Ik zit te twijfelen tussen de nieuwe Audi rs3 velgen of de r32 velgen voor mijn golf 5gti iemand ideeën hierboven en wat zijn de voors en tegens behalve het schoonhouden van de wielen ik hoor het graag
Groeten Jeroen
Velgen
- Glenne
- Type auto: Golf VI GTI
Re: Velgen
behalve het grote verschil in schoonmaken, zijn er volgens mij weinig voor en nadelen te zeggen.
ik heb onlangs de grijze rs3 velgen op een zilvere (verlaagde) golf 6 gezien en vond het best ok.
de r32 velgen zien er meer "standaard" uit vind ik, ookal is het rs3 wiel dit ook, maar dan wel bij een ander merk.
ik denk dat je je keuze moet maken op wat je het liefst ziet als het verschil in schoonmaken geen rol speelt.
gr
ik heb onlangs de grijze rs3 velgen op een zilvere (verlaagde) golf 6 gezien en vond het best ok.
de r32 velgen zien er meer "standaard" uit vind ik, ookal is het rs3 wiel dit ook, maar dan wel bij een ander merk.
ik denk dat je je keuze moet maken op wat je het liefst ziet als het verschil in schoonmaken geen rol speelt.
gr
Golf VI GTI
Hoi Glenne bedankt voor je reactie ik vind het heel lastig om de juiste velgen te kiezen, er is zoveel te krijgen misschien nog tips ? Voor een setje velgen voor de golf 5gti
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
- Glenne
- Type auto: Golf VI GTI
dat is inderdaad een lastige keuze.Jerommeke schreef:Hoi Glenne bedankt voor je reactie ik vind het heel lastig om de juiste velgen te kiezen, er is zoveel te krijgen misschien nog tips ? Voor een setje velgen voor de golf 5gti
dit is trouwens ook erg nice!

veel succes!
Golf VI GTI