Of heeft iemand duidelijke foto's voor het idee?
JGHans schreef:Leuk dat ik dit topic tegenkom... Ik zit ook te denken om mijn MK5 te verlagen met een Eibach of H&R veren-set.
Verlagen deze setjes voor en achter wel mooi gelijk? Ik hoor en zie nog weleens dat bij verlaging met veren de auto iets naar voren of naar achter gaat hangen... Of is dat meer met de low-budget merken? Of heeft iemand duidelijke foto's voor het idee?
Poosje niet online geweest op dit forum, maar ben nu weer lekker van alles aan het doorspitten
Nog geen reactie op mijn laatste post zie ik... Iemand die me hierbij nog kan adviseren
*EDIT*
Heb al wel een klein beetje een idee gekregen met deze topics over de H&R sport veren.